Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastenmielisin mies kenen kanssa olet joskus seurustellut?

Vierailija
06.03.2015 |

Mä yritin ymmärtää erästä deittiä kahden kuukauden ajan. Sitten kyrvähdin totaalisesti.

- kiinni exässään, oli siellä yötäkin

- kertoi exälleen minusta henkilökohtaisia asioita, kertoi myös seksielämästämme

- jutteli exänsä kanssa puhelimessa toista tuntia ja istui sohvallani, ex haukkui minua puhelun ajan

- rupesi piereskelemään ja röyhtäilemään toisesta tapaamiskerrasta lähtien, tuli viereeni paskalle pörisemään kun pesin hampaita, piereskeli myös seksin aikana, kertoi yksityiskohtaisesti miten paska jo kurkkii perseestä kun on niin kova hätä

- ei lauennut koskaan, inhosi seksiä, pyysi minua ilmoittamaan etukäteen ne kerrat kun haluan seksiä niin hän tietää sitten uhrautua

- pihi, keräsi ekalla treffeillä pulloja kadulta ja kotona parsi kalsareitaan, joissa kehui olevan "ruostetta", käytti 90-luvun vaatteita ja oli muutenkin jämähtänyt sille vuosikymmenelle asunnon tavaroita ja sisustusta ja autoa myöten

- oli avoimen ennakkoluuloinen ja rasistinen, puhui kovaan ääneen juttujaan ja muut kuunteli vaivautuneena

- oli muuttamassa luokseni samantien

- puhui laihduttavansa 30 ylimääräistä kiloa, mutta samalla osti tarjousten perässä kaapin täyteen makkaroita, kehui syöneensä kolmen kilon kinkun kerralla

- elintavoistaan johtuen kuorsasi ja kärsi uniapneasta, käytti sellaista hurisevaa maskia yöllä

- käytti vasta 41-vuotiaana dosettia 

- kulki samoissa ja rikkinäisissä vaatteissa piheytensä takia

- työnsi sormensa yhtäkkiä tissivakooni tai persvakooni ja sitten nuuhkaisi sormeaan

- pakko-oireinen; peti pedattava tietyllä tavalla tietyssä järjestyksessä, omat tyynyt ja peitot piti ottaa yökylään mukaan koska muiden kuolatyynyillä ei voi nukkua, tietyt kaupat piti kiertää tietyssä järjestyksessä tiettyinä päivinä, kahdessa luonnon virkistyspaikassa piti käydä kalenterin mukaan istumassa kaksi tuntia ja paistaa makkaraa, autoon piti astua tietyllä tavalla ettei kynnykseen tule ruostetta, pakkomielle ruoasta puhumiseen, sen käsittelemiseen, tarjouksiin

- jatkuvaa loukkaamista puheilla ja teoilla, eikä edes itse huomannut sitä

- kun jätin hänet hän meni teatraalisesti vessaan ja ulisi ja oksensi siellä, lähetti minulle "laskun" jälkeenpäin, johon oli kirjattu esim. matkat jotka hän oli kulkenut luokseni ja joku karkkipussi

- vainosi puheluilla ja viesteillä niin pitkään, että uhkasin lopulta tehdä hänestä ilmoituksen poliisille

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millä nimimerkillä löytyy suomi24, haluaisin nähdä millä adjektiiveilla itseään markkinoi :D oliko siinä jotain hyviä puolia?

Vierailija
62/125 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot mennyt (selvis vasta myöhemmin yllättäen), feikkas laukeamisen, halus panna perseeseen, tunki koko nyrkkiä pimppaan, valehteli jne. En kattellu kovin kauaa. Lisäksi katsoi mua kuin koiranpentu. Hyh. Ja tyhmäkin oli, se varmaan pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tuollasillakin ominaisuuksilla onnistuu kuitenkin saada pesää? Ei paha sitten. Tosin millaisia nuo naiset sitten ovatkaan IRL.
.
.
Vaikka on kyllä niinkin, että kun seurustellaan tai tapaillaan viikon välein, niin puute pistää haluamaan seksiä puolin ja toisin, vaikka olisikin millainen monsteri hyvänsä.
.
.
Ja sitten voi hyvin valehdella itselleen, että on haluttava, vaikka kaikki perustuukin siihen ettei asuta yhdessä. =)

Vierailija
64/125 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:33"]

Luottotiedot mennyt (selvis vasta myöhemmin yllättäen), feikkas laukeamisen, halus panna perseeseen, tunki koko nyrkkiä pimppaan, valehteli jne. En kattellu kovin kauaa. Lisäksi katsoi mua kuin koiranpentu. Hyh. Ja tyhmäkin oli, se varmaan pahinta.

