Vastenmielisin mies kenen kanssa olet joskus seurustellut?
Mä yritin ymmärtää erästä deittiä kahden kuukauden ajan. Sitten kyrvähdin totaalisesti.
- kiinni exässään, oli siellä yötäkin
- kertoi exälleen minusta henkilökohtaisia asioita, kertoi myös seksielämästämme
- jutteli exänsä kanssa puhelimessa toista tuntia ja istui sohvallani, ex haukkui minua puhelun ajan
- rupesi piereskelemään ja röyhtäilemään toisesta tapaamiskerrasta lähtien, tuli viereeni paskalle pörisemään kun pesin hampaita, piereskeli myös seksin aikana, kertoi yksityiskohtaisesti miten paska jo kurkkii perseestä kun on niin kova hätä
- ei lauennut koskaan, inhosi seksiä, pyysi minua ilmoittamaan etukäteen ne kerrat kun haluan seksiä niin hän tietää sitten uhrautua
- pihi, keräsi ekalla treffeillä pulloja kadulta ja kotona parsi kalsareitaan, joissa kehui olevan "ruostetta", käytti 90-luvun vaatteita ja oli muutenkin jämähtänyt sille vuosikymmenelle asunnon tavaroita ja sisustusta ja autoa myöten
- oli avoimen ennakkoluuloinen ja rasistinen, puhui kovaan ääneen juttujaan ja muut kuunteli vaivautuneena
- oli muuttamassa luokseni samantien
- puhui laihduttavansa 30 ylimääräistä kiloa, mutta samalla osti tarjousten perässä kaapin täyteen makkaroita, kehui syöneensä kolmen kilon kinkun kerralla
- elintavoistaan johtuen kuorsasi ja kärsi uniapneasta, käytti sellaista hurisevaa maskia yöllä
- käytti vasta 41-vuotiaana dosettia
- kulki samoissa ja rikkinäisissä vaatteissa piheytensä takia
- työnsi sormensa yhtäkkiä tissivakooni tai persvakooni ja sitten nuuhkaisi sormeaan
- pakko-oireinen; peti pedattava tietyllä tavalla tietyssä järjestyksessä, omat tyynyt ja peitot piti ottaa yökylään mukaan koska muiden kuolatyynyillä ei voi nukkua, tietyt kaupat piti kiertää tietyssä järjestyksessä tiettyinä päivinä, kahdessa luonnon virkistyspaikassa piti käydä kalenterin mukaan istumassa kaksi tuntia ja paistaa makkaraa, autoon piti astua tietyllä tavalla ettei kynnykseen tule ruostetta, pakkomielle ruoasta puhumiseen, sen käsittelemiseen, tarjouksiin
- jatkuvaa loukkaamista puheilla ja teoilla, eikä edes itse huomannut sitä
- kun jätin hänet hän meni teatraalisesti vessaan ja ulisi ja oksensi siellä, lähetti minulle "laskun" jälkeenpäin, johon oli kirjattu esim. matkat jotka hän oli kulkenut luokseni ja joku karkkipussi
- vainosi puheluilla ja viesteillä niin pitkään, että uhkasin lopulta tehdä hänestä ilmoituksen poliisille
Kommentit (125)
Varmaan hauska seurustella tuollaisten naisten kanssa noiden jälkeen. Ei ole kovin mieltä ylentävää miehelle kun naisen exät täysiä idiootteja tai sitten pelkkiä painokoneita, joten pillussakin visvainen tulehdus loppuelämän.
Diagnosoimattomia luonnehäiriöisiä ja mielenterveysongelmaisia on lukumääräisesti paljon. Kannattaa aktiivisesti pitää yllä sellaista asennetta, että avun hakeminen mt-ongelmiin on häpeällistä ja pelkkää rahan tuhlausta. Juu, ja luokitellaan enemmistö riittävän normaaliksi, vaikka kaikki voivat nähdä merkkejä päinvastaisesta ympärillään. Minusta näiden ukkelien stalkkaus alkaa ensi hetkestä ja jatkuu koko suhteen ajan. Tarkoitus on saada vain joku kiusattavaksi ja muita tarpeita tyydyttämään. Itsetunto on niin huono, että koko elämä on pelkkää paskanheittoteatteria.
