Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V###tu mikä huutaja sen kaljun miehen punatukkainen muija.
Nää on kyl vähän raskaita pottuja! Mikä tahansa ohjelma niin aina kauhea huuto "eiiii mä en kestä jee mä rakastan tätä ohjelmaa"
Kyllä, menee tällä naisella hieman teatteriesitykseksi. Reaktiot eivät ole aitoja.
Oulussa kasvatetaan miehistä äidin lellivauvoja. Kevari-ikäisiä poikia hiplataan kuin imeväisten ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä on melko kummallista ja aika creepyä, että täällä joku muistaa Jarnon sanomisia ja tekemisiä monen vuoden takaa.
"Silloin neljä vuotta sitten kommentoi, että diididaa ja nyt ihan ympyrä sulkeutui, kun tokaisikin tällä kertaa, että duddelidoo..."
No jos sinua yhtään lohduttaa, niin minun piti oikein googlata mikä olikaan se sanamuoto, jota Jarno doulasta aikoinaan käytti. En siis muistanut sitä hygieetti-sanaa, mutta muistan, että kommentti huvitti ja puhututti taannoin. Ja mistäs tämä vastaus (sitaatti) löytyikään, no tietysti tästä samaisesta ketjusta :D Vanhasta viestistä poimin myös vuoden, eli en minä todellakaan itse muistanut, että siitä on tarkalleen X vuotta aikaa. Toivottavasti tämä tieto helpott edes vähän. Ei minulla sentään supermuistia ole :)
Vierailija kirjoitti:
Oulussa kasvatetaan miehistä äidin lellivauvoja. Kevari-ikäisiä poikia hiplataan kuin imeväisten ikäisiä.
Tai sitten heistä kasvaa muita huomioon ottavia, tunnetaitoisia miehiä, hyviä aviopuolisoja ja isiä. Toisin kuin niistä, joiden lapsuudessa tunteet on tukahdetuttu, perheenjäsenten välinen lämpö ja läheisyys on kielletty eikä mistään keskustella. He sitten purkavat patoutuneet tunteensa nyrkein, kun eivät muuta osaa. Just a thought.
Tämä uusin kausi oli kyllä selvästi virkistävämpi kuin aiemmat kaudet parina viime vuonna. Syykin on selvä: vanhojen perunoiden paluut ja vierailut nosti ohjelman tasoa. Toivottavasti vierailijoilla jatketaan vielä myöhemminkin. Tämä vierailusysteemi kuormittaa osallistujiakin vähemmän, koska osallistuvat vain pariin jaksoon kauden aikana. Vierailevien pottujen pesti ei ole niin sitovaa eikä silloin touhuun leipiinny.
Vierailija kirjoitti:
Pari sivua sitten kirjoitin että oli kiva nähdä taas Iidaa ja Nelliä - ja oli edelleen - mutta olipa kiva nähdä myös Eilaa, Minnaa ja Ollia eilen. Olivat myös suosikkejani, hauskat jutut heillä ja Olli teinimäisen kyllästyneen oloinen 😁
Harmittaa välillä, että varsinaisista jaksoista on jätetty pois monia herkullisia hetkiä, joista on (onneksi) julkaistu klippejä Areenassa ja Sohvisten ig-/fb-tilillä. Vasta klipeissä oli tämän porukan timanttinen keskustelu siitä mitä #tb ja throwback tarkoittaa. Minna ja Eila yritti kovasti ymmärtää, Olli joutui puhaltelemaan ilmaa :D Tuo klippi olisi kannattanut ottaa mukaan jaksoon asti, oli huippu.
Olipas kommenttiani Helsingin Veerasta alanuolitettu kunnolla. Hah. Vissiin monia naisia ottaa niin paljon päähän kun jotain toista naista kehutaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Onko toi sannis oikeasti noin typerä vai tekeekö itsestään vaan todella tyhmän?????????
Kyllä se on tyhmä telkkarin ulkopuolellakin.Jos olen kaupassa samaan aikaan hänen kanssa niin sen kyllä kuulee kun siellä on.Varsinkin jos lapsensa ovat mukana.Kasvatuksessa mennyt kyllä asiat huonosti.
Kertokaa miten Hamza on lisääntynyt? Jotenkin ajattelen että muumimuki-menetelmä ei olisi kovin sallittua islamin uskossa. Että lapsi tulee avioliiton ulkopuolella.
Onnea Hamzalle! On varmasti lämmin, hauska ja huolehtivainen isä.
Minäkin oletin, että hän on enemmän miehistä kiinnostunut. Ja voi edelleen ollakin. Ehkä on tullut isäksi kumppanuusvanhemmuuden kautta, kuten Jani Toivola ja moni muukin.
Joka tapauksessa hieno juttu ja onnea :)
Eikö tämä ohjelma jatku enää?
Vierailija kirjoitti:
Että näin...
https://www.is.fi/viihde/art-2000011442703.html?utm_term=Autofeed&utm_m…
Uusi kausi alkaa Yle Areenassa olevien tietojen perusteella lokakuussa.
Miksi Jarno ei ole ollut muissa realityissä? Jarno vaikuttaa ihmiseltä, jonka voisi kuvitella haluavan muihinkin ohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jarno ei ole ollut muissa realityissä? Jarno vaikuttaa ihmiseltä, jonka voisi kuvitella haluavan muihinkin ohjelmiin.
Jos puhut OGsohvis-Jarnosta, niin en usko taas yhtään että hän viihtyisi yhdessäkään realityssä. Jos häntä oot yhtään seurannut muualla kun Sohviksissa niin kertonut mm. IG:ssä avoimesti ettei julkisuus tai realityt kiinnosta.
Nää on kyl vähän raskaita pottuja! Mikä tahansa ohjelma niin aina kauhea huuto "eiiii mä en kestä jee mä rakastan tätä ohjelmaa"