[/quote]

Mistä tiedät, että hän feikkasi laukeamisen :D ?

Vierailija
65/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, kiitos nauruista ap ja muut! ;'D Ehkä just siksi naurattaa, että tulee mieleen yks oma vastenmielinen exä, eli tällainen:

-käytti vintage- hiihtomonoja talvikenkinä

-lihoi jatkuvasti ja oli aina niin ähkyssä, ettei melkein ikinä harrastettu seksiä

-silloin kun seksiä oli, se oli kamalaa. Miehen maha oli tiellä ja hänellä oli kaiken kukkuraksi vielä tosi pieni muna, eli eipä siitä paljoa iloa irronnut. Hän halusi alistaa naista sängyssä, painaa naamaa seinää vasten jne.

-oli myös kiinni exässään ja kännissä haukkui mua kömpelöksi kirahviksi pienen ja siron exänsä rinnalla

-manboobs. Lihavilla miehillä on tissit, tarvitseeko tästä nyt erikseen muuta sanoa.

-hän käytti joskus viihteellä rintaliivejä ja meikkasi, halusi siis olla nainen. Itselläni ei ole mitään transihmisiä vastaan ja voisin sellaisen kanssa seurustella jos olisi viehättävä transihminen, mutta kyllä tämä exä oli aika karun näköinen meikattuna.

-valehteli raha-asioista, pimitti multa laskuja ja pölli rahaa

Ai että miksi olin sellaisen kanssa? No, itse olin siinä vaiheessa tosi vahvalla lääkityksellä ja kärsin huonosta itsetunnosta. Tämä tyyppi oli tosi hauska ja hyvää seuraa, vaikkei seksuaalisesti ollutkaan ihan mun juttu. Joskus sitä heikkona hetkenä tarrautuu tällaisiin... ;D

Vierailija
66/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. On kyllä pakko sanoa, että kerran nää tyypit on saaneet pillua niin palstalassukoiden on enää ihan turha inistä naisten nirsoudesta :D

Vierailija
67/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että kelpaako teille tosiaan kandidaatiksi ihan kuka tahansa, vai millä avuilla esim. tuo aloittajan exä ylipäätään pääsi osapuoleksi orastavaan suhteeseen?

Vierailija
68/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin pari kertaa tyyppiä, joka tn. oli minua lyhyempi, mutta ei ainakaan yhtään pidempi. Kun seisoin peilin edessä hänen takanaan, minä näyin joka suunnasta yli, vaikken nyt niiin ylisuuri olekaan. Oli minua liian paljon vanhempi siinä iässä. Oli kiinnostuneempi. Käänsi päätäni itselleen sopivaan asentoon kun pussattiin. Yäk

Vierailija
69/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latino jolla neljä tai viisi lasta jokainen eri naisen kanssa. Ei ole ollut naimisissa vaan vahinkoja sattunut. Ja niitä voi olla lisääkin. Valehteli paljon. Asuu Suomessa.

Vierailija
70/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:49"]

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että kelpaako teille tosiaan kandidaatiksi ihan kuka tahansa, vai millä avuilla esim. tuo aloittajan exä ylipäätään pääsi osapuoleksi orastavaan suhteeseen?

[/quote]

Uskotko sä ihan kaiken, mitä tänne kirjoitetaan? Eikö missään kohtaa aloitusta tullut mieleen, että nyt tulee sellasta trollia, ettei voi olla nauramatta?

Vierailija
71/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti.... :D

Vierailija
72/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksässään kiinni ollut pukki-kaveriaan kadehtinut tyyppi. Petti ensin eksäänsä, sitten minua eksänsä kanssa ja sitten minua ja eksäänsä joidenkin muiden kanssa, sai klamydian ja syytti minua.

Vierailija
73/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen mies:
ruma, huonot vinot hampaat ja ensalkuun hampaitakin puuttui, rumat hiukset, lösähtänyt, runsaasti vanhempi ja valehteli iän, Raivosi joka toinen hetki ja käskytti liikkumaan, vaikka hän oli itse oikea sohvaperunapalleromaha.

Vierailija
74/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:54"]

Mä yritin ymmärtää erästä deittiä kahden kuukauden ajan. Sitten kyrvähdin totaalisesti.

- kiinni exässään, oli siellä yötäkin

- kertoi exälleen minusta henkilökohtaisia asioita, kertoi myös seksielämästämme

- jutteli exänsä kanssa puhelimessa toista tuntia ja istui sohvallani, ex haukkui minua puhelun ajan

- rupesi piereskelemään ja röyhtäilemään toisesta tapaamiskerrasta lähtien, tuli viereeni paskalle pörisemään kun pesin hampaita, piereskeli myös seksin aikana, kertoi yksityiskohtaisesti miten paska jo kurkkii perseestä kun on niin kova hätä

- ei lauennut koskaan, inhosi seksiä, pyysi minua ilmoittamaan etukäteen ne kerrat kun haluan seksiä niin hän tietää sitten uhrautua

- pihi, keräsi ekalla treffeillä pulloja kadulta ja kotona parsi kalsareitaan, joissa kehui olevan "ruostetta", käytti 90-luvun vaatteita ja oli muutenkin jämähtänyt sille vuosikymmenelle asunnon tavaroita ja sisustusta ja autoa myöten

- oli avoimen ennakkoluuloinen ja rasistinen, puhui kovaan ääneen juttujaan ja muut kuunteli vaivautuneena

- oli muuttamassa luokseni samantien

- puhui laihduttavansa 30 ylimääräistä kiloa, mutta samalla osti tarjousten perässä kaapin täyteen makkaroita, kehui syöneensä kolmen kilon kinkun kerralla

- elintavoistaan johtuen kuorsasi ja kärsi uniapneasta, käytti sellaista hurisevaa maskia yöllä

- käytti vasta 41-vuotiaana dosettia 

- kulki samoissa ja rikkinäisissä vaatteissa piheytensä takia

- työnsi sormensa yhtäkkiä tissivakooni tai persvakooni ja sitten nuuhkaisi sormeaan

- pakko-oireinen; peti pedattava tietyllä tavalla tietyssä järjestyksessä, omat tyynyt ja peitot piti ottaa yökylään mukaan koska muiden kuolatyynyillä ei voi nukkua, tietyt kaupat piti kiertää tietyssä järjestyksessä tiettyinä päivinä, kahdessa luonnon virkistyspaikassa piti käydä kalenterin mukaan istumassa kaksi tuntia ja paistaa makkaraa, autoon piti astua tietyllä tavalla ettei kynnykseen tule ruostetta, pakkomielle ruoasta puhumiseen, sen käsittelemiseen, tarjouksiin

- jatkuvaa loukkaamista puheilla ja teoilla, eikä edes itse huomannut sitä

- kun jätin hänet hän meni teatraalisesti vessaan ja ulisi ja oksensi siellä, lähetti minulle "laskun" jälkeenpäin, johon oli kirjattu esim. matkat jotka hän oli kulkenut luokseni ja joku karkkipussi

- vainosi puheluilla ja viesteillä niin pitkään, että uhkasin lopulta tehdä hänestä ilmoituksen poliisille

[/quote]

Mahtaa olla ap:ssakin vikaa kun tuollaisen/tuollaisten miesten kanssa suostunut seurustelemaan..

Vierailija
75/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, mulla oli heikko hetki. Se vielä yhdistettynä yliymmärtäväiseen luonteeseen. Lopulta meni vaan niin yli, ettei munkaan ymmärrys enää riittänyt. 

ap

Vierailija
76/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 01:45"]Myönnän, mulla oli heikko hetki. Se vielä yhdistettynä yliymmärtäväiseen luonteeseen. Lopulta meni vaan niin yli, ettei munkaan ymmärrys enää riittänyt. 

ap
[/quote]
Niin tai et ole se paras saalis itsekään

Vierailija
77/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias lapsuudenkodissaan asuva mies. Peruskoulu nippanappa läpi, pimeästi teki jotain hanttihommia. Ei ollut äitinsä luona edes omaa huonetta, vaan nukkui olkkarissa vuodesohvalla. Ei peseytynyt ja erityisen ylpeä oli siitä, että ei pese hampaitaan eikä ole käynyt hammaslääkärissä armeijan jälkeen. Haisi mädälle kalalle. Seksistä ei tajunnut mitään, se oli sellaista että housut auki, muna sisään ja muutama nylkytysliike ja se siitä. Rumakin oli. Matomaiset huulet, mollosilmät ja läskinen kaulanaluspussi. Ja pinkeä raskausmaha, josta oli ylpeä. Kutsui sitä vaurauden merkiksi ja välillä vitsaili, että on tosiaan raskaana, norsu tulossa - kato kärsä jo pilkistää ja yritti pakottaa kättä jalkoväliinsä. Kulki resuinen ja haiseva kalastajanlakki päässään, koska ei ollut varaa mennä parturiin. Sinne lätsän alle sai sen rasvaisen ja hikisen pehkonsa sullottua. Käytti tuota lätsää jopa baarissa. Tajuttoman mustasukkainen ja sai raivarin jos puhuin esim. jollekulle hänen kaverilleen. Sitten taas kitisi miksen ole sosiaalinen ja tee hänen kavereihinsa vaikutusta. Heittäytyi väkivaltaiseksikin mihin "ihana" suhteemme sitten kaatuikin.