Näitä kun lukee niin nykyinen on ihan helmi, vaikka pieniä ongelmia on ollutkin:) Entinen mies, lasteni isä oli paatunut valehtelija, varkauksia, rikoksia, stalkkaamista, katteettomia syytöksiä, alkoholismia, huumeita, petturi, luottotiedot menettänyt, työpaikat vaihteli, naisia riitti, hakkasi mua ja lapsia jne...Nykyisen kanssa ongelmat on minimaalisia...ehkäpä osaankin vihdoin olla onnellinen:) Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:22"]Ainoa vastenmielinen mies, jonka kanssa olen seurustellut, on voimakkaasti sadistinen ihminen, joka ei pyri ihmeemmin kontrolloimaan julmuuttaan eikä kehittymään ihmisenä. Ennen kuin täällä aletaan haukkua minua tällaiseen tyyppiin tyytymisestä, sanottakoon, että luonnevinoutumisen koko syvyys ja laatu eivät ihan avautuneet vielä ensitreffeillä. Suhteesta ei tullut pitkä - minun mittakaavassani siis; hänelle kyllä.
Sadistinen luonne on jotain sellaista, että sen pahempi ei ihminen voi olla. Silti tämänkin henkilön kanssa on joku (muu) erehtynyt perustamaan perheen. Minusta tämän miehen olisi pitänyt itse pidättäytyä naissuhteista ja ehdottomasti ainakin lasten tekemisestä, mutta vastuuntunto ja terve itsekritiikki eivät asu samassa päässä sadismin kanssa.
[/quote]
Onko Jari +50v. ?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:54"]Mä yritin ymmärtää erästä deittiä kahden kuukauden ajan. Sitten kyrvähdin totaalisesti.
- kiinni exässään, oli siellä yötäkin
- kertoi exälleen minusta henkilökohtaisia asioita, kertoi myös seksielämästämme
- jutteli exänsä kanssa puhelimessa toista tuntia ja istui sohvallani, ex haukkui minua puhelun ajan
- rupesi piereskelemään ja röyhtäilemään toisesta tapaamiskerrasta lähtien, tuli viereeni paskalle pörisemään kun pesin hampaita, piereskeli myös seksin aikana, kertoi yksityiskohtaisesti miten paska jo kurkkii perseestä kun on niin kova hätä
- ei lauennut koskaan, inhosi seksiä, pyysi minua ilmoittamaan etukäteen ne kerrat kun haluan seksiä niin hän tietää sitten uhrautua
- pihi, keräsi ekalla treffeillä pulloja kadulta ja kotona parsi kalsareitaan, joissa kehui olevan "ruostetta", käytti 90-luvun vaatteita ja oli muutenkin jämähtänyt sille vuosikymmenelle asunnon tavaroita ja sisustusta ja autoa myöten
- oli avoimen ennakkoluuloinen ja rasistinen, puhui kovaan ääneen juttujaan ja muut kuunteli vaivautuneena
- oli muuttamassa luokseni samantien
- puhui laihduttavansa 30 ylimääräistä kiloa, mutta samalla osti tarjousten perässä kaapin täyteen makkaroita, kehui syöneensä kolmen kilon kinkun kerralla
- elintavoistaan johtuen kuorsasi ja kärsi uniapneasta, käytti sellaista hurisevaa maskia yöllä
- käytti vasta 41-vuotiaana dosettia
- kulki samoissa ja rikkinäisissä vaatteissa piheytensä takia
- työnsi sormensa yhtäkkiä tissivakooni tai persvakooni ja sitten nuuhkaisi sormeaan
- pakko-oireinen; peti pedattava tietyllä tavalla tietyssä järjestyksessä, omat tyynyt ja peitot piti ottaa yökylään mukaan koska muiden kuolatyynyillä ei voi nukkua, tietyt kaupat piti kiertää tietyssä järjestyksessä tiettyinä päivinä, kahdessa luonnon virkistyspaikassa piti käydä kalenterin mukaan istumassa kaksi tuntia ja paistaa makkaraa, autoon piti astua tietyllä tavalla ettei kynnykseen tule ruostetta, pakkomielle ruoasta puhumiseen, sen käsittelemiseen, tarjouksiin
- jatkuvaa loukkaamista puheilla ja teoilla, eikä edes itse huomannut sitä
- kun jätin hänet hän meni teatraalisesti vessaan ja ulisi ja oksensi siellä, lähetti minulle "laskun" jälkeenpäin, johon oli kirjattu esim. matkat jotka hän oli kulkenut luokseni ja joku karkkipussi
- vainosi puheluilla ja viesteillä niin pitkään, että uhkasin lopulta tehdä hänestä ilmoituksen poliisille
[/quote]
No ei kai noin kamalaa miestä olekaan:D Alkaa oma mies tuntua unelmien prinssiltä.