Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Molemmat opiskelleita kavereita, Simo myös julkaissut kirjan. Tää toinen muistelin olisi filosofian maisteri ja Simolla matemaattinen koulutus.
Kemi äiti ja tytär omaavat yhteisen lässytysgeenin. Sössön lässyn lää. Mahtaa olla raskasta kuunnella heitä pidempään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se oululainen pariskunta on raskas. Varsinkin se rouva jolla on simpsonin margen kaltainen tötterö päässä. Niin täydellinen on kaikessa että oikein ällöttää. Miettii varmaan viikkoa ennen mitä panee päällensä jotta sopii sohvan väriin. On varmaan rasittava ns. normaalissa elämässäkin.
Jaa, minusta rouvasta on aina huokunut sellainen humaanius ja sydämen sivistys. Huoliteltu hän toki on, mutta sekin käy toisilta luontevammin kuin toisilta.
Ja jouluihminen henkeen ja vereen. :D Eilenkin rupesi jo miettimään joulukalenterien sisältöä. Mä muistan lukeneeni jostain lyhyestä haastattelusta, että hän haluaisi ruveta laittamaan joulukoristeita jo tyyliin elokuussa, mutta mies ja lapset äänestävät hänet aina ymmärrettävästi nurin. :D
odotin niin, että Sohvikset olisi saaneet vikan Petolliset jakson katsottavakseen. Mutta ei kelvannut! Vaikka on syksyn uusista sarjoista kiinnostavin. Tuottajien mielestä oli ilmeisesti mielenkiintoisempaa katsoa taas lyhyen ajan sisään Duudson-hemmon jonninjoutava Ultimate Escape-sarjaa.
Vierailija wrote:
odotin niin, että Sohvikset olisi saaneet vikan Petolliset jakson katsottavakseen. Mutta ei kelvannut! Vaikka on syksyn uusista sarjoista kiinnostavin. Tuottajien mielestä oli ilmeisesti mielenkiintoisempaa katsoa taas lyhyen ajan sisään Duudson-hemmon jonninjoutava Ultimate Escape-sarjaa.
Eikös Petollisista näytetty Sohviksissa ihan äskettäin se tokavika jakso, jossa Porkka häädettiin? Vai muistanko väärin? Se selittäisi, miksei otettu heti perään uudestaan, vaikka olikin finaalijakso.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikös Petollisista näytetty Sohviksissa ihan äskettäin se tokavika jakso, jossa Porkka häädettiin? Vai muistanko väärin? Se selittäisi, miksei otettu heti perään uudestaan, vaikka olikin finaalijakso.
Kyllä. Sohvapotut katsoivat Jannen karkotusjaksoa viime viikolla. Tässä klippi: https://areena.yle.fi/1-67014028 Varmaan periaatteena, ettei valita samaa ohjelmaa peräkkäisiin jaksoihin.
Ja olihan se finaali ihan pirun tylsä. Ei mitään yllätyksiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä. Sohvapotut katsoivat Jannen karkotusjaksoa viime viikolla. Tässä klippi: https://areena.yle.fi/1-67014028 Varmaan periaatteena, ettei valita samaa ohjelmaa peräkkäisiin jaksoihin.
Ja olihan se finaali ihan pirun tylsä. Ei mitään yllätyksiä.
nyt kyllä multa mennyt ihan ohi? Ehkä sitten ollut ihan Sohvisten alussa koska en ihan alusta asti katsonut. Mutta hyvä jos oli! Täytyy tsekkaa Areenasta
Katjasta on kyllä tullu yks lemppari peruna, sillä on hyvät läpät
Katja ja Santeri - vähemmän ruutuaikaa, kiitos. Niin tylsät jutut. Ja epäsiistit olemukset.
Vierailija wrote:
Katja ja Santeri - vähemmän ruutuaikaa, kiitos. Niin tylsät jutut. Ja epäsiistit olemukset.
Ja vähemmän palstatilaa tällaisille kommenteille. Liian negatiiviset jutut! Ja aina sama levy pyörimässä, arvostelun kohde vain välillä vaihtuu.
Hirveä tuo klipin ADHD-ohjelma ja tietysti useammalla tuota katsoneelta löytyi itseltäänkin sitten ADHD. Osalla näistä tosin itse diagnosoitu.
Näistä uusista pareista niin kuka se on tämä kalju uusi kaveri, joka yli-innokkaana selittelee. Ja se puhetapa, niin no kaikilla on omansa mutta sitten myös saattaa ärsyttää meinaan joitakin. Miksi muuten alku eli tunnuspätkä on osittain jostain historiasta. Rovaniemen ukko puhuu aina oksennusämpäristä, ei hyvä. Vaimokin niin hehkeä silloin.
Hyi Santeri on niin ällö. Oikeen tollanen sohvansyvennyksessä marinoitunut nöyhtäpallo, joka vaan unelmoi perseitten puristelusta. Pois ruudusta!
Joitakin vanhemmista potuista näytetään aivan liian vähän... Areenaklipit viihdyttävämpiä mitä itse perjantain ohjelma! Olen muutamaan nykyiseen ja entiseen perunaan törmännyt julkisesti ja täytyy sanoa että osa on juuri niin mukavia kun tv:ssäkin. Osku, Juhani, Tanja ja Turu Jarno ainakin todella kivoja ja Tanjan näin osaava nainen messuilla Turussa viikko sitten. Oli ilmeisesti lapsensa ja äidinsä kanssa messuilla. Agreperheen vanhemmat eivät ole mukavia. Ovat todella ylimielisiä ja koppavia. Mukava tv ohjelma, viikon piristys koska tuntuu samalta kuin kaverit tulisivat kylään.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vanhemmista potuista näytetään aivan liian vähän... Areenaklipit viihdyttävämpiä mitä itse perjantain ohjelma! Olen muutamaan nykyiseen ja entiseen perunaan törmännyt julkisesti ja täytyy sanoa että osa on juuri niin mukavia kun tv:ssäkin. Osku, Juhani, Tanja ja Turu Jarno ainakin todella kivoja ja Tanjan näin osaava nainen messuilla Turussa viikko sitten. Oli ilmeisesti lapsensa ja äidinsä kanssa messuilla. Agreperheen vanhemmat eivät ole mukavia. Ovat todella ylimielisiä ja koppavia. Mukava tv ohjelma, viikon piristys koska tuntuu samalta kuin kaverit tulisivat kylään.
Huhhuh. En sentään tunne heihin tuollaista kiintymystä. En pidä heitä omina kavereinani mutta ei siinä mitään, jos joku pitää...
Vierailija kirjoitti:
Katjasta on kyllä tullu yks lemppari peruna, sillä on hyvät läpät
Juu, niin on. Mutta häiritsee, kun tuntuu jotenkin alistuvasti puhuvan tuolle Santerille. Ihan kuin arkana odottaisi jokaisen puheenvuoron aikana, lyttääkö Santeri hänet tai hänen juttunsa. Santeri taas muka huumorin varjolla esittää tällaista juntti-imagoa, mutta useinhan huumorissa on totta toinen puoli...Asetelma on kuin pikkutyttö yrittäisi esittää mielipiteensä äkäisellä isälle - joskus vuosikymmeniä sitten kun lasten piti vaieta ja perheenpää määräsi. Sinä olen samaa mieltä että Katja vaikuttaa kyllä hyvälle tyypille ja siksi ihmettelenkin miksi matelee tuolla tavalla Santerin edessä, tai tässä tapauksessa sivulla!
Vierailija kirjoitti:
Hyi Santeri on niin ällö. Oikeen tollanen sohvansyvennyksessä marinoitunut nöyhtäpallo, joka vaan unelmoi perseitten puristelusta. Pois ruudusta!
Ja haisee ihan perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. En sentään tunne heihin tuollaista kiintymystä. En pidä heitä omina kavereinani mutta ei siinä mitään, jos joku pitää...
Minä oon yksinäinen eikä ole ystäviä, sohvaperunat tuovat iloa ja odotan aina innolla perjantaita
Samoin, perin kyllästynyt Santerin juttuihin. Osa alkaa olla jo väkisin vääntöä.