Vastenmielisin mies kenen kanssa olet joskus seurustellut?
Mä yritin ymmärtää erästä deittiä kahden kuukauden ajan. Sitten kyrvähdin totaalisesti.
- kiinni exässään, oli siellä yötäkin
- kertoi exälleen minusta henkilökohtaisia asioita, kertoi myös seksielämästämme
- jutteli exänsä kanssa puhelimessa toista tuntia ja istui sohvallani, ex haukkui minua puhelun ajan
- rupesi piereskelemään ja röyhtäilemään toisesta tapaamiskerrasta lähtien, tuli viereeni paskalle pörisemään kun pesin hampaita, piereskeli myös seksin aikana, kertoi yksityiskohtaisesti miten paska jo kurkkii perseestä kun on niin kova hätä
- ei lauennut koskaan, inhosi seksiä, pyysi minua ilmoittamaan etukäteen ne kerrat kun haluan seksiä niin hän tietää sitten uhrautua
- pihi, keräsi ekalla treffeillä pulloja kadulta ja kotona parsi kalsareitaan, joissa kehui olevan "ruostetta", käytti 90-luvun vaatteita ja oli muutenkin jämähtänyt sille vuosikymmenelle asunnon tavaroita ja sisustusta ja autoa myöten
- oli avoimen ennakkoluuloinen ja rasistinen, puhui kovaan ääneen juttujaan ja muut kuunteli vaivautuneena
- oli muuttamassa luokseni samantien
- puhui laihduttavansa 30 ylimääräistä kiloa, mutta samalla osti tarjousten perässä kaapin täyteen makkaroita, kehui syöneensä kolmen kilon kinkun kerralla
- elintavoistaan johtuen kuorsasi ja kärsi uniapneasta, käytti sellaista hurisevaa maskia yöllä
- käytti vasta 41-vuotiaana dosettia
- kulki samoissa ja rikkinäisissä vaatteissa piheytensä takia
- työnsi sormensa yhtäkkiä tissivakooni tai persvakooni ja sitten nuuhkaisi sormeaan
- pakko-oireinen; peti pedattava tietyllä tavalla tietyssä järjestyksessä, omat tyynyt ja peitot piti ottaa yökylään mukaan koska muiden kuolatyynyillä ei voi nukkua, tietyt kaupat piti kiertää tietyssä järjestyksessä tiettyinä päivinä, kahdessa luonnon virkistyspaikassa piti käydä kalenterin mukaan istumassa kaksi tuntia ja paistaa makkaraa, autoon piti astua tietyllä tavalla ettei kynnykseen tule ruostetta, pakkomielle ruoasta puhumiseen, sen käsittelemiseen, tarjouksiin
- jatkuvaa loukkaamista puheilla ja teoilla, eikä edes itse huomannut sitä
- kun jätin hänet hän meni teatraalisesti vessaan ja ulisi ja oksensi siellä, lähetti minulle "laskun" jälkeenpäin, johon oli kirjattu esim. matkat jotka hän oli kulkenut luokseni ja joku karkkipussi
- vainosi puheluilla ja viesteillä niin pitkään, että uhkasin lopulta tehdä hänestä ilmoituksen poliisille
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:44"]
-Yhden poikaystävän mielestä perjantaina ei voinut mennä leffaan koska sunnuntai on leffapäivä, teki joka kerta yksin ollessaan itselleen ranskiksia ja makkaraa kun ei muuta osannut -toinen poikaystävä sanoi että kun vielä vähän treenaat niin alat olla hyvännäköinen. Oli juuri voittanut lajini kisat, olin timmissä kunnossa ja lähes alipainoinen. -sama tyyppi oli mua 7v vanhempi eikä pitänyt yhdestäkään kaveristani, eikä sallinut mun mennä opiskelijarientoihin "koska oli jo itse kokenut sen kaiken, ei kannata" -kyseinen herra ei myöskään pitänyt perheestäni, ei edes yrittänyt. Luki vaan pikkuveljeni aku ankkoja koko vkonlopun ja kävi vaan ruoka-aikana muiden luona. Haukkui muutkin sukulaiseni idiooteiksi. -seuraava poika vertaili mua jatkuvasti eksäänsä "sillä oli paljon paremmat tissit ym" -sitten tulikin ex mieheni josta ei ole muuta pahaa sanottavaa kuin että petti eikä myöntänyt ennen kuin jäi verekseltään kiinni, tiesin että jotain on. -treffailin muutaman kerran siivoushullua joka imuroi monta kertaa päivässä ja peilin ohi kulkiessaan tarkisti onko siinä tahroja. Lakanat vaihtoon heti seksin jälkeen. -viimeisin sankari oli hemmetin huonohampainen, syyläinen, huonoryhtinen, pallomaha läski ilman lihaksia ja haukkui lihavia naisia, man boobs, bändi/biisitenttaaja, piti itseään fiksuna vaikka oli tyhmä kuin saapas, aina samat vaatteet päällä, valitti eksästään taukoamatta, pummasi rahaa, koti oli hirveä pölypesä ja järkyttävän rumat tatskat joista oli vielä ylpeä :D
[/quote]Miten ihmeessä päädyit seurustelemaan? Luulisi, että nuo piirteet näkyisi jo siinä tapailuvaiheessa.
Vastenmielisin: 38 v mies. Oli ja on "uskovainen", ainakin esitti. Todellisuudessa seläntakana paskaa puhuva ilkeä mies.
Ylipainoinen, joka mässää edelleen ruuilla. Hamstraa ruokia mistä ikinä ilmaseks saa.
Kämppänsä niin siivotttomassa kunnossa, että oksettaa.
Onneksi tajusin jättää ajoissa.
