Onko Amuri Tampereella huonoa vai arvostettua aluetta?
Kommentit (65)
Hyvää seutua. Rauhallista ja turvallista ja keskustassa. Itse tykkäsin, kun asuin siellä aikoinaan.
Lähellä keskustaa. Vähän sellaista sekalaista rakennuskantaa, ei mistään kauneimmasta päästä mutta varmasti kiva asua kun palvelut lähellä.
Ollaan siis muuttamassa Tampereelle ja halutaan asunto läheltä keskustaa. Mutta pitää olla hyvä alue vaikka budjetti on rajallinen. Ei siis mitään miljoonakämppää:) Onko paljon vuokra-asuntoja? Spurguja puistoissa? Heh.
ap
Ei ole spurguja. Tosi hyvä paikka asua kun keskusta on kävelymatkan päässä ja silti rauhallista.
Kallista keskustaseutua. Vuokralle vois koittaa yksityiselle. Aika vähän vuokrataloja.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:11"]
Parasta Tamperetta.
[/quote]
Millä perusteella?
Oikein hyvä alue. Ydinkeskustaa lähinnä oleva kaupunginosa. Asuntokanta ei ole kaunista, mutta palvelut ovat hyvät ja kaikki lähellä. Parisataa metriä Näsijärven rantaan, reilut puoli kilometriä Pyhäjärven rantaan. Ja Särkänniemeen kivenheitto :).
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:11"]
Parasta Tamperetta.
[/quote]
Millä perusteella?
[/quote]
Alueella on hyvä henki, tai feng-shui.
Just oli Aamulehdessä juttua, että Amurin postinumeroalueella on asunnoilla Tampereen korkeimmat neliöhinnat. Kertonee aika paljon. Halvempia asuntoja löytyy, mutta ne ovat vanhemmissa taloissa, joissa on kaikki isot peruskorjaukset tekemättä tai sijaitsevat esim. vilkasliikenteisten teiden kulmauksessa. Yleensä molemmat.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:14"]
Kallista keskustaseutua. Vuokralle vois koittaa yksityiselle. Aika vähän vuokrataloja.
[/quote]
Siis ollaan ostamassa asuntoa mutta ei haluta alueelle, jossa on paljon epämääräistä väkeä.
ap
Olen syntynyt siellä:)! Siis oikeasti sairaalassa synnyin, mutta perheemme asui Amurissa. Nykyään en tiedä millaista siellä on. Junan ikkunasta katselen kun matkustan lomareissuilla Helsingistä pohjoiseen systerin luo. Aina lämmin läikähdys tulee sydämeen Tampereella:).
Koko Amuri-Pyynikki-seutu on hyvää aluetta. Itse ainakin muuttaisin sinne jos pitäisi palata Tampereelle.
Eiköhän sitä epämääräistä porukkaa löydy vähän kaikkialta tänä päivänä.... Linnainmaa ja Kaleva on kivoja paikkoja.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:15"]
Tammela
[/quote]
Tammelassa on niitä spurguja, lisäksi liikenteen meteliä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:21"]
Olen syntynyt siellä:)! Siis oikeasti sairaalassa synnyin, mutta perheemme asui Amurissa. Nykyään en tiedä millaista siellä on. Junan ikkunasta katselen kun matkustan lomareissuilla Helsingistä pohjoiseen systerin luo. Aina lämmin läikähdys tulee sydämeen Tampereella:).
[/quote]
Lähde pois meidän syntyperäisten Stadista, kiitos.
Ihan suht. arvostettua. Ei huonoa ainakaan.