G: mistä hinnasta värjäisit tukkasi harmaaksi+ottaisit permiksen?
Mistä hinnasta suostuisit tekemään tukastasi ns. mummotukon eli päähän harmaa väri ja permis tähän tyyliin:
http://www.partycity.com/product/curly+grandma+wig.do
Kommentit (11)
Harmaata on äärimmäisen hankala saada värjäämällä.
Jos joku tosiaan saisi sellaisen tehtyä niin, että hiukset olisivat vielä hyvässä kunnossa, väri pysyisi ja hius kestäisi vielä permiksenkin, niin johan olisi ihme. Varmaan muutama satanen riittäisi, jos kaikki edellä mainittu toteutuisi.
T: kampaaja
Tyyli on toinen mutta mulla on permis mun puolipitkissä paksuissa hiuksissa. Jos ei olisi niin raskaat hiukset olisi ihan päätämyöten, nyt paljon helpompi laittaa.
Ja harmaaksi voisin kohta kokeillakin värjäystä, punertaviin hiuksiini on tullut ihan valkoisia karvoja ja alimmat hiukset niskasta alkaa olemaan harmahtavia. Mutta sellainen kaunis platinanharmaa, oma väri tulee olemaan grafiitinharmaa ja se on ruma
Harmaat huolisin vaikka ilmaiseksi, mutta niin paskoja parturi -kampaajia Suomessa on, ettei sellaista osaa kukaan tehdä. Permistä ei ikinä. Mutta jos kerran rahasta, niin 10 miljoonaa sitte.
Jaa a. Monta miljoonaa? Mutta siis stailaisin itseni vaikka St. Vincentin näköseks.
Aika moninumeroinen luku olisi kyllä kyseessä. Vaaleammiksi en hiuksiani halua ikinä värjätä, lähes poikkeuksetta vaalennetut hiukset ovat todella huonokuntoisen näköiset.
No mun tukassa (yltää lähes polviin auki, paksu ja liukas) permis ois melko turha, kun siinä ei pysy kunnolla mikään. Kerran yritin ja viikon päästä mulla oli suora tukka... Ehkä mä tonnista voisin suostua.
Satanen riittäisi. Ajaisin sitten siiliksi.
1000e voisi riittää, jonka jälkeen ostaisin jonkun superkauniin peruukin!