Miten jaksoit tuota niinkin pitkään kuin kaksi kuukautta? :D
3, ajattelin että rakkaus parantaa :D :D Ei parantanut ei. Mietin edelleenkin järkyttyneenä tuota miestä. Hän oli ammatiltaan poliisi, ja se herätti minussa aluksi luottamusta. Jotenkin halusin uskoa että kyse on vaan jostain omituisesta huumorintajusta tms. Mutta pahemmaksi meni, taisi olla psyykkisesti sairas.
ap
Oma pohjanoteeraukseni oli epäitsevarma mies joka halusi nukkuessa olla aina se pienempi lusikka. Joskus tyyppi jopa uikutti nukkumaan käydessä, voisinko silittää häntä. Tottakai myös miehiä pitää helliä välillä, mutta olin kyllä usein todella kiusaantunut hänen näistä piirteistään. Terkkuja teekkarikylään.
Vastenmielisin mies jonka kanssa olen ollut oli mies jota kohtaan romanttiset tunteeni loppuivat kuin seinään parin vuoden seurustelun jälkeen. Mies oli edelleen paras ystäväni, joten hänen kanssaan seurustelu ja seksi oli ihan hirveää. Tunsin sääliä ja ahdistusta suhteemme viimeisen puolivuotisen ja koko tilanne oli vastenmielinen.
Voi ap, minkä mieshelmen olet päästänyt käsistäsi :D
Ihan reippaista mielenterveysongelmista kärsivä sekakäyttäjä, joka oli ylimielinen ja "kaikkivoipa". Ei viitsinyt käydä töissä ja kulutti työttömyyskorvauksensa taksimatkoihinsa ym. älyttömyyksiin muutamassa päivässä. Muun ajan eli vanhempiensa kustannuksella. Oksettava tyyppi, vieläkin puistattaa. Sekstaillessa hikoili niin, että hikeä tippui minun päälleni. Nostin kytkintä melko pian, kun tilanne selkisi minulle.
Liittyykö nää kaikki kauheudet yhteen mieheen ap? Melkoinen saalis :D
Ja itse olet seurustellut siis pitkään tuollaisen kanssa? Kertoo enneminkin av-mammojen epätoivosta, ei miehistä.
Pari kuukautta itsekin tapailin vähän... epämieluisaa tyyppiä nyt kun jälkeen päin ajattelee. Mies oli aika lihava, mikä itsessään ei haitannut mutta ne lieveilmiöt: hän hengästyi jopa syödessään ja seksin aikana koko sänky lainehti hikeä vaikka mies makasi AINA selällään koska ei jaksanut panna :D hän ei käyttänyt saippuaa tai deodoranttia peseytymiseen, koska ne ärsyttivät hänen herkkää ihoaan. Sai kamalia raivareita jos joku pienikin asia ei toiminut hänen tahtomallaan tavalla, siis saattoi paiskoa tavaroita kuin uhmaikäinen. Niin ja halusi että panen häntä lannedildolla perseeseen. En toteuttanut hänen fantasiaansa, valitettavasti :D pari kuukautta tuota kestin ja luovutin, pieni ihastus muuttui meinaan pian ällötykseksi kun kaikki nämä piirteet tulivat ilmi.
Mulla ei ole tapana seukkailla vastanmielisten kanssa! Miksi sinulla on tämä outo tapa?
En ole seukannut vastenmielisen kanssa.
Ap valottaa. Kyllä kaikki ihanuudet löytyi samasta miehestä. Ai juu, tuo oli myös, että hikoili kuin sika. Hänellä hikosi kämmenselät ja ja pyyhki ne ihooni. Ihmetteli aina samaa ilmiötä ja sanoi "kokeile!!". Myös seksin aikana tippui hikeä päälleni. Lakanat oli likomärät. Hänellä oli perjantaisin pyykkipäivä, ja silloin hän pesi aina myös tyynynsä koska "kuolasi sen aina viikossa monta kertaa märäksi."
Tämä ihana mies löytyy vapaana Suomi24:n palstalta! Noukkikaa pois. Saatte kaupan päälle exään ja kolme lasta.
Herranjumala! Ei ap:n jälkeen voi enää kirjoittaa mitään. Voiko tuota lyödä mitenkään laudalta!?
Sellanen jonka ranne oli ohuempi kuin mun :D Ällöttää ruipelot miehet..
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:09"]-valehteli aivan kaikesta. Kaikki selvisi mulle vasta hieman ennen kuin jätin. -Sanoi haluavansa olla työtön ja pelasi kaikki päivät kotona runescapea. Ja oli ihan aikuinen mies vielä! -Jos eksyi kuitenkin töihin, nosti silti työttömyystukea. Tätä kesti monta vuotta, luultavasti vieläkin. -Saattoi aloittaa tyhjästä mykkäkoulun, ei nähnyt itsessään mitään vikaa ikinä. -Persoonallisuushäiriöinen, luultavasti kärsii kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä sillä mielialalääkkeet aiheuttivat manian. -Oli aina myöhässä useamman tunnin eikä edes vaivautunut ilmoittamaan. -Henkisesti aivan kiinni yhtä mielisairaassa äidissään. -Kun olin jo tämän pölhön jättänyt, päätti hän seurata minua koko matkan baarista kotiin vaikka käskin häipyä. En ole ikinä toivonut enempää, että olisin törmännyt matkan aikana poliisiin! [/quote] Ainiin! Tämä sankari oli myös aivan helvetin tyhmä. Kehuskeli jatkuvasti sillä miten oli sisaruskatraastaan huonoin koulussa. Ei ollut edes yhtä kirjaa elämässään lukenut.
[/quote]Ja sinä aloit seurustelemaan tuollaisen kanssa? :D Pahat pojat ne puoleensa vetää.