Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vinkkinä heille, jotka ovat kenties Venla-palkinnon myötä (?) löytäneet ihanan Sohvaperunat-ohjelman vasta tänä kautena: Yle Areenassa on edelleen nähtävillä sekä 1. että 2. kauden kaikki jaksot, jos tahtoo fiilistellä niitä, tai ei malta odottaa viikkoa uuden jakson näkemiseen :)
Mä katsoin eilen pari ekaa jaksoa 1. kaudelta ja nauratti edelleen. Silloin ukkiskerhossa oli sympaattinen valkohiuksinen Jussi. Mukana oli myös Tornion opiskelijat, koripallojoukkueen poikaryhmä, marsupariskunta, Raisa ja Juska, tatuoitu käärme&kissapariskunta sekä hoitokoti Wilhelminan naisvanhukset. Turun negaperheestä tv:n katseluun osallistui 1. kaudella myös kolmas, eli vanhin poika.
Henkilökohtaisesti lempparini on ollut 2. kausi. Ei tämä kolmaskaan missään nimessä huono ole, vaikka muumilakanamiehen kirjakieli vähän ärsyttääkin :)
En ole juurikaan katsellut tätä kautta mutta sen mitä katsoin niin siinä nuo lapsiperheen vanhemmat, ei luoja ja varsinkin tuo mies. Olko se tässä tai muussa ketjussa mainittu et on Trump-fani mutta ainakin käytöksestä voi uskoa sen. Näiden vanhempien raivoaminen sille prisma-ohjelmalle jossa oikeasti puhuttiin tärkeästä asiasta niin oli kyllä minusta täysin ala-arvoista, ei ihme jos tällaiset superbakteerit leviää kiitos tällaisten täysin tietämättömien ja välinpitämättömien ihmisten takia. Sori OT mutta tuo kohta otti hermoon.
Olenko muka ainoa, joka pitää uudesta muumilakanapariskunnasta? Nauroin miehen kommenteille ääneen. Hänellä on virkistävän erilaisia näkökulmia.
Uudet koirattomat naiskaverukset: oikeanpuoleinen esittää liikaa.
Soilessa pidin eilisessä jaksossa siitä, että hän toi esiin omaa persoonaansa eikä keskittynyt tuppisuisen Jorman mielenliikkeiden arvailuun.
Jatkava oululaispariskunta tosiaan tasapainottaa. Ei kiihkoile mihinkään suuntaan, ja huumoria löytyy.
Lakoninen kertojaääni on paras: "Marja on jo huomannut muutoksia kehossaan."
Mikko Ala-Leppilampi, Kirsi Alma, Kirsi Ahti-Hallberg, Helena Ahti-Malmberg, imitaattori Salminen ja mitä näitä nyt on...♡😂
Vierailija kirjoitti:
Uudet koirattomat naiskaverukset: oikeanpuoleinen esittää liikaa.
Sama fiilis tuli jo ekasta jaksosta. Tykkään siitä vasemmanpuoleisesta naisesta, joka on luonnollisempi. Tämä toinen on koko ajan vähän show päällä.
Minusta myös muumilakanamies on teennäinen.
Mici ja Maicci vaikutti ensi näkemältä aika aidoilta. Mies aika hissukka, mutta hiljaisuus voi olla myös paljonpuhuvaa (kuten on teini-Ollinkin hiljaisuus ja satunnaiset hymyt). Naisella kiva nauru.
Buldoggikaveruksiakin näytetty aika vähän, mutta ovat ihan mukavia. Vasemmanpuoleisella kiva ääni ja tykkään heidän murteestaan.
Lakonisesta kertojaäänestä samaa mieltä, se on loistava. Ihanan arkisia huomioita viikon varrelta.
Aggre-isukki ja muumilakanamies ovat melkoista vaimonhakkaajamateriaalia. Ällöttää katsella. :(
Olen ihastunut siihen Jarnoon. Siinä olisi niin ollut mulle mies. Harmi, että on homo ja löytänyt kumppanin. :D Tai hyvä hänen kannaltaan, vaikuttavat kivalta parilta.
Aggre-isukki on joku takavuosien Mr. Finland, kuvittelee ilmeisesti olevansa joku jumalan lahja Suomen naisille. Kunnon white trash.
Aggre-isukki :D :D
Se on kyllä jäätävä tyyppi... elämä mahtaa olla raskasta kun aina pitää olla niin negatiivinen (koskee myös sitä naista). Lapsia käy sääliksi.
Joo, olisi mielenkiintoisempaa ehkä seurata vähempää määrää pareja, joille siis tulisi enemmän ruutuaikaa (ensi vuonna joku all-stars -kausi? :D). Uusista pareista Helsingin naiset ja Oulun C-pariskunta vaikuttavat hauskoilta. Eilisessä jaksossa tää Alanyan Matkaoppaat tuntui kyllä seilaavan aika vauhdilla tilanteesta toiseen!
Aggre-isukki on uus av-legenda! :D Miten mulla tulee siitä aina mieleen Tauski?!
Hygieetti doula kirjoitti:
Mikko Ala-Leppilampi, Kirsi Alma, Kirsi Ahti-Hallberg, Helena Ahti-Malmberg, imitaattori Salminen ja mitä näitä nyt on...♡😂
Repesin ihan täysiä tuolle sun nikille :'-D Voi Jarno, tuo hygieetti doula <3
Onko jo sanottu täällä, mutta minua ihmetyttää se parsikunta kun istuu keittiön pöydän vieressä tuoleilla ja katsoo telkkaria?
Aika epämukavaa, mun mielestä, yleisimmin katsotaan just olkkarissa sohvalla tms. mukavassa paikassa, eri asia sivusilmällä vilkuilla keittiössä kun silittää tms.
Mutta nyt kun nimenomaan seurataan jotain ohjelmaa. ja vielä kommentoidaan muille ihmisille.
Pisti silmään jo viime kaudella. Sama pari vai uusi? mutta katselutyyli on sama.
Aggre-isukki on kuuma. Monessakin mielessä.
Onhan se englantilainen ohjelma Sohvanvaltaajat olemassa. Muistatteko? Se oli tosi hyvä kun porukka istui sohvalla ja katsoi televisiota ja kommentoi toisilleen. Siinä oli kyllä vähän muutakin toimintaa kuin pelkkää telkunkatsomista.
Vierailija kirjoitti:
Onko jo sanottu täällä, mutta minua ihmetyttää se parsikunta kun istuu keittiön pöydän vieressä tuoleilla ja katsoo telkkaria?
Aika epämukavaa, mun mielestä, yleisimmin katsotaan just olkkarissa sohvalla tms. mukavassa paikassa, eri asia sivusilmällä vilkuilla keittiössä kun silittää tms.
Mutta nyt kun nimenomaan seurataan jotain ohjelmaa. ja vielä kommentoidaan muille ihmisille.
Pisti silmään jo viime kaudella. Sama pari vai uusi? mutta katselutyyli on sama.
Minusta on ihan hauskaa vaihtelua, ettei kaikki sohvapotut jatsele töllöä perinteikkäästi sohvalta tai sängystä. Eikös tuota Soilen ja Jorman keittiössä hengailua ole perusteltu sillä, että ovat siellä leivinuunin lämmössä. Ja onhan ruokapöydän ääressä kätevämpi syödä kisakatsomoeväitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan hauskaa vaihtelua, ettei kaikki sohvapotut jatsele töllöä perinteikkäästi sohvalta tai sängystä. Eikös tuota Soilen ja Jorman keittiössä hengailua ole perusteltu sillä, että ovat siellä leivinuunin lämmössä. Ja onhan ruokapöydän ääressä kätevämpi syödä kisakatsomoeväitä :)
Nehän puhui yhdessä jaksossa siitä, että kun niillä on vieraita, ne istuu niidenkin kanssa aina keittiössä eikä olohuoneessa.
Onkohan Jarno vielä töissä vaatemyyjänä? Olen törmännyt häneen vuosien varrella ainakin kahdessa eri ketjuliikkeessä Helsingin keskustassa. Oli ystävällinen asiakaspalvelija 🤗
miks en oo törmännyt Juhaniin tinderissä, en kestä ku se on niin kuuma...!!!
kovasti täällä dissataan muumilakanaparin miespuolista, mun mielestä se muistuttaa sen marsupariskunnan miestä. kirjakieli ja kaikki. jotain nörttejä.
lakoninen kertojaääni on kyllä aivan MAHTAVA.
On ihan oikeutettua, että me jotka ollaan aikaisemmat jaksot nähty, on ikävä nyt uudelta kaudelta poisjääneitä. Moni muu kuten myös minä kaipailen Raisaa ja Rukaa. Katson välillä 2016 jaksoista jonkun jakson, jotta pääsen nauramaan Raisan kudinten/virkkausten vinhaa vauhtia kommenttiensa kera. Raisalla on mahtava eläytymisen kyky ja räjähtävä nauru joka saa minut nauramaan :) Olen pettynyt vain siitä, että 50min menee kuin siivillä ja jakso loppuu, muuten ohjelmasta jää hyvä fiilis.
Koska poisjäännit ovat ilmeisesti oma valinta, niin ehdotan, että annettaisi nyt uusille tulokkaille mahdollisuus löytää paikkansa ohjelman edetessä.