Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trump julkaisi lauantaina Truth Social -palvelussa päivityksen, jossa hän kutsui Hormuzinsalmea nimellä "Trumpin salmi”

Vierailija
26.09.2026 |

Kunnon diktaattori

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Trump!  Parempi kuitenkn kuin ne papit

Vierailija
2/6 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on se ansainnut, koska on neuvotellut rauhan ja avannut salmen liikenteelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepa. Jemen ja Saudi-Arabia vedetty mukaan sotaan, minkä Trump itse aloitti ja jota ei osaa lopettaa. Hyvin pyyhkii.

Vierailija
4/6 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepa. Jemen ja Saudi-Arabia vedetty mukaan sotaan, minkä Trump itse aloitti ja jota ei osaa lopettaa. Hyvin pyyhkii.

Iran aloitti sodan uhkaamalla kristittyjä ja Yhdysvaltoja ydinaseella, jonka Obama on heille antanut. 

Vierailija
5/6 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin suomalaisetkin persukannattajat ovat ylpeitä, kuinka heidän oma isä aurinkoinen on suuri mies ja ratkoo maailman ongelmat ja tekee suuria tekoja.

Vierailija
6/6 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iran aloitti sodan uhkaamalla kristittyjä ja Yhdysvaltoja ydinaseella, jonka Obama on heille antanut. 

Obama antoi Iranille valtavan määrän rahaa ydinaseisiin mutta Suomen korruptoituneet päämediat rakastavat Obamaa / Bidenia / Clintonia eli USA:n demokraatteja ja vihaavat Trumpia.

Obama syöksi Saddam Husseinin hirmuhallinnon hallitsemasta Irania.