Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Tänään hirnuivat kaikki ohjelmalle Ei saa nauraa😮en ymmärrä ,ei naurata pätkääkään ko.ohjelma. En nauranut kertaakaan ja nämä sohvikset nauroivat veet silmissä.
Vierailija wrote:
Tänään hirnuivat kaikki ohjelmalle Ei saa nauraa😮en ymmärrä ,ei naurata pätkääkään ko.ohjelma. En nauranut kertaakaan ja nämä sohvikset nauroivat veet silmissä.
Miitta Sorvalin osuudelle nauroivat ja hän onkin ihana. Itse Ei saa nauraa ohjelma on ihan turha.
Areenasta löytyy klippi, joka ei päässyt uusimpaan jaksoon. Elämäni biisin viime viikon jakso, jossa mm. Stefan Lindfors ja Tarja Halonen vieraina. Tämä jaksohan herätti paljon keskustelua (myös sohvikset kommentoivat innokkaasti), joten ihmetyttää, että juuri tämän ohjelman käsittely jätettiin jaksosta pois.
Areenan klipeissä on muutenkin monesti parempia paloja (mielenkiintoisempia ohjelmavalintoja) kuin tv-jaksoissa. Siksi kauden alussa tai lopussa voisi koostejakson sijaasta näyttää näistä Areena-klipeistä koostettu jakso.
Hiljainen kirjasto on aivan älytön ohjelma. Aikuisen oloiset ihmiset tekevät älykääpiöiden temppuja valtakunnan verkossa ja toiset, tirskuvat vieressä. Ainoastaan juontaja-tuomari saa roolistaan lähes täydet pisteet, mikäli hänen roolinsa on näytellä maamiesseuran lavalla vihaista äijää.
Vierailija wrote:
Tällästa kuraa kustannetaan YLE: verolla.
Sä vaan jhaluat tissejäjaperseitäkännissa rannalla, niinkö...
Uudet Riku ja Annika yrittävät selkeästi olla uusi versio Sannasta ja Jarista.
Klippien pätkä Duudsonien ohjelmasta vaikutti tekemällä tehdyltä ja todella typerältä. Teinit olivat laiskoja ja vaikka teinit eivät tietenkään halua kotitöitä tehdä niin hirveä riita tiskikoneen käyttämisestä oli muka saatu aikaan. Olisin itse ikionnellinen, jos edes omistaisin tiskikoneen. Inhoan tiskaamista yli kaiken ja jos omistaisin tiskikoneen täyttäisin ja tyhjentäisin sitä mielelläni. Vihaan tiskaamista itse asiassa niin paljon ja toivon tiskikonetta niin paljon, että näen usein unta tiskikoneesta.
Minä en saa mitään irti myöskään siitä savolaisesta senioripariskunnasta tai uudesta missä on kalju mies ja punatukkainen pikkumyy-nainen. Tai niistä kundeista joista toisella on verkkarit ja toisella lippahattu väärtepäin.
Siis ihan oikeasti, MIKSI noi uudet tikasseinänaiset istuu sylikkäin??? Onko tää ohjelmaan osallistuminen joku kaapistatulo ja vihje puolisoille?
Ei saa nauraa on kyllä tyhmimpiä viihdeohjelmia ikinä. Tuskin sitä edes lapset katsoo.
Hassu ohjelmaidea. Ihmiset katsoo televisiosta ihmisiä jotka katsoo televisiota.
Vierailija wrote:
Siis ihan oikeasti, MIKSI noi uudet tikasseinänaiset istuu sylikkäin??? Onko tää ohjelmaan osallistuminen joku kaapistatulo ja vihje puolisoille?
Nyt olen alkanut kiinnittää samana huomiota kun täällä asiaa aiemmin ihmeteltiin. Todella kummallista! Kaverin kanssa juttelin ja hän oli ilman muuta luullut että he ovat pariskunta, mutta kavereinahan he tässä ovat itsensä esitelleet.
Turun äiti näyttää lyhyissä hiuksissaan niiiin paljon Joni Virtaselta 😂
Duudsonit ovat kaikki jo liian vanhoja tällaisiin ihme kohellushölmöilyjuttuihin. Onko noilla kaikilla ADHD? Ainakin jonnekin lapsen tasolle tuntuvat jääneen. HP taitaa noista sentään olla edes vähän muita järkevämpi.
Olen tykännyt aiemmin Santerin mustasta huumorista ja sarkasmista, mutta nyt on alkanut vaikuttaa vain veemäiseltä. Ei mitään sympatiaa Eropäiväkirjoja katsoessa ja se nenän kaivelu.. Vaikuttaa turhan negatiiviselta kaverilta, onneksi se Katja kommentoi fiksusti siitä asuntolaina-asiasta, vaikutti jopa aika tuohtuneelta.
Toi Melike on kyl nii söde, vois vaik syyä sen kans hernarii. Pohjosen miäs möräjää ain jotain ja rouva se siin toruu sit piälle
Jarnolle iski ikäkriisi. Olen kyllä luullut Jarnon olevan paljon nuorempi. Itseltäni kylläkin kysyttiin ikää montaa kertaa kun laitoin lottoa ennen korttipakkoa korona-aikana kasvomaskissa ja olin sentään viimeisillä kerroilla jo 39-vuotias, enkä edes näytä nuorelta.
Jarnon kommentit Ensitreffit alttarilla-ohjelmasta olivat huikeita.
Siis miten näitä nauratti toi Ei saa nauraa?
Vuosisadan surkein ohjelma.