Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Mua ärsyttää sen pariskunnan jatkuva nauraminen. "Leipä" hihihihhihi. "kissa" hihihihihi. "lamppu" hihihihihih. Ihan *itun ärsyttävää! :D
Muista tykkään. Ne uudet mieskaverukset on vähän turhia.
Mä tykkään! Yksinäiselle yh:lle tv:n katselu seuraa :)
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija nrot 1937-8: Unohdit analyyseistäsi Sannan ja Pinjan, Jarin ja Sannan, Lindan ja Janin sekä Lohjan Eilan, Minnan ja Ollin :)
Ja vanhemmat kulttuurileidit.
Mun ykkössuosikit on: Jorma & Soile, Perttu & Jarno, Iida & Nelli, Jari & Sanna, ukkiskerho, Osku & Juhani.
Nämäkin hyviä: Teemu & Salli, Sanna ja Pinja, Marja & Eija, Turun aggreperhe, Mici & Maicci sekä team Lohja.
Tykkään kaikista muistakin, mutta jos joistakin pottuyksiköistä pitäisi luopua, päästäisin vapaiksi nämä: Trukkikuskit, Linda ja Jani, Tanja ja Sannis, Iris ja Monna.
Instan perusteella Osku ja Juhani eivät enään jatka sarjassa 😢
Jos tästä tulee lisää kausia niin toivoisin hieman vaihtelua ohjelmiin. Esimerksiksi Temppareita on katsottu ties kuinka monessa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Enään?
Vierailija kirjoitti:
Eikai porukka halua katsoa torkkupeittoa kannattavia kendojanareita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se viimeksi laulukilpailussa näytetty laulu oli (korkealta laulettu)? En millään muista ja kauheasti häiritsee.
Kate Bush - Wuthering Heights
Sääli. Äiti ja tytär olivat supersuosikkejani. Pitikin joidenkin typerysten mennä arvostelemaan heidän huumoriaan.
Maicin nauru on ihana. Ranuan äitimamma ei "itkenyt" hääohjelmaa katsoessaan. Vaan niitä kyyneleitä vaan tipahteli ihana <3 .
Hyvien tyyppien lisäksi tykkään myös heidän eläimistään, osa aivan huikeita, englanninbuldoggi, joka haluaa syliin, samoin poikien dalmatialainen, joka välillä seuraa ohjelmaa vähintään yhtä kiinnostuneesti kuin isäntänsä ja Turun perheen kissa, joka aina kömpii perheen keskelle, kerrassaan ihania olentoja.
Iida ja Nelli ihastutti tässä viimeisessä jaksossa. Tämmöisenä keski-ikäisenä ja niin monesta asiasta häpeää tuntevana oli aivan ihana kuulla kun kaksi nuorta naista ei keksinyt mitään hävettävää. Jatkakaa samaan malliin! Olette mahtavia tyyppejä. Ei ole mitään turhempaa kuin tuhlata energiaansa häpeämiseen. Ootte mulle esikuvia tässä asiassa.
Tykkään niistä sisaruksista nykyään eniten, sitten tulee homopariskunta ja ukkiskerho.
Fantastista!!!! Paras ketju ikinä <3 :)!!!
Vierailija kirjoitti:
Sääli. Äiti ja tytär olivat supersuosikkejani. Pitikin joidenkin typerysten mennä arvostelemaan heidän huumoriaan.
Viestisi ei ole ymmärrettävä.
Kommentoija nrot 1937-8: Unohdit analyyseistäsi Sannan ja Pinjan, Jarin ja Sannan, Lindan ja Janin sekä Lohjan Eilan, Minnan ja Ollin :)