Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt ei ole jo tuplarokotettu, saako passia IKINÄ?

Vierailija
05.12.2021 |

Jos ottaa ekan rokotteen vaikka ensi kesänä ja silloin muut ottavat jo neljättä rokotetta, mikä vaaditaan passin pitämiseen auki, niin eihän näitä saa koskaan kiinni?

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin juuri samaa. Että eihän se tällä hetkellä rokottamattomia auta mennäkkään sinne rokotukseen. Ei enää saa kiinni sitä vaadittua tahtia.

Vierailija
2/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaako sitten hakea ensimmäistäkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun digitaalinen lompakko tulee ja se liitetään tähän passiin, niin miten rokottamattomien silloin käy?

Vierailija
4/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette itse valinneet syrjäytyä ja pudota yhteiskunnan ulkopuolelle. Kohta ette pääse töihinkään vaan teidät lomautetaan. Kannattiko?

Vierailija
5/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nuo on erillisiä asioita, mutta ne on kiitetty yhten.

Vierailija
6/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun digitaalinen lompakko tulee ja se liitetään tähän passiin, niin miten rokottamattomien silloin käy?

Tämän takia kieltäydyn koronapassista, vaikka olen rokotettu. Mikä tahansa sairaus voi tulevaisuudessa sulkea sun digilompakon. Sut tapetaan rahattomuuteen ennen kuin rasitat sairaaloita syövällä tai muulla kalliilla sairaudella.

Vierailija
7/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passia ei tarvita enää sitten, kun leviämisvaihe menee ohi alueellasi. Rokote otetaan terveyden vuoksi.

Vierailija
8/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan nollaa muiden rokotuksen Omikronin varjolla.

Vierailija
9/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa.

Vierailija
10/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen vaadita x määrää rokotteita vaan riittävä suoja, jonka saa kahdella, mutta jonka suoja hiipuu. Tarvitset siis voimassaolevan todistuksen suojasta, mikä voi tarkoittaa kahta ja kolmea samaan aikaan.

Vierailija
11/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette itse valinneet syrjäytyä ja pudota yhteiskunnan ulkopuolelle. Kohta ette pääse töihinkään vaan teidät lomautetaan. Kannattiko?

Eli on ok, että valtio syrjäyttää ihmisiä, jotka eivät ota testivaiheessa olevaa rokotetta tautiin, jonka selviytymisprosentti on lähes sata?

Vierailija
12/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin juuri samaa. Että eihän se tällä hetkellä rokottamattomia auta mennäkkään sinne rokotukseen. Ei enää saa kiinni sitä vaadittua tahtia.

Passi on käytössä vain alueen ollessa leviämisvaiheessa. Se vaihe kun päättyy, pasdin voi laittaa pois.

Vierailija
13/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa koronapassiin liitetään lompakko ja päästään yhä lähemmäksi pedonmerkkiä. Siinä vaiheessa ei voi ostaa eikä myydä jos ei ole vihkiytynyt saatanan omaksi.

Vierailija
14/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kieltäydyn koronapassista, vaikka olen rokotettu. Mikä tahansa sairaus voi tulevaisuudessa sulkea sun digilompakon. Sut tapetaan rahattomuuteen ennen kuin rasitat sairaaloita syövällä tai muulla kalliilla sairaudella.

Siis aivan kuten vakuutusyhtiöt jo nyt syrjivät sairaita ihmisiä. Sä et saa enää vakuutusta (terveyteen), jos sulla on jo jokin vakava sairaus tai olet hyvin vanha. Myös eläimillä pitää kertoa sairaudet vakuutusyhtiölle, ja jos saa vakuutuksen, siitä otetaan heti ne eläimen sairastamat sairaudet pois, eli juurikin ne mihin sitä vakuutusta tarvittaisiin! 

Rikkaat ovat pohjattoman ahneita.

Vierailija
15/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nuo on erillisiä asioita, mutta ne on kiitetty yhten.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
16/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passi on käytössä vain alueen ollessa leviämisvaiheessa. Se vaihe kun päättyy, pasdin voi laittaa pois.

Uskotko tähän edes itse?

Vierailija
17/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa. Se on voimassa aina tietyn aikaa viimeisimmästä rokotteesta.

Vierailija
18/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla puhdasverisiä jotta arkuntekijöitä ja pappeja yms on tarpeeksi kun piikki tekee vapaaksi.

Tietysti nuo haluaa ulkoistaa senkin idän halpaduunarille.

Vierailija
19/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Vain pieni osa ihmisistä tulee pärjäämään tämän passin kanssa. Tähän passiin liitetään sekä terveystiedot että hiilijalanjälki.

Vierailija
20/159 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei omista mitään mutta ovat onnellisia, ovat...

Ku ol lei ta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä