Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7980)
Vierailija kirjoitti:
No ne kaksi äijää joilla dalmis koira. Ne kaksi h- miestä pitäisi saada pois. Normalisoitaisiin tuokin ohjelma perheen pienimmille siten myös.
Eihän he ole olleet mukana enää moneen kauteen. Valitettavasti.
Voitais tehdä AV-sohvaperunat. Kaikki istuu vaan hiljaa paikallaan eikä sano mitään kolmeen tuntiin. Toivottavasti olette pukeutumisen suhteen rentoja ja viimeisen päälle, ettei tartte arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne kaksi äijää joilla dalmis koira. Ne kaksi h- miestä pitäisi saada pois. Normalisoitaisiin tuokin ohjelma perheen pienimmille siten myös.
Eihän he ole olleet mukana enää moneen kauteen. Valitettavasti.
No niinpä, Jarno ja Perttu sekä Ben ja Leo 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkiksista joku sairastui vakavasti ja uusia ei kai ole uskallettu ottaa mukaan ja kuvata, ettei tauti tapa.
Epäreilua, koska uskon että katsojia olisi paljon, tuskin parikymppiset Sohvaperunoita seuraa ja elkäkeläiset maksavat yleveron samoinb kun muutkin. Olisi voitu kuvata vaikka ikkunan takaa.
Täh? Mitä epäreilua, aivan turha ottaa riskiä iäkkäiden kanssa. Ja ikkunan takaa kuvaaminen on kyllä todella utopistinen ajatus. Paitsi että se näyttäisi surkealta, kuvausryhmän pitäisi joka tapauksessa tehdä järjestelynsä kuvattavien kanssa samassa tilassa, ja ei sinne palvelutaloon tarvita ylimääräistä porukkaa pyörimään.
Näinhan sitä vuosi sitten toimittiin, mummo oli laitoksessa ja pappa kävi aviopuolisoaan ikkunan takana tapaamassa. Vilkutti siinä ikkunan takana, eikä läheinen edes ymmärtänyt miksi kaikke meni juuri niinkuin meni. Anteeksi poikkesin aiheesta.
Joo mutta ei tv-ohjelmaa voi tehdä tuolla lailla ikkunan takaa, ihan eri asia. Mainitsemaasi pätkä kuvattiin vain uutisiin osoittamaan kurjaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soile on tosi kireällä tuulella. Ei yhtään huumorintajua ja sanoo tosi kärkkäästi Jormalle
Tänä syksynä Soile on ollut todella kireä ja jopa pelottava (rokotekieltäytyjistä todella aggressiivista puhetta). Onhan Soilekin aina ollut kärkäs, mutta nyt en ihan pidä tästä syksyn Soilesta.
Olen heistä alusta asti pitänyt, ovat kuin mummoni ja vaarini, samanlaista heitä on katsella ja kuunnella.
Onko Soile sote-alalla töissä? Ymmärrän kyllä täysin hänen turhautumisen niitä kohtaan, jotka tieten tahtoen niskuroivat rokotesuosituksia vastaan ja täyttävät tehohoitopaikat.
Soile on ehkä lähihoitaja ja pakotettu ottamaan rokotteen. Nythän sairastuvat jopa kolme rokotetta saaneet, uudesta variantista en tiedä. Pelotellaan omikronilla ja että tulee rokotteita säännölisesti. Mikäs siinä jos ei niistä haittaakaan ole, kunnes kuukahdan.
Ei ole. Soile on edelleen eläkkeellä, oli toimistotöissä puolustusvoimilla. Selittää napakan luonteen. Eikö Jorman kanssa lepsumpi varmaan pärjäisikään.
Toki Soilen kanssa saman asenteen jakaa moni hoitoalalla työskentelevä.
Mutta rokotejankkausta on tarpeeksi muissa ketjuissa, niin että se siitä.
Soile ja Jorma on parhaat koko ohjelmassa. Ihan ehtoja jalat maassa ihmisiä, jotka ei heilahtele "nykyelämän tyyliin" jokaisen uuden kotkotuksen perään.
Mä olen läpeeni kyllästynyt Soileen ja Jormaan. Jos pitkä avioliitto tarkoittaa tuota, että muija jatkuvasti naama norsun vitulla, niin ei kiitos. Pari kertaa on miehensä suuntaan huitonutkin, että oletkos siinä - muttei sitten viittinyt läpsiä, kun oli kamerat ja kaikki. Mies tarkoituksellisesti ärsyttää. Mitä hauskaa siinä nyt muka on?
Mä olen ollut mieheni kanssa 28 vuotta ja onnellisia ollaan ja pystytään puhumaan järkevästi asioista, joista ollaan eri mieltä. Huumoria unohtamatta. En halua pitkää parisuhdetta, jos se alkaa näyttämään tuommoiselta jatkuvalta erimielisyydeltä ja kiukuttelulta ulospäin.
En näe Jormassa ja Soilessa huumoria enää yhtään. Ei parisuhteen tarvitse olla tuommoista väkisin suorittamista. Vanhanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen läpeeni kyllästynyt Soileen ja Jormaan. Jos pitkä avioliitto tarkoittaa tuota, että muija jatkuvasti naama norsun vitulla, niin ei kiitos. Pari kertaa on miehensä suuntaan huitonutkin, että oletkos siinä - muttei sitten viittinyt läpsiä, kun oli kamerat ja kaikki. Mies tarkoituksellisesti ärsyttää. Mitä hauskaa siinä nyt muka on?
Mä olen ollut mieheni kanssa 28 vuotta ja onnellisia ollaan ja pystytään puhumaan järkevästi asioista, joista ollaan eri mieltä. Huumoria unohtamatta. En halua pitkää parisuhdetta, jos se alkaa näyttämään tuommoiselta jatkuvalta erimielisyydeltä ja kiukuttelulta ulospäin.
En näe Jormassa ja Soilessa huumoria enää yhtään. Ei parisuhteen tarvitse olla tuommoista väkisin suorittamista. Vanhanakaan.
Just näin. Kunnioittavasti ja kivasti voi puhua toiselle, vaikka olisikin ollut naimisissa 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat jonkun tv‐pariskunnan häiritä elämääsi noin paljon? Keskittyisit omaasi.
Jokainen pariskunta on omanlaisensa ja jokaisella on oma kommunikaatiotapansa. Sinun tapasi ei ole ainut ja oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa miten Ensitreffien Sami ja Henna -pari sai niin monet sohvspotutkin liikuttumaan kyyneliin saakka...:)
Joillekin jopa tekokyyneliin. Vasen Oulusta.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun tuolla sohvalla vuodatetaan (tai oikeammin yritetään vuodattaa) tekokyyneliä. Tulee mieleeni mm. yksi tanskalainen anoreksia‐dokumentti.
Teennäistä, niin kuin täällä on moneen kertaan todettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulun tytöt vaihtoon. Taas hirveetä esittämistä ja sähellystä.
Ajattelin ensin että jännitys saa aikaan esittämisen mutta sama meno on jatkunut koko ajan kun ovat olleet mukana ohjelmassa
Tosiaan pitäisi saada pois Asta ja Katariina, todella ärsyttävän teennäisiä ja typeriä.
Välillä heiltä irtoaa ihan hauskoja juttuja, mutta esittäminen, teennäisyys ja woketus paistaa läpi aika pahasti.
Nyt ne rakasti Janne Katajaa. Viimeksi tuksua. Jooh.
No Janne Kataja ei tiettävästi ole tehnyt mitään pahaa kenellekään, eikä häntä käytettäisi TV:ssä ellei joku tykkäisi.
Suomalaiset ovat niin masentunutta ja kyynistä kansaa että jos joku on pirteä, sen on pakko olla tekopirteyttä. Mä en edelleenkään usko että kukaan pystyisi esittämään koko sen ajan kun katsoo TV:tä, kuvausryhmäkään ei ole näkyvillä kun sohvikset katsovat ohjelmia. Eivätkä sohvikset tiedä mitkä pätkät otetaan mukaan ohjelmaan, eli jos joku esittää monta tuntia putkeen, hänet voisi palkata suoraan Kansallisteatteriin.
No, Oulun tyttöjen näytteleminen paistaa niin pahasti läpi, että noilla taidoilla ei Kansallisteatteriin ole asiaa.
Omar ja kamu ovat niin ihania. Parasta mitä tosi-tv voi ikinä tarjota. Niin hyväntahtoista ja leppoisaa, haluaisin mielellään olla heidän kamu.
Robert ja Tom on mun mielestä sympaattisia myös. Isä suhtautuu lempeästi tunteelliseen poikaansa. Ihania. Ja ne pehmot välissä 😍
Dalmispoikia kaipaan myös. Snif. Terkkuja. HOT!
Ruusa on todella suloinen ja ne hänen leikkimoottorisahamuuvit taustalla oli niin koomisia. Ihana katsoa miten lempeästi ja rakkaudella äitinsä katsoo. Söpö lapsi ja hyvä tilannetaju.
Tykkään myös Stadin kulttuurirouvista, teräviä kuin partahöylät. Eivät järin empaattisia mutta todella fiksuja.
Ihana sarja, älkää lopettako! Mutta vähemmän niitä karmeita ö-luokan viihdeohjelmia...
Tietääkö joku ohjeen noihin Astan kutomiin villasukkiin joissa oli hedelmiä ja marjoja?
Vierailija kirjoitti:
Saman laitoin merkille, liian kärkkäästi Soile puhuu rokottamattomista. On paljon ihmisiä jotka eivät voi ottaa rokotetta, aiheuttaa vain pahaa mieltä, joillekin jopa masennusta kun jatkuvasti mollataan.
On kuin sisällissota olisi käynnissä piikkien takia.
Kuitenkaan kukaan ei vielä tiedä mikä olisi parasta loppupeleissä piikit vai ilman.
Tuskinpa Soilen reaktio oli kohdistettu millään tavoin heille, joilla on järkevä, terveydellinen syy olla ottamatta rokotetta. Vaan se oli kohdistettu heille, jotka muuten vain tahtovat olla vastarannankiiskejä ja hankaloittaa asioita. Näiden tiedevastaisten salaliittoteoreettikkojen vuoksi pandemia pitkittyy, yhteiskuntaa rajoitetaan ja talous kärsii. Hyvä Soile, puhut asiaa.
Yksi sohvis oli baarissa pari viikkoa sitten, enpä kerro kuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soile on tosi kireällä tuulella. Ei yhtään huumorintajua ja sanoo tosi kärkkäästi Jormalle
Tänä syksynä Soile on ollut todella kireä ja jopa pelottava (rokotekieltäytyjistä todella aggressiivista puhetta). Onhan Soilekin aina ollut kärkäs, mutta nyt en ihan pidä tästä syksyn Soilesta.
Alussa olivat niin ihanan luonnollisia. Nyt tuntuu että Soili ehkä vähän esittää, vetää kiukkusen muijan roolia.
Olen heistä alusta asti pitänyt, ovat kuin mummoni ja vaarini, samanlaista heitä on katsella ja kuunnella.
Onko Soile sote-alalla töissä? Ymmärrän kyllä täysin hänen turhautumisen niitä kohtaan, jotka tieten tahtoen niskuroivat rokotesuosituksia vastaan ja täyttävät tehohoitopaikat.
Soile on ehkä lähihoitaja ja pakotettu ottamaan rokotteen. Nythän sairastuvat jopa kolme rokotetta saaneet, uudesta variantista en tiedä. Pelotellaan omikronilla ja että tulee rokotteita säännölisesti. Mikäs siinä jos ei niistä haittaakaan ole, kunnes kuukahdan.
Ei ole. Soile on edelleen eläkkeellä, oli toimistotöissä puolustusvoimilla. Selittää napakan luonteen. Eikö Jorman kanssa lepsumpi varmaan pärjäisikään.
Toki Soilen kanssa saman asenteen jakaa moni hoitoalalla työskentelevä.
Mutta rokotejankkausta on tarpeeksi muissa ketjuissa, niin että se siitä.
Soile ja Jorma on parhaat koko ohjelmassa. Ihan ehtoja jalat maassa ihmisiä, jotka ei heilahtele "nykyelämän tyyliin" jokaisen uuden kotkotuksen perään.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku ohjeen noihin Astan kutomiin villasukkiin joissa oli hedelmiä ja marjoja?
Tässä:
https://www.novitaknits.com/fi/novita-nalle-novita-muumitalo-pomona
Sanna ja Pinja on niin ärsyttäviä kuin myös Hamza ja Mihret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa miten Ensitreffien Sami ja Henna -pari sai niin monet sohvspotutkin liikuttumaan kyyneliin saakka...:)
Joillekin jopa tekokyyneliin. Vasen Oulusta.
Alapeukuista päätellen moni ei erota tekokyyneliä oikeista. Pikku vinkki teille: oikeat kyyneleet ovat märkiä, tekoitkussa kyyneleitä ei valu lainkaan.
Kukaan ei ärsytä. Tylsiä ovat Robert ja Tom, Mici ja Maikki, Oulun perhe sekä pari vanhempaa rouvaa.
Mutta kiva, kun on erilaisia. Tykkään trukkikuskien hyväntahtoisuudesta ja ulkomaalaisen näköisten miesten huumorista ( kiharatukka silmälaseissa ja kookkaampi ystävä).
Hiussamikset? He on alkaneet rentoutua 😄