Pettämisestä, kumpi pahempaa
Mun mielestä olisi kauheaa jos mies pettäisi jonkun vähäpätöisen ei-kiinnostavan tyypin kanssa. Sehän merkitisisi sitä, että meidän suhde ei merkitse hänelle juuri mitään ja hän on valmis riskeeraamaan meidän suhteen merkityksettömän henkilön takia. Ymmärtäisin paremmin jos hän pettäisi siksi, että on suuresti ihastunut toiseen koska suuren ihastumisen vallassa järki voi sumentua. Olenko ainut joka ajattelee näin? Kummassa tilanteessa sun olisi helpompi antaa anteeksi?
Kommentit (25)
Minä taas olisin lähinnä kiinnostunut tietämään lisää miehen ihastuksesta ja haluaisin nähdä naisen (ainakin kuvan). Jos nainen olisi fiksu, mutta susiruma ja läski, niin en olisi lainkaan mustasukkainen. Haluaisin ehkä kuulla, millaista seksi oli ollut. Sen sijaan jos hän olisi todella nuori, kaunis ja älykäs, niin saattaisin jopa kiinnostua kuulemaan henkilöstä enemmänkin ja alkaa näkemään miehenikin aivan uusin silmin :)
Kännipanoa jonkun pubiruusun kanssa, huorissa käymistä tai alaikäisiin sekaantumista en voisi missään tilanteessa antaa anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:56"]
Toisen ihastuminen ja sen jälkeen paneminen on paljon pahempi kuin joku tuntematon ämmä, jota ei tule koskaan tapaamaan. Kännipano VOI OLLA ainoa laatuaan. Vahinko, jota ei oltaisi ikinä selvinpäin tehty eikä sek jälkeen enää ikinä toisteta sitä virhettä. Ihastuksen kanssa paneminen on todennäköisesti harkittua. Siitä ollaan haaveiltu pitkään ja mietitty miten sen toteuttaisi ja missä. Samoin sitä ihastusta ollaan voitu miettiä samalla, kun pannaan omaa puolisoa. Ja se voi toistua milloin vain uudestaan. Etenkin jos ihastusta näkee edelleen.
[/quote]
Näinhän se varmaan menee, mutta silti olen toista mieltä. Minusta olisi säälittävää, jos mieheni täytyisi iskeä joku tuntematon tyyppi ja tyhjentää kassinsa häneen vaikka kotonakin olisi seksiin mahdollisuus.Ehkä satunnainen kännipano ei olisi riski suhteellemme, mutta miksi miehen pitäisi sellaiseen ylipäänsä ryhtyä!?! Minua yrjöttäisi ajatus, että mies olisi pannut jotain lähipubiruusua.
-ap
Jos mies ihastuisi toiseen, niin voisi haluta suhteen hänen kanssaan ja sitten meidän suhde päättyisi. Yhden illan hoito tyhjäpään kanssa on pelkkää seksiä, siitä meidän suhde selviäisi.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:13"]
Jos mies ihastuisi toiseen, niin voisi haluta suhteen hänen kanssaan ja sitten meidän suhde päättyisi. Yhden illan hoito tyhjäpään kanssa on pelkkää seksiä, siitä meidän suhde selviäisi.
[/quote]
Olisitteko itse valmiit riskeeraamaan oman avioliittonne harrastamalla seksiä jonkun yhden illan tyhjäpään kanssa?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:40"]
Jos pettämisen yhdenillan juttujen kanssa pystyy hyväksymään, ei siitä välttämättä ole mitään haittaa suhteelle. Mies saattaa piristyä omassakin sängyssä seikkailuistaan.
[/quote]
Epätoivoisesta kynnysmatosta ei kyllä kiihotu eikä kiinnostu kukaan.