Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Katsotaankohan ensi viikon jaksossa vaalivalvojaisia?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei näytetä, no ei tietenkään näytetä. En myöskään haluaisi yhtään pätkää rahapeli ohjelmista. Mutta enhän minä niihin mukaan valittuihin ohjelmiin voi vaikuttaa, enkä haluakaan. Olisi todella tylsää, mikäli kotijoukot saisivat päättää, mutta näin omassa yksityisyydessäni toivoisin ettei ruokita peliriippuvuuksiin taipuvaisia henkilöitä unelmista jotka pahimmillaan saattavat viedä jopa rikoksen tielle. Moniko teistä antaisi oman lapsensa osallistua -lasten haluatko miljonääriksi ohjelmaan-?
Onko Lauran lapsilla eri isät? Veljekset eivät näytä pätkääkään toisiltaan. Villehän on isäpuoli. Kolmaskin veli (näkyi ekalla kaudella) ihan eri puusta. Ja siis väliäkö hällä, muuten vaan mietin kun ovat niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Uusi perhe on kyllä vähän ahdistava. Kaikki saman näköisiä ja vähän ihmetyttää, että niinkin isot tytöt istuvat lähes isän sylissä.
Tämä on pistänyt myös omaan silmään 😁
Vierailija kirjoitti:
Onko Lauran lapsilla eri isät? Veljekset eivät näytä pätkääkään toisiltaan. Villehän on isäpuoli. Kolmaskin veli (näkyi ekalla kaudella) ihan eri puusta. Ja siis väliäkö hällä, muuten vaan mietin kun ovat niin erilaisia.
Mietin samaa täällä jo aiemmin ja sain kasan alapeukkuja. Tuskin on täysveljiä, kun on ikäeroakin.
Se Ville muuten on ollut jotenkin nyt tällä kaudella aika hiljainen. Tuntuu vaan katsovan miten Laura mihinkin reagoi.
Käyttäjä27760 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi perhe on kyllä vähän ahdistava. Kaikki saman näköisiä ja vähän ihmetyttää, että niinkin isot tytöt istuvat lähes isän sylissä.
Tämä on pistänyt myös omaan silmään 😁
Joo se on kyllä hirveetä, että perheellä voi olla läheiset välit. Jopa isällä ja tyttärellä.
Jos pitäisi valita vain viisi sohvaporukkaa joita seurattaisiin seuraavan kauden ajan niin ketkä viisi valikoituisivat?
Itse valitsisin Ukkiskerhon, Pinjan ja Sannan, Jarmon ja Pertun, Iidan ja Nellin ja Sallin ja Teemun. Tuossa tulisi kyllä ehkä jo liikaa samankaltaisia sohvaporukoita.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita vain viisi sohvaporukkaa joita seurattaisiin seuraavan kauden ajan niin ketkä viisi valikoituisivat?
Itse valitsisin Ukkiskerhon, Pinjan ja Sannan, Jarmon ja Pertun, Iidan ja Nellin ja Sallin ja Teemun. Tuossa tulisi kyllä ehkä jo liikaa samankaltaisia sohvaporukoita.
*Jarnon
Vierailija kirjoitti:
Ukkiskerho
Jarno ja Perttu
Pinja ja Sanna
Jorma ja Soile
Juho ja Toni
Salli ja Teemu
Sanna ja Jari
Jarno ja Perttu
Omar ja työkaveri
Soile ja Jorma
Edelliseltä kaudelta mukaan vielä lohjalaiset ja Turun pojat.
Omar ja Mika
Jarno ja Perttu
Jorma ja Soile
Jari ja Sanna
Pinja ja Sanna
Edellisiltä kausilta Osku ja Juhani ja lohjalaiset Eila, Minna ja Olli
Salli ja Teemu ovat molemmat kouluavustajia. Luin jonkun jutun.
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin
Jorma ja Soile
Sanna ja Jari
Marja ja Eija
Jarno ja Marsumies
Salli ja Teemu
Tietääkö joku mitä Jarno opiskelee? Siis se Helsingin Jarno
Jarno ja Perttu
Sanna ja Jari
Salli ja Teemu
Eila, Minna ja Olli
Marja ja Eija
Vierailija kirjoitti:
Omar ja Mika
Jarno ja Perttu
Jorma ja Soile
Jari ja Sanna
Pinja ja SannaEdellisiltä kausilta Osku ja Juhani ja lohjalaiset Eila, Minna ja Olli
Omar vaikuttaa superkivalta!
Jorma & Soile
Perttu & Jarno
Teemu & Salli
Sanna & Pinja
Jari & Sanna
Lisäksi Iida & Nelli sekä Osku & Juhani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei näytetä, no ei tietenkään näytetä. En myöskään haluaisi yhtään pätkää rahapeli ohjelmista. Mutta enhän minä niihin mukaan valittuihin ohjelmiin voi vaikuttaa, enkä haluakaan. Olisi todella tylsää, mikäli kotijoukot saisivat päättää, mutta näin omassa yksityisyydessäni toivoisin ettei ruokita peliriippuvuuksiin taipuvaisia henkilöitä unelmista jotka pahimmillaan saattavat viedä jopa rikoksen tielle. Moniko teistä antaisi oman lapsensa osallistua -lasten haluatko miljonääriksi ohjelmaan-?
Kyllä minä antaisin osallistua. Eiväthän nuo ole rahapelejä vaan visailuja. Rahapelit ovat sellaisia, että joudut itse maksamaan, että pääset osallistumaan ja siltikään et todennäköisesti voita mitään. Tv-visailuissa tarvitsee vain mennä paikalle ja todennäköisesti voitat edes jonkin risteilylahjakortin tai pari sataa euroa. Miinukselle et jää.
Eduskuntavaalihumua kotisohvilla! Uusi draamakomediasarja Melkein totta tutustuttaa Sohvikset teatterimaailman kulisseihin, ja Onnenpyörä pyöräyttää erikoistaitoja esiin niin kilpailijoista kuin Sohviksistakin.
Sohvaperunat tulevat TV:stä tällä viikolla vasta sunnuntaina kello 19:10, mutta Areenassa jakso on katsottavissa tavalliseen tapaan jo perjantaina: https://areena.yle.fi/1-4538141
Tulee katottavaksi perjantaina minuutin yli puolenyön. Ohjelmamuutos johtuu Jääkiekon alle 18-vuotiaiden mm-kisoista.
Ilmeisesti monellekin on tullut mieleen Antti Holma, kun Antti itse omassa podcastissaan listasi "Sohvaperunoiden Villen" yhtenä ihmisistä, joita "muistutan, tiedetään, joten eiköhän yhteisesti sovita, että minä olen kuullut nämä kaikki jo :D"