Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä muita miehiä, jotka ajattelevat olevansa naisia huonompia ihmisiä?

Vierailija
05.12.2021 |

Nyt kun on vuosia tuutattu mediasta, että miehet sortavat naisia ja että jokainen mies on potentiaalinen r&iskaaja niin olen alkanut ajatella itsekin, että ehkä me miehet ollaan vaan vähäarvoisempi sukupuoli. Tuntuu, että miesten seksuaalisuuskin on jotakin ällöttävää, likaista ja hävettävää, kun naisten seksuaalisuus on hienoa ja voimaannuttavaa. En ikinä kehtaisi sanoa vaimolleni itsetyydyttämisestä tai mistä haaveilen. Nippa nappa uskallan tehdä aloitteen vaimolle ja sekin hävettää aina jälkikäteen. Vartalokin on niin karvainen ja ällöttävä. Tuntuu, että vaikka kuinka kävisi suihkussa niin silti olen kelle tahansa naiselle haiseva kuvotus. Vaimokin on tehnyt selväksi, että olen ruma ja etten kelpaisi kenellekään muulle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee myös esimerkiksi seksileluja. Meillä on useita leluja vaimolle ja käytetään niitä aina toisinaan. Minusta on oikein kiva, että vaimolla on niitä ja jotenkin pidän luonnollisenakin, että hän mieluummin masturboi kuin harrastaa seksiä kanssani. Itselleni en kehtaisi ostaa mitään lelua, koska pelkään, miltä näyttäisin vaimoni silmissä. Toisaalta en ymmärrä miksi kukaan haluaisi olla kanssani muutenkaan. Jos olisin itse nainen ja minua tulisi iskemään mies-minä niin varmaan sylkisin päin naamaa ja nauraisin päälle.

Vierailija
2/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet OVAT se heikompi ja huonompi sukupuoli. Patriarkka on voinut hallita aiemmin fyysisellä voimalla, mutta nyky-yhteiskuntaa pyöritetään älyllä ja tässä(kin) naiset loistavat. Akateemisesti kouluttautuvista jo 70% on naisia, miesten osuus taantuu. Näen että tulevaisuudessa yhteiskunta on naisten hallitseva, jossa miesten osa on toimia siittäjinä ja vähäpätöisissä fyysisissä tai yksinkertaisissa työtehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamissa on tulevaisuus. Siellä myös naisilla itseluottamus miehiä parempi, jolloin ei ole ongelma olla miehen alla..

Vierailija
4/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet OVAT se heikompi ja huonompi sukupuoli. Patriarkka on voinut hallita aiemmin fyysisellä voimalla, mutta nyky-yhteiskuntaa pyöritetään älyllä ja tässä(kin) naiset loistavat. Akateemisesti kouluttautuvista jo 70% on naisia, miesten osuus taantuu. Näen että tulevaisuudessa yhteiskunta on naisten hallitseva, jossa miesten osa on toimia siittäjinä ja vähäpätöisissä fyysisissä tai yksinkertaisissa työtehtävissä.

Harmi, että juuri se äly puuttuu monilta naisilta ja ovat niin tunteidensa vietävissä. Naisille sopivat yksinkertaiset pikkutarkkuutta vaativat työtehtävät sekä annettujen sääntöjen orjallinen seuraaminen. Mitään uutta naiset keksivät hyvin harvoin.

Vierailija
5/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että juuri se äly puuttuu monilta naisilta ja ovat niin tunteidensa vietävissä. Naisille sopivat yksinkertaiset pikkutarkkuutta vaativat työtehtävät sekä annettujen sääntöjen orjallinen seuraaminen. Mitään uutta naiset keksivät hyvin harvoin.

En minä ole keksinyt sen enempää mitään merkityksellistä. Sitä paitsi miesten ja naisten eroa kuvaa sekin, että miehen on oltava astronautti tai presidentti ollakseen ihminen. Nainen on ihan itsessään arvokas tekemättä mitään. En usko, että esim. oma vaimoni olisi kanssani, jos minulla ei olisi hyvä palkka. Miksi olisi? Jos mies ei tuo statusta tai rahaa niin paljon mukavampihan se on olla yksin.

Vierailija
6/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole keksinyt sen enempää mitään merkityksellistä. Sitä paitsi miesten ja naisten eroa kuvaa sekin, että miehen on oltava astronautti tai presidentti ollakseen ihminen. Nainen on ihan itsessään arvokas tekemättä mitään. En usko, että esim. oma vaimoni olisi kanssani, jos minulla ei olisi hyvä palkka. Miksi olisi? Jos mies ei tuo statusta tai rahaa niin paljon mukavampihan se on olla yksin.

Niin yleensä nainen tuo ainakin nalkutuksen. Jos ei mitään muuta tuo, niin miksi olisit tällaisen naisen kanssa. Manipuloinnin naiset toki taitavat. Eli varoituksen sana tossusankareille.

Vierailija
7/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä paskaa tämäkin ketju nyt taas?

M51

Vierailija
8/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä paskaa tämäkin ketju nyt taas?

M51

Täällä kakka nousee pintaan, vähän kuin jätevedenpuhdistamon altaissa.

Vierailija
9/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kokoontuu mielensäpahoittajien kuoro. ;)))))) 

Vierailija
10/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkälle  kouluttautunut ja varakas nainen. Mieheni on tyhjätasku ja ilman sen kummempaa koulutusta, minua nuorempi. Minä siis elätän perheen, miehen ei tarvitse töissä käydä. Lapset jo omillaan.  Mieheni antaa minulle jokapäivä seksiä ja nautin kovasti.

Teen myös sijoituksia, ja olen kasvattanut omaisuuttamme (jonka pidän yhteisenä) paljon. Avioehto on.

Olenko siis tyhmä?

Vierailija
11/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitkälle  kouluttautunut ja varakas nainen. Mieheni on tyhjätasku ja ilman sen kummempaa koulutusta, minua nuorempi. Minä siis elätän perheen, miehen ei tarvitse töissä käydä. Lapset jo omillaan.  Mieheni antaa minulle jokapäivä seksiä ja nautin kovasti.

Teen myös sijoituksia, ja olen kasvattanut omaisuuttamme (jonka pidän yhteisenä) paljon. Avioehto on.

Olenko siis tyhmä?

Lisään vielä, että rakastan miestäni suuresti ja intohimolla...

Vierailija
12/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää aloitus ei ollut trolli niin tulen surulliseksi.

Minun mieheni, entiset ja nykyinen varsinkin ovat olleet ihania ja en ikinä ole ajatellut heidän seksuaalisuuttaan vääränä tai likaisena. Päin vastoin omaa miesystävää tekee mieli palvoa seksin sarallakin.

Vierailija
13/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävä osa vastauksista oli varmasti trolleja. Aloituksesta en ole varma.

Miesten seksuaalisuus (mitä se sitten onkaan koska miehet eroavat toisistaan ihan yhtä paljon kuin naiset) esitetään usein likaisena panon hakemisena kun nainen etsii tunnetta.

Miehen on vaikea kokea itsensä haluttavaksi, koska haluttavana yleensä esitetään (juuri heteromiehen näkökulmasta) nainen. Naiset tuskin oikeasti näkevät miehiä likaisina ja ällöttävinä, mutta naisten miehiä mollaava saunakeskustelu on jotenkin sallitumpaa kuin jos mies puhuu samaa soopaa naisista.

Baarissa oletus on että mies tulee iskemään naisia. Koska suurin osa yrityksistä tietenkin osuu ohi, yrittävät miehet esitetään ällöinä. Mutta jos ei kukaan tulisi tekemään tuttavuutta, niin ei kellään olisi kivaa. (Ja kyllä monet flirttailevat miehet eivät osaa uskoa että ei on ei, jo monelle ihan oma syy että pidetään rasittavana.)

Vierailija
14/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan, sillä tiedän olevani naisia parempi, olen täyspäinen, rehellinen, vastuuntuntoinen ja selkärankainen.

En ole tähän päivään mennessä tavannut tai tuntenut yhtään naista edellisillä ominaisuuksilla, mutta myönnän, että mielelläni kyllä sellaisen tapaisin, vaikka ihan sitten mielenkiinnosta.

Vierailija
15/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seksuaalisuus on suoraviivaista ja yleensä naisista piittaamatonta. Myös iskeminen ja vonkaaminen on monilla tavoilla älyllisesti naista alentavaa, joten olen yllättynyt että on miehiä joiden tunneäly riittää tunnistamaan nämä epäkohdat. Ei ole ollenkaan yleistä.

Vierailija
16/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islamissa on tulevaisuus. Siellä myös naisilla itseluottamus miehiä parempi, jolloin ei ole ongelma olla miehen alla..

Ja ennenkaikkea muslimi miehet ymmärtävät naisia perusteellisesti ja osaavat siksi myös käsitellä naisia niin, ettei riitojakaan pääse syntymään.

Vierailija
17/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naiset on valitettavasti fiksumpia. Näin miehenä sanon siis. Näkee monesta asiasta, mutta myös siitä kuinka miehet ovat yrittäneet iskeä minua. En ole miehiin päin, mutta sitkeästi yrittävät vaan.

Vierailija
18/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme yleistämistä. Minusta on ollut ihan se ja sama onko minua fiksumpi tai tyhmempi nainen vaiko mies. Arvostanut fiksuja naisia siinä kuin fiksuja miehiäkin. Kaikkien heidän on pitänyt ansaita arvostukseni, sukupuolella ei ole ollut minulle koskaan mitään väliä, jos nyt sitä ei lasketa, että mielummin ollut tekemissä kauniiden fiksujen naisten kanssa. Yleensä heissä on aina ollut jotain kaunista.  Itselläni ollut aina iso ego, joten naisen viisaus ei ole hitustakaan laskenut omaan egoani. Miksi olisi. Jos on ollut minua viisaampi niin ei se nyt minulta ole pois, ennemmin päin vastoin. Toisekseen viisautta ja älykkyyttäkin on montaa erilaista. 

Eniten minua on häirinneet miehet, jotka kuvittelevat olevansa naisia parempia ja viisaampi siitä lähtökohdasta, että ovat miehiksi syntyneitä. Siten myös kohtelevat naisia alentavasti, vaikkei ole pienintäkään katetta asialle.  Naiset ovat myös asenteeni huomioineet, samoin em miehet mitä mieltä olen ollut heistä. Työelämässä tuota huomasi, kun puolet työkävereista oli välillä naisia. Fiksuin firman johtaja mitä työelämässä kohtaisin oli nainen, vaikka miehiä oli johtajina liki kaikki. 

Vierailija
19/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme yleistämistä. Minusta on ollut ihan se ja sama onko minua fiksumpi tai tyhmempi nainen vaiko mies. Arvostanut fiksuja naisia siinä kuin fiksuja miehiäkin. Kaikkien heidän on pitänyt ansaita arvostukseni, sukupuolella ei ole ollut minulle koskaan mitään väliä, jos nyt sitä ei lasketa, että mielummin ollut tekemissä kauniiden fiksujen naisten kanssa. Yleensä heissä on aina ollut jotain kaunista.  Itselläni ollut aina iso ego, joten naisen viisaus ei ole hitustakaan laskenut omaan egoani. Miksi olisi. Jos on ollut minua viisaampi niin ei se nyt minulta ole pois, ennemmin päin vastoin. Toisekseen viisautta ja älykkyyttäkin on montaa erilaista. 

Eniten minua on häirinneet miehet, jotka kuvittelevat olevansa naisia parempia ja viisaampi siitä lähtökohdasta, että ovat miehiksi syntyneitä. Siten myös kohtelevat naisia alentavasti, vaikkei ole pienintäkään katetta asialle.  Naiset ovat myös asenteeni huomioineet, samoin em miehet mitä mieltä olen ollut heistä. Työelämässä tuota huomasi, kun puolet työkävereista oli välillä naisia. Fiksuin firman johtaja mitä työelämässä kohtaisin oli nainen, vaikka miehiä oli johtajina liki kaikki. 

Mutta se ei suinkaan häiritse sinua, että miehet leimataan toksisiksi patriarkoiksi pääosin naisten toimesta (muutama mieshännystelijäkin toki löytyy)?

Vierailija
20/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naiset on valitettavasti fiksumpia. Näin miehenä sanon siis. Näkee monesta asiasta, mutta myös siitä kuinka miehet ovat yrittäneet iskeä minua. En ole miehiin päin, mutta sitkeästi yrittävät vaan.

Näkyy vaikka mistä, mutta ei ainakaan älykkyystesteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän