Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kolmekymppinen löytää raittiita kavereita edellisten tilalle

Vierailija
08.12.2022 |

Edellisistä kaverisuhteista 90% näytti perustuneen alkoholille ja sen juomiseen. Jättäydyin pois tästä dynamiikasta, mutta jäin sen myötä lähes täysin yksin.

Mistä ja miten ikäiseni ihminen voisi löytää paikkoja, jossa ihmiset ovat selvinpäin ja avoimia uusille kohtaamisille? En etsi parisuhdetta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti täältä joku voi samaistua

Vierailija
2/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä täällä on ainakin yksi tyyppi, joka tykkää meuhkata omalla raittiudellaan. Toivottavasti se on eri henkilö kuin ap. koska muuten jää aika yksin. Meille taviksille taas on ihan yksi lysti onko joku raitis vai ei, ainoastaan se paasaaminen alkaa käymään hermoille.

Vierailija
4/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiusseurasta.

Vierailija
5/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
6/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi on hyvin alkoholikeskeinen maa. raittiin on hankala sopeutua joukkoon.

-alkoholin jättänyt, raitis mies

Vierailija
7/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samassa tilanteessa. Valitettavasti en oikein osaa auttaa, tylsimys kun olen enkä oikeastaan koskaan lähde kokeilemaan mitään uutta yksin.

Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan ketjua, jos joku ehdottaisi jotain järkevää. Ehkä joskus rohkaistun ja kokeilen.

Vierailija
8/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääh!!?!?! Mikset sä juo!?? Et kai sä vaan ole joku jeesustelija hihhuli?? Ota nyt vähän, ei se tapa. Kun nyt kaikki muutkin ottaa!!

Tuttua on... niin tuttua...

Vierailija
9/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha oon ihan samanlainen ollut jo pari vuotta ja itsekin 30

Vierailija
10/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut tai käynyt bilettämässä, pois lukien tyypilliset perhejuhlat jossa on tarjoiltu viiniä kerran kahteen tai kolmeen vuoteen.

En ole katunut.

M36

Vierailija
11/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea on löytää mistään. Itse olen päätynyt siihen, että vaikken juokaan enää, olen vanhojen kaverieni kanssa. Eli voin mennä vaikka baariin, mutta juon alkoholittomia. Kaikille tämä ei toki sovi, ainakaan jos on alkoholismista toipuva ja baari laukaisee juomisyllykkeitä. Itse kun lopetin vain lihomisen takia, pystyn tekemään noinkin että menen baariin mutten juo.

Vierailija
12/12 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea on löytää mistään. Itse olen päätynyt siihen, että vaikken juokaan enää, olen vanhojen kaverieni kanssa. Eli voin mennä vaikka baariin, mutta juon alkoholittomia. Kaikille tämä ei toki sovi, ainakaan jos on alkoholismista toipuva ja baari laukaisee juomisyllykkeitä. Itse kun lopetin vain lihomisen takia, pystyn tekemään noinkin että menen baariin mutten juo.

Paitsi että baarit ja känniset ihmiset on ihan hirveetä seurattavaa selvin päin. Ei todellakaan kannusta juomaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi