Naapurin pahansisuinen akka nolasi teinimme
Teinillämme on ollut viaton kaukoihastus naapuriperheen mieheen. Mies tuskin on edes huomannut mitään. Miehen vaimo on todella mustasukkainen ja usein pahalla tuulella. Nytkin tuli pihalle rääkymään pienille lapsilleen, sitten koiralleen ja lopuksi huusi vielä meidän koiraa ulkoiluttaneelle teinille että ja lopeta sinäkin mun miehen kyylääminen!
Miten tämän voi ottaa puheeksi? Lapsi ei tiedä että kuulin mitä hänelle huudettiin. On ollut mielestäni vähän vaisu ja ainakin silloin ulkona meni ihan punaiseksi häpeästä saman tien.
Kommentit (34)
Ilmeisen huonoitsetuntoinen akka se naapuri :D
Teinisi sisuuntuu ja kostoksi viettelee miehen, hihii :D
Akkaa harmittaa kun ukolle on nuorta lihaa naapurissa tarjolla! :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:26"]
Akkaa harmittaa kun ukolle on nuorta lihaa naapurissa tarjolla! :D
[/quote]
Tokkopa jos jostain teinitytöstä on kyse. Halusi vain purkaa pahaa oloaan nolaamalla tytön.
Joo, olen vielä nuori ja tyhmä, mutta heittäisin kyllä tuon jälkeen kunnolla flirttiä peliin, ihan vain ämmän kiusaks ;D Varattuihin en koske (eikä minua muutenkaan kiinnosta itseäni monta vuotta vanhemmat), mutta vituttaa ylimustasukkaiset naiset.
t. 16v
Noemmäänytiä tartteeko tollasta ottaa puheeksi. Eikö sekin olisi noloa teinin mielestä? Tai niin itse kuvittelisin kokeneeni "puheeksi ottamisen" teininä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:27"]
Joo, olen vielä nuori ja tyhmä, mutta heittäisin kyllä tuon jälkeen kunnolla flirttiä peliin, ihan vain ämmän kiusaks ;D Varattuihin en koske (eikä minua muutenkaan kiinnosta itseäni monta vuotta vanhemmat), mutta vituttaa ylimustasukkaiset naiset. t. 16v
[/quote]
Hyvä hyvä, niin sitä pitää!
En vetäis tuota teinin ihastusta mitenkään mukaan, mutta tuosta käytöksestä naapurinakkaa voisin käydä kyllä ojentamassa. Jos siis on aikaisemminkin huudellut jotain vastaavaa lapsille. Ei toisten lapsille tuollaisia huudella - no ei kyllä omillekaan, mutta siihen minulla ei valitettvasti ole mitään sanavaltaa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:27"]Joo, olen vielä nuori ja tyhmä, mutta heittäisin kyllä tuon jälkeen kunnolla flirttiä peliin, ihan vain ämmän kiusaks ;D Varattuihin en koske (eikä minua muutenkaan kiinnosta itseäni monta vuotta vanhemmat), mutta vituttaa ylimustasukkaiset naiset.
t. 16v
[/quote]
Äläs tyttö ollenkaan lähde tuollaisiin peleihin. Päädyt kuitenkin paksuksi varatulle miehelle. Niin nähty monet kerrat. Se on jämpti se.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:27"]Joo, olen vielä nuori ja tyhmä, mutta heittäisin kyllä tuon jälkeen kunnolla flirttiä peliin, ihan vain ämmän kiusaks ;D Varattuihin en koske (eikä minua muutenkaan kiinnosta itseäni monta vuotta vanhemmat), mutta vituttaa ylimustasukkaiset naiset.
t. 16v
[/quote]
Äläs tyttö ollenkaan lähde tuollaisiin peleihin. Päädyt kuitenkin paksuksi varatulle miehelle. Niin nähty monet kerrat. Se on jämpti se.
[/quote]
En koske varattuihin miehiin, enkä itseäni yli pari vuotta vanhempiin :) Ja tuplaehkäisy on kova sana, joskus jopa tripla.
t. 16v
Esimerkki siitä miten voi olla aikuinen fyysisesti mutta ei henkisesti.
Ehkä se teini nyt ymmärtää, että jos kyseessä on "viaton kaukoihastus", jonka ei ole tarkoituskaan johtaa mihinkään konkreettiseen, se sopii pitää hiukan visummin piilossa. Toisten miehiä/vaimoja ei kuulu kyylätä ja vikitellä, oli ikä mikä tahansa. On tainnut aika näkyvästi mielistellä naapurin ukkoa, jos kerran vaimokin on huomannut. Miksei ap ole puhunut lapselleen asiasta jo hyvissä ajoin? Ap:n lapsihan on ollut sakkolihaa. Vaikka nyt onkin 16-vuotias niin aiemmin ei ole ollut, ja on kuitenkin liehakoinut lapsena aikuista miestä.
Mä en ole varma, kuka tossa on nolannut kenet. Terv pahansisuinen akka.
Akka nolasi itsensä pahemman kerran.
Ihan oikein sun teinille, sori, miten näkyvää tuo ihailu sitten onkaan, nolo homma.
Itseasiassa tämähän on vähän karmivaa. Nimittäin mulle on käynyt juuri tämä sama homma vuosi sitten. Elikkäs, olin syksyllä haravoimassa pihaa ja naapurin mies teki jotain remonttijuttuja siinä naapurissa. Ja mulla on vähän sellainen paha tapa että välillä unohtuu pitkät päälle. :D Eli juu tuijotin. No seuraavana aamuna törmäsin sitten tämän naapurin naisen kanssa ja hän alkoi huutamaan siinä minulle että kuulemma himoitsen hänen miestään yms yms. Aloin siinä sitten nauramaan ja tämä saattoi ärsyttää akkaa lisää. Mekkala sai isäni liikkeelle autotallista ja tuli ulos joka pelästytti naisen ja hän sitten lähti. Saatiin isäni kanssa hyvät naurut. Että mistäs tiedät oliko teinisi ihastunut vai jäikö vaan vahingossa pitkät päälle niin kuin mulla?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 10:27"]
Mitä pahaa tuossa oli? Teini nolostui, koska nainen osui oikeaan.
[/quote]
Aikuinen on aikuinen, lapsi on 47
[/quote]
Totta tuokin, mutta pitäähän se teini-ikäistenkin joskus oppia kuinka hissukseen näistä viattomista kaukoihastuksista pitää olla. Tässä tapauksessa viattoman kaukoihastuksen oli ainakin huomanneet paitsi ihastuksen kohteen puoliso myös teinin omat vanhemmat. Se on selkeä merkki siitä, että huomattavasti hienovaraisemmin teinin olisi sitä naapurin setää pitänyt kyttäillä. Joten tämä mielessä minä antaisin olla. Ajattelisin että ehkä teini nyt oppii hienovaraisuutta ja toisaalta en viitsisi naapurin akalle enempää puhua kun kyse oli nyt vain yhdestä kivahduksesta joka sekin tuli periaatteessa aiheesta.
[/quote]
Ihanko oikeasti sinä kehtaisit rääkyä 20 vuotta nuoremmallesi naapurin lapselle jotain tuollaista mitä tuo pahansisuinen akka?