Huhhuh, kyllä sitä nyt kymmenen vuotta myöhemmin voi vain ihmetellä kuinka huonoitsetuntoinen sitä onkaan teininä ollut. Nykyinen minä ei koskisi tuollaiseen saastaan pitkällä tikullakaan. Oikeasti, yhtäkään hyvää puolta en pysty tästä tapauksesta keksimään. Ja onneksi en tuota luuseria koskaan kotona enkä kavereille esitellyt. 5(!) vuotta jaksoi eron jälkeen soitella perääni, vaikka petti jo suhteemme aikana useiden naisten kanssa ja muutti saman tien jonkun eukon kanssa yhteen. En tiedä mitä nykyään kuuluu ja hyvä niin. Yökyökyök, pahaa tekee kun miettii että tuollaisen kanssa on joskus seksiäkin harrastanut, hyihyihyi!

Vierailija
78/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35, oksennan

Vierailija
79/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:10"]

3, ajattelin että rakkaus parantaa :D :D Ei parantanut ei. Mietin edelleenkin järkyttyneenä tuota miestä. Hän oli ammatiltaan poliisi, ja se herätti minussa aluksi luottamusta. Jotenkin halusin uskoa että kyse on vaan jostain omituisesta huumorintajusta tms. Mutta pahemmaksi meni, taisi olla psyykkisesti sairas.

ap

[/quote]

Seppo?

Vierailija
80/125 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 kun tavattiin ja poika saman ikäinen. Minulla ei ollut kokemusta seurustelusta ja koin että en parempaakaan saa; lopputulos oli seuraavanlainen:

- ei miellyttänyt silmää yhtään, meillä oli melkein puoli metriä pituuseroa ja vaikka en ole lihava, poika painoi minua vähemmän. Kovasti kehui bodaavansa mutta missään se ei näkynyt. Lisäksi kyseli usein että kuinka komea hän on mielestäni. Sanomattakin selvää että valehteluksi se meni.

- aina kun joku eksänsä tuli kaupungilla vastaan, alkoi tosi julma haukkuminen ja vikahan oli aina ollut tytössä. Myöhemmin selvisi myös että tämä juuri j juuri täysi-ikäinen oli ollut jo kihloissakin. Itse en voi sietää ns teinikihlautumisia.

- oli uskovainen ja kun ilmeni etten ole halukas itse "tulemaan uskoon" (ihan kuin se vain tapahtuisi sormia napsauttamalla) alkoi tosi kummallinen käytös, kuin olisi muuttunut pikkulapseksi.

- uskovaisuudesta huolimatta tupakan polttaminen, alkoholin juominen ja väkivaltainen seksi olivat hänen mielestään ok. Vain kaksi kertaa tehtiin mitään ja olin aivan mustelmilla ja kosketusarkana.

- vapaa-aika tuolla meni heittelemällä kananmunia ja ketsuppia sillalta alta kulkevien autojen päälle. Oikeasti.

- kuolaongelma joka korostui pussaillessa.

- eron tullessa haukkui huoraksi ja alkoi vaatia rahaa veloista. Eli oli tarjonnut puoliväkisin kahvin kerran ja antanut bussirahaa koska vanhempansa heittivät minut asunnosta pihalle (olin siinä uskossa itse että kyläily on ok). Tämä hurja velka oli about kuuden euron luokkaa, mutta jaksoi tivata sitä tosi kauan. olisin jopa suostunut maksamaan summan vaihdossa lainassa oleviin kuulokkeisiini mutta hän ei halunnut nähdä minua enää. Olisi pitänyt siis postittaa se raha. Pilapuhelutkin tulivat tutuiksi - jopa kavereidensa tekeminä. Meni kauhean kauan että pääsin tuosta poppoosta eroon. Nykyään nimeäni ei kuulemma lausuta niissä piireissä, olen "se" tyttö.

Jälkeenpäin on vaan rullut kauhisteltua että jaksoi edes sen kuukauden katsella tuollaista tyyppiä. Surkuhupaisinta on että en edes itse jättänyt häntä vaan hän minut, tekstarilla, tunti tapaamisemme jälkeen. Sellainen sankari. Mutta osaanpahan arvosta itseäni nykyään enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi