Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Sohvaperunoissa olleella lesbolla voi olla jo aikuinen lapsi? Onko hän joskus sitten ollut hetero vai? En viitsi nimiä sanoa, mutta ihan avoimesti mielestäni oli lesbo.
Oletko se sama kiusaaja, joka on jo monta vuotta jankannut tällä palstalla eräitä naiskaveruksia pariskunnaksi? Vaikka molemmilla on miehet puolisoina.
Alkaa mennä jo vainoamisen puolelle.
Auts,nyt teit aika pahan mokan.Paljastit sellaista tietoa,joka kuuluu yksityisyydensuojan alle ja täten myös sellaiset ihmiset tulivat esille,jotka eivät televisiossa ole näkyneet..Varmaan tarkoituksesi oli hyvä kun halusit puuttua näennäsieen kiusaamiseen mutta nyt kyllä sinulle voi tulla seurauksia. :/
Tutustu yksityisyydensuojaa. Noin ylimalkainen parisuhteesta kertominen ei siihen kuulu. Tuollainen selviää vaikka kadulla kävelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Sohvaperunoissa olleella lesbolla voi olla jo aikuinen lapsi? Onko hän joskus sitten ollut hetero vai? En viitsi nimiä sanoa, mutta ihan avoimesti mielestäni oli lesbo.
Oletko se sama kiusaaja, joka on jo monta vuotta jankannut tällä palstalla eräitä naiskaveruksia pariskunnaksi? Vaikka molemmilla on miehet puolisoina.
Alkaa mennä jo vainoamisen puolelle.
Auts,nyt teit aika pahan mokan.Paljastit sellaista tietoa,joka kuuluu yksityisyydensuojan alle ja täten myös sellaiset ihmiset tulivat esille,jotka eivät televisiossa ole näkyneet..Varmaan tarkoituksesi oli hyvä kun halusit puuttua näennäsieen kiusaamiseen mutta nyt kyllä sinulle voi tulla seurauksia. :/
Tu
Hän ei kertonut parisuhteesta, vaan paljasti muita asioita.
Jee, uusi kausi alkaa perjantaina 14.2.
Sohvikset siirtyy TV1:lle.
Tämä ohjelma sopii huonommin TV1:n profiiliin kuin mitä se on sopinut TV2:lle. Onneksi tämä ei kuitenkaan ole kaupallisen kanavan ohjelma, koska olisi silloin täynnä tuotesijoittelua. Välillä on tosin vaikuttanut jo nykyisellään, että ohjelmassa olisi mukana tuotesijoittelua, mutta kaipa osallistujat ovat kuitenkin itse saaneet valita vaatteensa, sohvansa, syötävänsä jne. ja ne ovat olleet osallistujien omia, eikä tuotesijoittelulla saatuja. Kaupallisella kanavalla tämä tosiaan olisi tuotesijoittelun taivas, sohvat ja muu sisustus Ikeasta, televisiot Gigantista tai Powerista, pöydillä näkyy kaikilla jonkun merkin puhelin, astiat Iittalalta, valikoidut syötävät Prismasta tai Citymarketista niin, että tietyt ruokabrändit ja tuotteet näkyvät, miehille vaatteet Dressmannilta, naisille jostain muualta.
Sohvaperunat on Ylen piilotettu helmi. Mä olen ymmärtänyt, että tämä on vuodesta toiseen ollut yksi kakkosen katsotuimmista ohjelmista. Silti sitä ei mainosteta juuri missään.
BBC ottaa alkuideastaan Goggleboxista kaiken ilon irti: on julkkisversiota, lasten versiota, jouluspesiaalia...
Miksi ei meilläkin?
Uusia tyyppejäkin tulossa mukaan ohjelmaan, kiva. Heidät paljastetaan vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Uusia tyyppejäkin tulossa mukaan ohjelmaan, kiva. Heidät paljastetaan vasta myöhemmin.
Eikö sitten olekaan AllStars Sohvaperunat, vai tarkoitetaanko uusilla tässä tapauksessa nyt vanhoja palaajia?
Tässä tietoja tulevasta kaudesta:
https://mesta.net/sohvaperunat-tayttaa-10-vuotta-luvassa-pari-muutosta-…
Eikai klooniperhe tee paluuta. 5 henkilöä kuvassa niinku olis heidän perhe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekee. Vaikea uskoa, että kuuluisi rakastetuimpien pottujen joukkoon joita katsojat kaivanneet. Minusta juhlakaudelle kuuluisi vain sohvaperunalegendat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekee. Vaikea uskoa, että kuuluisi rakastetuimpien pottujen joukkoon joita katsojat kaivanneet. Minusta juhlakaudelle kuuluisi vain sohvaperunalegendat.
Valitettavasti tämä on yksi sarjan huonoimmista porukoista ja äärimmäisen kiusallista katsottavaa.
Jarno ja Perttu ovat mukana. Ylen uuden kauden esittely antaa käsityksen, että olisivat sarjan historian suosituin porukka.
En itse löydä tälläistä esittelyä? Mutta en ihmettele yhtään, he ovat omia sekä kaikkien tuttujen jotka ohjelmaa katsoo lemppareita. Toki on muitakin, mutta he ehdottomasti kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Jarno ja Perttu ovat mukana. Ylen uuden kauden esittely antaa käsityksen, että olisivat sarjan historian suosituin porukka.
Jee, siellä taas hyvät, alkuperäiset sohvaperunat! Mukana mm. Jarno ja Perttu, Jorma ja Soile sekä Jari ja Sanna. Ilmeisesti Nelli ja Iida tekee myös paluun.
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole uusia, vaan vanhoja alkuperäisiä Sohvaperunoita! Sitä aikaa kun ohjelma oli vielä hyvä ja viihdyttävä, eikä sohvillakaan näkynyt woketusta.
Vierailija kirjoitti:
En itse löydä tälläistä esittelyä? Mutta en ihmettele yhtään, he ovat omia sekä kaikkien tuttujen jotka ohjelmaa katsoo lemppareita. Toki on muitakin, mutta he ehdottomasti kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Yle Areenassa on lyhyt kuvaus uudesta kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunat on Ylen piilotettu helmi. Mä olen ymmärtänyt, että tämä on vuodesta toiseen ollut yksi kakkosen katsotuimmista ohjelmista. Silti sitä ei mainosteta juuri missään.
BBC ottaa alkuideastaan Goggleboxista kaiken ilon irti: on julkkisversiota, lasten versiota, jouluspesiaalia...
Miksi ei meilläkin?
Briteissä tehdään kaikista menestyvistä sarjoista versioita. Siitä mä pidän ja kaipaisin Suomeenkin.
Oulun pariskunta Jani ja Linda oli Venla gaalassa niin upean näköisenä. Miten ovatkaan niin hyvännäköisiä keskenään! Ja kun Sohviksia kattoo, niin heillä on myös kivaa keskenään. Lämpö ja rakkaus näkyy.
10vuotta sitten vilkasin, onko samat tyypit. Ei tule yleä katseltua.