Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Maraton ❤ raskaan työviikon päätteeksi ihanaa viihtyä koko ilta sohvisten kanssa. Ei malttaisi odottaa uutta kautta...
Tiesitkö, että tämä Sohvaperunat-komistus on entinen Mr. Finland ja nykyään Gladiaattoreistakin tuttu kehonrakentaja? Hurjat kuvat lihaskimpusta! Suositusta Sohvaperunat-sarjasta tuttu turkulaiskomistus Ville Mononen on tuttu Seiskan sivuilta 10 vuoden takaa.
Mies nimittäin valittiin Mr. Finlandiksi vuonna 2008.https://www.seiska.fi/Uutiset/Tiesitko-etta-tama-Sohvaperunat-komistus-…
Eikö täällä huomioitu ollenkaan Kingin Sohvaperunat- parodiaa ? Perttua ja Jarnoa, Iidaa ja Nelliä, Jaria ja Sannaa, Oskua ja Juhania ja Soilia ja Jormaa parodioitiin hyvin ja selvästi Kingin tekijät ovat sarjaa katsoneet, mutta ukkiskerhoa lähinnä pilkattiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä huomioitu ollenkaan Kingin Sohvaperunat- parodiaa ? Perttua ja Jarnoa, Iidaa ja Nelliä, Jaria ja Sannaa, Oskua ja Juhania ja Soilia ja Jormaa parodioitiin hyvin ja selvästi Kingin tekijät ovat sarjaa katsoneet, mutta ukkiskerhoa lähinnä pilkattiin.
Kingi-ohjelman omassa ketjussa huomioitiin kyllä ja me sohvaperunafanit tykättiin :)
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/06/18/sohvaperunat-tulee-taas-syksyl…
Tänään julkistettiin, että Sohvikset jatkuu syksyllä (jo elokuussa) ja luvassa ennätyspitkä kausi, 15 jaksoa! Jee! Ja nyt muuten Yle Areenassa näkyvissä 1. kausi, joka sieltä jossain vaiheessa poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kingi-ohjelman omassa ketjussa huomioitiin kyllä ja me sohvaperunafanit tykättiin :)
Lisään vielä, että muita perunoita parodioitiin onnistuneesti, mutta ukkiskerhosta luotu kuva vähän kummastutti minuakin. Ovat oikeasti fiksuja ja skarppeja vanhuksia.
Katsoin Areenasta kaikki 1 kauden jaksot. Sohvikset olivat hyvässä vedossa. Ottivat rohkeasti kantaa tv-tarjontaan. Sitä ennen aion nautiskella 2 kauden jaksojen parissa.
Yle on luvannut kohtapuolin julkistaa 31.8 alkavan uuden kauden Sohvikset. Olen malttamamton ja niin varmaan myös moni muu Sohviksia katsova, joten älkää Ylessä pitäkö meitä enää jännityksessä. 😀
Olin laskeskelevinani, että nyt kun tuleva kausi on jopa 15 jaksoa, niin viimeinen esitetään juuri itsenäisyyspäiväviikolla. Ovatkohan tarkoituksella halunneet tismalleen tuon pituisen kauden, että saadaan linnanjuhlaperunat vikaan jaksoon taas. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Areenasta kaikki 1 kauden jaksot. Sohvikset olivat hyvässä vedossa. Ottivat rohkeasti kantaa tv-tarjontaan. Sitä ennen aion nautiskella 2 kauden jaksojen parissa.
Kannattaa kuitenkin kaikkien Sohvis-maratoonia suunnittelevien pitää mielessä, että vaikka 1. kaudella (ja kaikilla kausilla kolmosesta eteenpäin) on pitkä esitysaika Areenassa, niin nyt KAKKOSKAUSI näyttää poistuvan Areenasta 26 päivässä.
Ottaen huomioon miten kauan Ylellä kesti lisätä ykköskausi takaisin Areenaan sen sieltä kerran poistuttua, en laskisi sen varaan, että lisäisivät tuon kakkoskauden heti uudelleen takaisin.
Eli muistakaahan Sohvis-maratoonaajat varmuuden varalta katsoa 1. ja 2. kausi seuraavan 25 päivän sisään! 🎀
Tanja oli perjantaina ja lauantaina Aura festareilla Turussa juhlimassa 30.vuotis synttäreitään. Tosi mukavan oloinen ja iloinen tyyppi! :) toivottavasti on Sanniksen kanssa mukana seuraavassa kaudessa, ja toivottavasti kaikki muutkin vanhat sohvikset ovat mukana :)
Perjantai saa jälleen merkityksensä takaisin. :) joko te muutkin odotatte sohvisten paluuta? :)
Taitaa Tanja olla itse kirjottamassa näitä kommentteja? Kukaan niitä kahta edes muistaa saati kaipaa.. Toivottavasti jäis pois tulevalta kaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Tanja olla itse kirjottamassa näitä kommentteja? Kukaan niitä kahta edes muistaa saati kaipaa.. Toivottavasti jäis pois tulevalta kaudelta.
No kyllä minä ainakin pidän myös heistä. Miksi pitää heti haukkua?
Juhani on ihana <3
Mä en oikein tykkää siitä turkulaisesta huutavasta perheenäidistä.
Sohvikset on kummallisen koukuttava sarja. Omia lempparita heistä on ehdttomasti se vanhempi pariskunta, joka sanailee toisilleen naljaillen ja rouva vilkuilee pilke silmökulmassa miestään, että tajusiko mies jne. : )
Toinen aivan ihana on perhe jossa on kaksi poikaa, etenkin se pienempi on niin hellyttävä ja olen monesti ajaellut kun kiehnäsi äitinsä kupeessa kiinni, että olisi nyt ottanut pojunsa kainaloon siinä tv:tä katsoessa. Sekä perheen kissa ja koira aika usein samalla sohvalla perheen kanssa, mutta nukkumassa.
Iäkkäät herrasmiehet ihania, fiksuja kommentteja. Oikeastaan ei kenestäkään mitään negatiivista sanottavaa, hienoa että ovat lähteneet ohjelmaan mukaan. Heitä on ollut viihdyttävä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Ukkiskerho on myös mahtava!
Olen samaa mieltä. Ukkikset ovat innolla mukana tv-tarjonnassa, ottaessaan kantaa ohjelmiin. Eivät arastele sanoa omia mielipiteitä. Kaikin puolin kelpo sakki Sohvikseen. Toivottavasti olette yhä mukana tulevissa jaksoissa. 😀
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/08/20/sohvaperunat-alkuperainen-sohv…
Jussi-paitainen marsumies ykköskaudelta tekee paluun :) Harmi, että erosivat sohvisparinsa kanssa, koska tykkäsin siitä naisesta. Oli lämminhenkinen ja fiksu.
Ilmeisesti kaikki vanhat jatkaa? Trukkimiehistä olisin voinut luopua. Ei ole myöskään hyvä, että sohvisparien määrä vain kasvaa, koska niitä vilisee liian nopeaan tahtiin ruudussa. Haluaisin, että ohjelmiin keskityttäisiin vähän pidempään.
Mutta onneksi mukana on jälleen lempparini eli Jorma ja Soile, Perttu ja Jarno, ukkikset, Juhani ja Osku, Iida ja Nelli, Jari ja Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Jussi-paitainen marsumies ykköskaudelta tekee paluun :) Harmi, että erosivat sohvisparinsa kanssa, koska tykkäsin siitä naisesta. Oli lämminhenkinen ja fiksu.
Ilmeisesti kaikki vanhat jatkaa? Trukkimiehistä olisin voinut luopua. Ei ole myöskään hyvä, että sohvisparien määrä vain kasvaa, koska niitä vilisee liian nopeaan tahtiin ruudussa. Haluaisin, että ohjelmiin keskityttäisiin vähän pidempään.
Mutta onneksi mukana on jälleen lempparini eli Jorma ja Soile, Perttu ja Jarno, ukkikset, Juhani ja Osku, Iida ja Nelli, Jari ja Sanna.
Mä oon samaamieltä. Tää nyt kuulostaa hyökkäävältä, mutta osan sohviksista voisi karsia ensikaudelta pois (jos sellainen tulee). Ainakin ne tylsimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samaamieltä. Tää nyt kuulostaa hyökkäävältä, mutta osan sohviksista voisi karsia ensikaudelta pois (jos sellainen tulee). Ainakin ne tylsimmät.
Kyllä, muutamista olisi minunkin helppo luopua.
Mutta toisaalta, pottuyksiköiden suuri määrä mahdollistaa heille enemmän väliviikkoja ja omaa aikaa, kun ei tarvitse joka viikko osallistua kuvauksiin. Tämä varmaan lisää vakkareiden halua jatkaa ohjelmassa mukana, kun tuotanto (nykyisin sekä syksyllä että keväällä) ei käy liian hektiseksi. Jos sopimus velvottaisi jokaviikkoisen osallistumisen, veikkaan että moni noista meidän lempparipotuista olisi jo lyönyt pillit pussiin. Nyt saavat välillä hengähtää kesken kauden.
Katsojien kannalta liian tiheään vaihtuvat pottuyksiköt ja tylsien heebojen mukana roikkuminen on sitten taas huonompi juttu.
Mistä päättelette ketkä lopettaa ja ketkä ei? Eikös nuo Juhanin&Oskun ja Jarnon&Pertun ym. instakommentit ole ihan vain normaalia kiittelykommenttia kun kausi tulee päätökseen eikä kukaan vielä tiedä jatkuuko ohjelma vai ei.