Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7872)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ehdottomasti parhaat on se pariskunta joka katsoo tv:tä keittiössä, niillä on parhaat kommentit, keskustelut ja niitten huumori uppoaa ainakin minuun.
Jääkaappiin oli ilmestynyt "näin kestät vihaista puolisoa" -lehtiartikkeli. :'D <3
Jorma ja Soile ovat ihan parhaita! :D Se artikkeli on ollut aikaisemmillakin kausilla aina joskus näkyvillä. :D (Jormalta ei lyhytsanaisuudesta huolimatta puutu huumoria - ainakin ekalla kaudella hänellä oli päällään Fingerpori-paita. Se, jossa lukee että "Jorma pullottaa alushousuissa". :D )
Tällä kertaa Soile oli tehnyt muffinsseja! Tai muffineja. Tai kuppikakkuja. Tai mitä ne nyt sitten ovatkaan. :)
Anteeksi että minäkin sorrun tähän Sallin haukkumiseen, mutta hän ei vain sovi tähän sarjaan. Joku käytti sanaa ylimielinen, ja se oli se sana mitä minäkin käyttäisin. Hän ei ole myöskään hauska. Muut sohvikset on hauskoja tai hönöjä, omalla luonnollisella tavallaan, ja vaikka en tykkää yhtään siitä turkulaisesta perheestäkään niin ne lapset sentään pelastaa paljon (ja kissa!). Sallilla ja Teemulla ei ole edes lemmikkejä, jotka voisivat pelastaa tilanteen...
Tää on ollut mun suosikkiohjelma jo pitkän aikaa, on hauskaa nähdä kuinka erilaisia mielipiteitä ihmisillä on samoista ohjelmista.
Vaikka periaatteessa tv-ohjelma ihmisistä katsomassa telkkaria tuntuukin vähintäänkin erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ehdottomasti parhaat on se pariskunta joka katsoo tv:tä keittiössä, niillä on parhaat kommentit, keskustelut ja niitten huumori uppoaa ainakin minuun.
Jääkaappiin oli ilmestynyt "näin kestät vihaista puolisoa" -lehtiartikkeli. :'D <3
Ollut aina, jo ekalta kaudelta
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että minäkin sorrun tähän Sallin haukkumiseen, mutta hän ei vain sovi tähän sarjaan. Joku käytti sanaa ylimielinen, ja se oli se sana mitä minäkin käyttäisin. Hän ei ole myöskään hauska. Muut sohvikset on hauskoja tai hönöjä, omalla luonnollisella tavallaan, ja vaikka en tykkää yhtään siitä turkulaisesta perheestäkään niin ne lapset sentään pelastaa paljon (ja kissa!). Sallilla ja Teemulla ei ole edes lemmikkejä, jotka voisivat pelastaa tilanteen...
No joo, se turkulainen perhe, ne on vaan tylsiä. Äiti on aina huonolla tuulella, isäkin myös mut yrittää peittää sen vastaamalla lasten kysymyksiin, niistä lapsista en sano mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma ja Soile ovat ihan parhaita! :D Se artikkeli on ollut aikaisemmillakin kausilla aina joskus näkyvillä. :D (Jormalta ei lyhytsanaisuudesta huolimatta puutu huumoria - ainakin ekalla kaudella hänellä oli päällään Fingerpori-paita. Se, jossa lukee että "Jorma pullottaa alushousuissa". :D )
Tällä kertaa Soile oli tehnyt muffinsseja! Tai muffineja. Tai kuppikakkuja. Tai mitä ne nyt sitten ovatkaan. :)
Ne on vaan parhaita. Siis Jorma ja Soile, ei muffinit.
Salli ja broidi olivat tänään ok! Ehkä tosiaan alkujännitystä ollut ilmassa. Hope so.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä niitä kahta blondia. Tai toisella on kyllä tummat hiukset, mut niinku oikeesti ne on niinku blondei, tiedättekste niinku ketä niist mä niinku tarkotan ja silleen?
Mun mielestäni ne ovat ihan hemmetin hienoja. Ihan kuin se homopariskuntakin - molemmilta tulee välillä käsittämätöntä hönöilyä (joka mahdollisesti on naama pokerilla heitettyä läppää, mahdollisesti ei) ja sitten välillä jotain aivan nerokasta sellaisesta vinkkelistä, jota itse ei olisi ajatellut.
Joo, se homopari, ne kyllä heittää usein läppää ihan pokerina, niistä mä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että se Salli repeää lopulta Siskonpedille jossain tyhmässä (ja itseni mielestä ei-hauskassa) kohdassa. Ennalta suunniteltu tilanne, ei hauskaa.
Täysin samaa mieltä.
Sarjassamme Kattooko joku oikeesti tätäkin scheissea?
Katsoin tasan Siskonpetipätkään asti, sit kiinni.
Mici ja Maicci voisivat jäädä eläkkeelle. Hihittelevät keskenään eivätkä koskaan sano yhtään mitään, vievät aikaa muilta perunoilta. Jari ja Sanna eivät petä koskaan!,
Se nainen nauraa koko ajan ja ihan kaikelle, puuduttavaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli. :D "Mikä on ollut pisin parisuhteesi? No sellaiset kuustoista ja puol senttiä." :D
Vanhempi rouvahan murjaisi oikein vitsin, hitsi vieköön.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä snobeja!
Siis ne oululaiset. Ei mitäänannettavaa ohjelmall.
Jossumaaria kirjoitti:
Sil Tanjalla on kiva nauru :)
Kuka on Tanja?
Voi luoja tuo Salli on RAIVOSTUTTAVA. Kokoa ajan esittää. Siis nimenomaan esittää. Ja tuntuu että yrittää vähän kopioida Sannaa, erittäin huonolla menestyksellä. Olisi hiljaa jos ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Broidiakin näyttää pikkasen ärsyttävän systerin itsensätyrkyttäminen. Voi luoja.
En edes jaksa katsoa noiden takia enää koko sarjaa.
TOIVOTTAVASTI ei tulee ensikaudelle enää.
No tässä onkin just ohjelman hienous, on tyyppejä joista ei oikein pidä, on tyyppejä joista pitää ja sit tyyppejä jotka on ihan "neutraaleja".
Enitenhän tunteita herättää just nää ääripäät, suosikit ja inhokit, jotka on varmasti kaikilla katsojilla eri tyypit. Siihen kai ohjelman suosio perustuu.