Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Mietin yks päivä että kenen sohviksen yksittäiselle kommentille olen revennyt eniten. Yllätyksekseni vastaus on ikävän tuntemattomaksi jäänyt Turkulaisperheen Akseli. Kun perhe katseli gladiaatoreita, Ville kysyi Aamokselta: "Jos olisit gladiaattorihahmo, minkä niminen olisit, ennen kuin Aammos ehti vastata, Akseli letkautti väliin: "Pierupetteri!".
MTV3:n uusi Gladiaattorit-sarja vaikutti klipin perusteella ihan kamalalta. Se Nelosenkin versio vaikutti aikaisempien Sohvaperunat-pätkien perusteella paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin yks päivä että kenen sohviksen yksittäiselle kommentille olen revennyt eniten. Yllätyksekseni vastaus on ikävän tuntemattomaksi jäänyt Turkulaisperheen Akseli. Kun perhe katseli gladiaatoreita, Ville kysyi Aamokselta: "Jos olisit gladiaattorihahmo, minkä niminen olisit, ennen kuin Aammos ehti vastata, Akseli letkautti väliin: "Pierupetteri!".
Itseäni on huvittanut kaikkein entien Jarnon kommentit erään Unelmahäät-morsiammen touhuille.Tämä morsian mm.ripusteli juhlatilan kattoon jotain hirveitä kangaisriekaleita ja suuttui sulhaselle kun olivat liian lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Mix tätä alapeukutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mix tätä alapeukutetaan?
En tiedä, mutta alapeukuttajat on ehkä myöhäisherännäisiä, jotka ei tiedä, että Sohvisten alkukausina Turun perhe tunnettiin parhaiten siitä, että äiti sanoi: "Shhhh!" ja Amos piereskeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mix tätä alapeukutetaan?
Sun huonolle huumorintajulles?
Areenassa on uusi sohvisklippi Vintage-valtakunnasta, mutta ilmoitetaan, ettei sitä tulla näkemään illan jaksossa. Minusta on mielenkiintoista katsottavaa ja tervetullutta vaihtelua kun sohvikset seuraa uusia, tuntemattomattomampia, dokumenttimaisia ohjelmia eikä aina niitä samoja Temppareita tai Napakymppejä. Siksi harmittelen, että tämäkin klippi on jätetty ohjelmasta pois.
Jarno han sopisi osallistujaksi uuteen ensi syksyn BB:hen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi Jarno?
makkaraperunat & sohvaperunat.
Asuntokaupat sokkona -osallistujan erikoiset mieltymykset herättävät Sohviksissa hämmennystä. Kymppitonnin ensimmäinen finaali jättää ilmaan kysymyksiä. Gladiaattorien paluu tuo kotisohville suuren urheilujuhlan tuntua!
https://areena.yle.fi/1-4538138 Toisiks viimenen jakso!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mix tätä alapeukutetaan?
Koska se ei ole hauskaa tai nokkelaa kommenttia nähnytkään?
Vierailija kirjoitti:
Mun taas mielestä ei yhtään. Mielipiteitä on toki varmasti jokaisella omansa...
Mun mielestä BB-taloon taas hakeutuu julkisuutta haluavat ja sitä palvovat (ilkeestisanottuna) YLEISESTI aika tyhjäpäätä väkeä. Toki en yleistä, on siellä ns. ihan hauskojakin nähty :-).
Itse näin perheeni kanssa Jarnon, Pertun sekä Jarin laivalla pari viikkoa sitten, ja vaikutti oikein sympaattisilta ja normaaleilta tyypeiltä, ei mitään huomio/julkkis-juttuja. Mitä taas sit tulee mieleen big brother "julkkiksista".
Ehkä siksipä juuri Sohvaperunat toimii niin laajalle kansalle, kukaan ei ole mun mielestä tyrkky.
Ainoa mistä nyt täytyy mainita on IG:ssä Ex-Sohvis Juhania&Oskua seuraavana, että kaupallista ja mainoksia nykyään poikien rofiilit täynnä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Sohvikset on aina perjantai-illan piristys! Kiva päätös työviikolle ja alku viikonlopulle. Ainoa asia mikä Sohviksissa ärsyttää on se, että joka ikisessä jaksossa katsotaan jo Temptation islandia tai Bacheloria. Kommentit niihin on jo niin kuultu. Joka kerta samat kauhistelut jne. Eikö sieltä tv:stä tule muuta näytettävää? Vähän monipuolisemmin ohjelmia Sohviksille katsottavaksi pliis! (Joo ok, katsovathan he muitakin ohjelmia, mutta nuo Tempparit ja Bachelorit on niin niin kaluttu.)
Tänään ei ollut kumpaakaan! Kiitos!
Käy niin sääliksi Nousiaisten mastiffi. Koira-parka. Ei varmasti nauti olostaan eikä elostaan, eihän se edes näe mitään. Toivottavasti saa kuitenkin paljon rakkautta ja hellää huolenpitoa.
Kamalan surullista, että noin sairaita rotuja on jalostettu. Kenenkään ei pitäisi ostaa ylijalostettuja rotuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mix tätä alapeukutetaan?
Sun huonolle huumorintajulles?
Do you even lift sis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mix tätä alapeukutetaan?
Koska se ei ole hauskaa tai nokkelaa kommenttia nähnytkään?
Menkat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi Jarno?
Pouhula?
Jorman ilmeet kun kommentoi pilke silmäkulmassa Soilen ryppyisiä verhoja ;D Jorma ihan selvästi tahallaan kiusoittelee Soilea, kuten aiemmin kampayspöydänkin kanssa.
Ihmettelen, ettei Kymppitonnin finaalia katsottaessa kukaan sohvis reagoinut Ina Mikkolan hupaisan överiin "raivoamiseen". Tai ehkä reagoi, mutta leikattu pois.
Selviytyjien tunteilujaksossa minua kosketti enemmän muiden kirjeet kuin Miskan, mutta tässä oltiin kai haluttu keskittyä vain yhteen henkilöön.
Uudistuneen Gladiaattoreiden Haukka lepattavine liitelykäsineen oli kyllä minustakin 🙈🙈🙈
Se Asuntokaupan sokkona -jakson mattorakastaja oli varsin erikoinen tapaus! Täytyy ehkä katsoa jakso kokonaisuudessaan :D
Sirkusohjelma kirvoitti paljon vitsailua ja naurua. Riihimäen Simo ja Jani oli ihan tulessa!
Ranuan Marja taitaa olla hc-tason Jarkko Ahola -fani :)
Ensi viikolla viimeinen jakso! Jari ja Sanna ei ole mukana, koska Jarin ig:ssä oli yhteiskuva työtiimistä jo alkuviikosta, jolloin oli heidän vika kuvaussessio.
Miten niin on on todella hyvä isäpuoli? Mielestäni on aika etäinen, varsinkin sitä pulleampaa poikaa kohtaan.