Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutin nopealla tahdilla 10kg pois ja nyt hiuksia

Vierailija
05.12.2021 |

on alkanut lähteä todella paljon. Miten kauan tätä kestää ja voinko tehdä mitään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä mahdollisimman terveellisesti ja ottaa lisänä vitamiineja ja esim biotiinia. Kyllä se jonku kuukauden päästä helpottaa kun saat taas tarpeeksi ravintoaineita. 

Vierailija
2/4 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma kävi täällä. Hiustenlähtö loppui kyllä melko nopeasti, mutta vahinko oli peruuttamaton. Mulla on pitkät hiukset, niin kyllä siinä aika kauan menee, että olisi samanveroiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin myös nopeasti ja luulin sen johtuvan kevyestä syömisestä. Hiuksia lähti myös epänormaalin paljon. Sitten tuli vatsakipu, ja löydettiin syöpä paksusuolesta.

Syöpä saatiin onneksi leikattua pois 3 kuukautta sitten eikä ollut etäpesäkkeitä. Nyt hiustenlähtö on loppunut ja uusia hiuksia kasvaa vauhdilla.

Vierailija
4/4 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laihduin myös nopeasti ja luulin sen johtuvan kevyestä syömisestä. Hiuksia lähti myös epänormaalin paljon. Sitten tuli vatsakipu, ja löydettiin syöpä paksusuolesta.

Syöpä saatiin onneksi leikattua pois 3 kuukautta sitten eikä ollut etäpesäkkeitä. Nyt hiustenlähtö on loppunut ja uusia hiuksia kasvaa vauhdilla.

Onpa hienoa että selvisit