Minkä ikäisenä teidän teinit on saaneet värjätä hiuksensa?
Kommentit (15)
13. Vaaleaa raitaa ja suoraväriä/värillistä hoitoainetta.
13. Laittoi kevytsävyn kerran, sen jälkeen onkin ollut ihan(an) tyytyväinen omaan väriinsä. :)
ei oo korvakillutinta, ei helmmiä kaulassa ja ei värjää hiuksia mutta hänhän on POIKA.
3 ja 4 : laittoivatko itse vai laitaitteko te?
Mulla on niin kauan omistä värjäilyistä, etten tiedä osaanko edes enää ja jos menee päin prinkkalaa, niin auta armias ;D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:12"]
ei oo korvakillutinta, ei helmmiä kaulassa ja ei värjää hiuksia mutta hänhän on POIKA.
[/quote]
ei nuo nyt enää ole kovin harvinaisia pojillakaan
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:13"]3 ja 4 : laittoivatko itse vai laitaitteko te?
Mulla on niin kauan omistä värjäilyistä, etten tiedä osaanko edes enää ja jos menee päin prinkkalaa, niin auta armias ;D
[/quote]
Laitoin itse. Paitsi sitä värillistä hoitoainetta on käyttänyt itsekseenkin.
Kevytvärin (pinkin!!) laitoin tytölle kun oli vähän alle 11v.
13-vuotiaana laitoin sävytteellä raitoja ja 14-vuotiaana on laitettu sävytettä koko päähän pari kertaa. Kestovärejä ei ole vielä laittanut, on siis nyt 15-vuotias. Olen jarrutellut, koska tytöllä on herkkä ja kuiva iho. Nuo sävytteet kesti kuitenkin hyvin.
Ei minkäänikäisenä. Kampaajalle vien kun ikää riittää. Mä en itse osaa värjätä kunnolla niin en lähde sille tielle.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:14"]
[/quote] ei oo mutta mun poika ei värjää hiuksiaan, tummanruskeat
ei nuo nyt enää ole kovin harvinaisia pojillakaan
[/quote]
[/quote] oon jo valistanut että ei sitten tatuointeja, ei oo mulla ei oo isällään
Ehtii saada melkoisen kemikaalikuorman, jos jo hyvin nuorena aloittaa hiustensa värjäämisen.. Eivät ne hiusvärit mitenkään vaarattomia ole.
Ite olin 10 tai 11 kun ekan kerran värjäsin, siitä lähtien oon aina silloin tällöin värjännyt. Äiti värjäs ennen, nyt vanhempana osaan jo itse t: 18-v.
Ei minkään. Kampaajat värjäävät vain 16 vuotta täyttäneiltä.