Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitään hyviä kysymyksiä nettideiteille testaamismielessä!

Vierailija
08.03.2015 |

Mitkä ovat sinusta parhaat kysymykset testata, onko mies oikeanlainen?

Minusta tämä on hyvä: millaisista naisista pidät?

Jos mies vastaa pelkästään ulkonäköön liittyviä asioita "kyllä yleensä pidän blondeista" - ei jatkoon.

Hankalampia vastauksia ovat nämä "fiksuista ja mukavista ja joka miellyttää silmää", koska yleensä itsekin haluaa jonkun fiksun, mukavan ja silmää miellyttävän. Kuitenkin tällainen tyyppi kuulostaa vielä normaalilta ja kannattaa kysellä lisää.

Mitä omia kysymyksiä teillä on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:34"]

14, tuo "haluatko tavata" on varmaan huonoin kysymys, mitä voi kysyä. Ja tällaisia ihan vakavissaan netissäkin kysyvät miehet, joista on joko ympäripyöreää tietoa profiilissa (jotain pituus, paino, olen töissä ja harrastan kuntosalia ja olen mukava) tai ei tuotakaan vähää. Ja siihen päälle sitten "haluatko tavata" tai "kiinnostaisko tutustua".

Eli sinuna punnitsisin vielä sen, mitä ihmeen hyvää kysymyksessäsi on. Itse en oikein usko, että se jouduttaa kenenkään treffi-intoa.:)

ap

[/quote]

Se on sun mielipiteesi.

Olen parin vuoden aikana rakennellut useita eri profiilitekstejä, äläkä takerru tähän, mielestäni ne ovat kaikki kuvanneet minua kohtuullisen hyvin ja todenmukaisesti. Se nyt vaan on totuus, että kirjailija kirjoittaa ja lukija määrittelee teoksen arvon.

Johtopäätökseni on, että vaikka esiinnyn kohtuullisen haluttavana miehenä (vieläpä totuudenmukaisesti) se ei millään tavalla edistä kumppanin haussa, koska juuri kukaan ei ole minusta kiinnostunut netissä. Toisin sanoen mun pitäisi yliampua räikeästi että tulisin huomatuksi, mutta sittenhän se ei enää olisi minua, vaan valehtelisin. Livenä on paljon helpompi kiinnostua ihan normaaleista ihmisistä ja ihmissuhteista, jollaisen minäkin haluaisin.

[/quote]

Olen pahoillani, vaikutat sosiaalisesti kömpelöltä.

Vierailija
2/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa teille vastauksen kysymykseen millaisista naisista pidät?

Yksinkertaisesti sellaisesta joka kolahtaa. Kiinnostuksen syttymiseen vaikuttaa hyvinkin monen ja erilaisen asian summa, eli kokonaisuus jonka nainen itsestään antaa. Netin välityksellä ei asiaa pysty todentamaan, tai se on ainakin hyvin vaikeata ja enemmän ulkonäkökeskeistä ja muihin epäolennaisiin seikkoihin liittyvää, jotka eivät välttämättä vastaa todellisuutta.

Tottakai sitä jokainen haluaa fiksun ja mukavan, mutta millä tavalla? Pitäisi olla juuri sinun ajatusmaailmaasi sopiva. Netissä on nyt vaan niin paljon helpompi keskittyä ulkonäköön.

Ehkä paras kysymys olisi; haluatko tavata? Ja ehkä vielä toisen kerran jos toinen on selkeesti liian jännittynyt että ei ekoilla "treffeillä" pysty ilmaseen itseänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:55"]

Kyllä ne netissä osaa myös valehdella - ihan niinkuin av-mammat. :)

[/quote]

No mistä tahansa voit löytää ihmisen, joka osaa valehdella. Myös jos joku on älykäs, sosiaalisesti taitava tai vaikka narsisti tai patologinen valehtelija, joka osaa tuoda suhteen alussa vain hyvät puolensa esille niin eihän tällaiset kysymykset välttämättä karsi pois niitä.

Mutta myös ihan tavallisia ja hyviä miehiäkin on liikkeellä, en oikein ymmärrä, miksi jokaisessa tällaisessa ketjussa pitää muistuttaa, että pettäjiä ja valehtelijoita löytyy. Olihan niitä silloinkin olemassa, kun nettiä ei vielä ollut.

ap

Vierailija
4/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaako vatsamakkarat, löysä emätin, tatuoinnit ja kananpersetukka?

Vierailija
5/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:58"]

[/quote]

Olet väärässä ketjussa, ei tämä ole mikään deittiketju..

Vierailija
6/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia liukasteita suosit anaalipenetraatiossa vai haluatko aina kuivan?

Vierailija
7/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:58"]

[/quote]

Olet väärässä ketjussa, ei tämä ole mikään deittiketju..

[/quote]

Siis? Ja olihan mulla siinä kysymys, jonka olet deletoinut.

Eikö ole helpompi keksiä kysymyksiä, kun tietää miten toinen ajattelee? Ainakaan minä en viitsi jauhaa liirumlaarumia netissä kuukausitolkulla, kun siinä ei kuitenkaan pääse todellisuudessa tutustumaan toiseen.

No tietysti jos on hyvä seksikäs kuva netissä, siinä on yksi asia mitä odottaa kieli pitkällä samalla kun runoilee satuja bittiavaruuteen. Voihan siinä säästää muutaman euron ja saa odostuskin toisinaan asian tuntumaan kaksinverroin haluttavammalta.

Vierailija
8/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, tuo "haluatko tavata" on varmaan huonoin kysymys, mitä voi kysyä. Ja tällaisia ihan vakavissaan netissäkin kysyvät miehet, joista on joko ympäripyöreää tietoa profiilissa (jotain pituus, paino, olen töissä ja harrastan kuntosalia ja olen mukava) tai ei tuotakaan vähää. Ja siihen päälle sitten "haluatko tavata" tai "kiinnostaisko tutustua".

Eli sinuna punnitsisin vielä sen, mitä ihmeen hyvää kysymyksessäsi on. Itse en oikein usko, että se jouduttaa kenenkään treffi-intoa.:)

ap

Vierailija
9/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:34"]

ap

[/quote]

Se on sun mielipiteesi.

Olen parin vuoden aikana rakennellut useita eri profiilitekstejä, äläkä takerru tähän, mielestäni ne ovat kaikki kuvanneet minua kohtuullisen hyvin ja todenmukaisesti. Se nyt vaan on totuus, että kirjailija kirjoittaa ja lukija määrittelee teoksen arvon.

Johtopäätökseni on, että vaikka esiinnyn kohtuullisen haluttavana miehenä (vieläpä totuudenmukaisesti) se ei millään tavalla edistä kumppanin haussa, koska juuri kukaan ei ole minusta kiinnostunut netissä. Toisin sanoen mun pitäisi yliampua räikeästi että tulisin huomatuksi, mutta sittenhän se ei enää olisi minua, vaan valehtelisin. Livenä on paljon helpompi kiinnostua ihan normaaleista ihmisistä ja ihmissuhteista, jollaisen minäkin haluaisin.

Vierailija
10/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rämemajava vai posliinopimpuli

Vierailija
11/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde sinulla on äitiisi. Jos huonot, ei jatkoon, jos liian hyvät, ei jatkoon myöskään.

Vierailija
12/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde sulla on sun perheeseen?

Saat osviittaa miten sinua kohdellaan kun parisuhteesta katoaa se kaunein alkuvaihe.

Vierailija
13/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paljastuu, että kaikki miehen eksät on "hulluja ja pettäjiä" (ja siis syyllisiä parisuhteen katkeamiseen), joiden kanssa on sotajalalla, ei todellakaan jatkoon. Yleensä nämä miehet on itse näitä mielenvikaisia hulluja, joiden mielestä kaikki vika on aina vain muissa ihmisissä.

Kysyn myös, mikä on miehen mielestä pettämistä parisuhteessa ja missä menee rajat mitä jonkun toisen kanssa voi/saa tehdä. Näin saa dumpattua molemmat ääripäät; sekopäisen mustasukkaiset ja liian avomieliset vapaan suhteen kannattajat.

Vierailija
14/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:43"]

Millainen suhde sulla on sun perheeseen? Saat osviittaa miten sinua kohdellaan kun parisuhteesta katoaa se kaunein alkuvaihe.

[/quote]

Mut ei kai kukaan kysy asiaa ihan näin? Ei itselläni ainakaan ole mitään valmista monologia eri perhesuhteistani. Tossa aiheessa on myös se hankaluus, että jos vaikka välit vanhempiin tai sisaruksiin ei ole hyvät, se ei aina johdu siitä, etteikö itse haluaisi, että ne on hyvät vaan siitä toisesta osapuolesta. Mut oikeastaan itse kyllä odottaisin, että toinen voi kommentoida asiaa, jos huomaisi, että tuo on aihe, josta on vaikea puhua, se ei mielestäni tietäisi hyvää suhteenkaan kannalta, jos jonkun välit vanhempiin tai sisaruksiin huonot eikä aiheesta voi edes puhua mitään.

Vierailija
15/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne netissä osaa myös valehdella - ihan niinkuin av-mammat. :)

Vierailija
16/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:49"]

Jos paljastuu, että kaikki miehen eksät on "hulluja ja pettäjiä" (ja siis syyllisiä parisuhteen katkeamiseen), joiden kanssa on sotajalalla, ei todellakaan jatkoon. Yleensä nämä miehet on itse näitä mielenvikaisia hulluja, joiden mielestä kaikki vika on aina vain muissa ihmisissä.

Kysyn myös, mikä on miehen mielestä pettämistä parisuhteessa ja missä menee rajat mitä jonkun toisen kanssa voi/saa tehdä. Näin saa dumpattua molemmat ääripäät; sekopäisen mustasukkaiset ja liian avomieliset vapaan suhteen kannattajat.

[/quote]

Tää on kyllä totta, jos edellisen suhteen kaatumisen syy on kaikessa exän vika, se kertoo paljon asioista.

Ja muutenkin hyvät kysymykset. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän