Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
2981/7902 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villestä tulee mieleen Antti Holma tai Santeri Kinnunen :)

Ilmeisesti monellekin on tullut mieleen Antti Holma, kun Antti itse omassa podcastissaan listasi "Sohvaperunoiden Villen" yhtenä ihmisistä, joita "muistutan, tiedetään, joten eiköhän yhteisesti sovita, että minä olen kuullut nämä kaikki jo :D"

Vierailija
2982/7902 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaankohan ensi viikon jaksossa vaalivalvojaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/7902 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei näytetä, no ei tietenkään näytetä.  En myöskään haluaisi yhtään pätkää rahapeli ohjelmista.  Mutta enhän minä niihin mukaan valittuihin ohjelmiin voi vaikuttaa, enkä haluakaan.  Olisi todella tylsää, mikäli kotijoukot saisivat päättää, mutta näin omassa yksityisyydessäni toivoisin ettei ruokita peliriippuvuuksiin taipuvaisia henkilöitä unelmista jotka pahimmillaan saattavat viedä jopa rikoksen tielle.  Moniko teistä antaisi oman lapsensa osallistua -lasten haluatko miljonääriksi ohjelmaan-? 

Vierailija
2984/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lauran lapsilla eri isät? Veljekset eivät näytä pätkääkään toisiltaan. Villehän on isäpuoli. Kolmaskin veli (näkyi ekalla kaudella) ihan eri puusta. Ja siis väliäkö hällä, muuten vaan mietin kun ovat niin erilaisia.

2985/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi perhe on kyllä vähän ahdistava. Kaikki saman näköisiä ja vähän ihmetyttää, että niinkin isot tytöt istuvat lähes isän sylissä.

Tämä on pistänyt myös omaan silmään 😁

Vierailija
2986/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lauran lapsilla eri isät? Veljekset eivät näytä pätkääkään toisiltaan. Villehän on isäpuoli. Kolmaskin veli (näkyi ekalla kaudella) ihan eri puusta. Ja siis väliäkö hällä, muuten vaan mietin kun ovat niin erilaisia.

Mietin samaa täällä jo aiemmin ja sain kasan alapeukkuja. Tuskin on täysveljiä, kun on ikäeroakin.

Se Ville muuten on ollut jotenkin nyt tällä kaudella aika hiljainen. Tuntuu vaan katsovan miten Laura mihinkin reagoi.

Vierailija
2987/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27760 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi perhe on kyllä vähän ahdistava. Kaikki saman näköisiä ja vähän ihmetyttää, että niinkin isot tytöt istuvat lähes isän sylissä.

Tämä on pistänyt myös omaan silmään 😁

Joo se on kyllä hirveetä, että perheellä voi olla läheiset välit. Jopa isällä ja tyttärellä.

Vierailija
2988/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita vain viisi sohvaporukkaa joita seurattaisiin seuraavan kauden ajan niin ketkä viisi valikoituisivat?

Itse valitsisin Ukkiskerhon, Pinjan ja Sannan, Jarmon ja Pertun, Iidan ja Nellin ja Sallin ja Teemun. Tuossa tulisi kyllä ehkä jo liikaa samankaltaisia sohvaporukoita. 

Vierailija
2989/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita vain viisi sohvaporukkaa joita seurattaisiin seuraavan kauden ajan niin ketkä viisi valikoituisivat?

Itse valitsisin Ukkiskerhon, Pinjan ja Sannan, Jarmon ja Pertun, Iidan ja Nellin ja Sallin ja Teemun. Tuossa tulisi kyllä ehkä jo liikaa samankaltaisia sohvaporukoita. 

*Jarnon

Vierailija
2990/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkiskerho

Jarno ja Perttu

Pinja ja Sanna

Jorma ja Soile

Juho ja Toni

Vierailija
2991/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli ja Teemu

Sanna ja Jari

Jarno ja Perttu

Omar ja työkaveri

Soile ja Jorma

Edelliseltä kaudelta mukaan vielä lohjalaiset ja Turun pojat.

Vierailija
2992/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omar ja Mika

Jarno ja Perttu

Jorma ja Soile

Jari ja Sanna

Pinja ja Sanna

Edellisiltä kausilta Osku ja Juhani ja lohjalaiset Eila, Minna ja Olli

Vierailija
2993/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli ja Teemu ovat molemmat kouluavustajia. Luin jonkun jutun.

Vierailija
2994/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin

Jorma ja Soile

Sanna ja Jari

Marja ja Eija

Jarno ja Marsumies

Salli ja Teemu

Vierailija
2995/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mitä Jarno opiskelee? Siis se Helsingin Jarno

Vierailija
2996/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno ja Perttu

Sanna ja Jari

Salli ja Teemu

Eila, Minna ja Olli

Marja ja Eija

Vierailija
2997/7902 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omar ja Mika

Jarno ja Perttu

Jorma ja Soile

Jari ja Sanna

Pinja ja Sanna

Edellisiltä kausilta Osku ja Juhani ja lohjalaiset Eila, Minna ja Olli

Omar vaikuttaa superkivalta! 

Vierailija
2998/7902 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma & Soile

Perttu & Jarno

Teemu & Salli

Sanna & Pinja

Jari & Sanna

Lisäksi Iida & Nelli sekä Osku & Juhani

Vierailija
2999/7902 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei näytetä, no ei tietenkään näytetä.  En myöskään haluaisi yhtään pätkää rahapeli ohjelmista.  Mutta enhän minä niihin mukaan valittuihin ohjelmiin voi vaikuttaa, enkä haluakaan.  Olisi todella tylsää, mikäli kotijoukot saisivat päättää, mutta näin omassa yksityisyydessäni toivoisin ettei ruokita peliriippuvuuksiin taipuvaisia henkilöitä unelmista jotka pahimmillaan saattavat viedä jopa rikoksen tielle.  Moniko teistä antaisi oman lapsensa osallistua -lasten haluatko miljonääriksi ohjelmaan-? 

Kyllä minä antaisin osallistua. Eiväthän nuo ole rahapelejä vaan visailuja. Rahapelit ovat sellaisia, että joudut itse maksamaan, että pääset osallistumaan ja siltikään et todennäköisesti voita mitään. Tv-visailuissa tarvitsee vain mennä paikalle ja todennäköisesti voitat edes jonkin risteilylahjakortin tai pari sataa euroa. Miinukselle et jää.

Vierailija
3000/7902 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntavaalihumua kotisohvilla! Uusi draamakomediasarja Melkein totta tutustuttaa Sohvikset teatterimaailman kulisseihin, ja Onnenpyörä pyöräyttää erikoistaitoja esiin niin kilpailijoista kuin Sohviksistakin. 

Sohvaperunat tulevat TV:stä tällä viikolla vasta sunnuntaina kello 19:10, mutta Areenassa jakso on katsottavissa tavalliseen tapaan jo perjantaina: https://areena.yle.fi/1-4538141

Tulee katottavaksi perjantaina minuutin yli puolenyön. Ohjelmamuutos johtuu Jääkiekon alle 18-vuotiaiden mm-kisoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä