Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Musta tuntuu, että klooniperhe käy kommentoimassa täällä. Ainakin jotkut vastaukset heitä koskeviin kommenteihin kuulostaa henkilöltä jolla on mennyt ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että klooniperhe käy kommentoimassa täällä. Ainakin jotkut vastaukset heitä koskeviin kommenteihin kuulostaa henkilöltä jolla on mennyt ihon alle.
Minä ainakin olen vastannut aika piikikkäästikin tätä "klooniperhettä" koskeviin kommentteihin, koska niitä on Joka Hiton Sivulla. Alkaa mennä jo maku. Samoin kuin jatkuvaan Salli-vihaan.
Ensin ehdin jo harmitella, kun tarkistin vain perjantain ohjelmatiedot, ja luulin, ettei Sohviksia tulekaan tällä viikolla.
Joten oli iloinen yllätys huomata, että jakso olikin vain siirretty sunnuntaille.
Ja Vielä Iloisempi yllätys oli, että Areenasta olikin katsottavissa jo perjantaina Heti vuorokauden vaihtuessa – tämän viikon jakso päästiinkin näkemään melkein vuorokausi etuajassa. :D
Melkein jo ehdin haukkua Ylen maanrakoon, kun näyttävät jotain hiton jääkiekkoa, mutta olivatkin ratkaisseet asian kerrankin oikein! Hyvä Yle! 👏🏻
Samaa mieltä, oli ihana yllätys päästä katsomaan jakso Areenasta jo viime yönä! Tykkäsin myös jaksosta paljon :)
Jorma taitaa olla varsinainen tavaroiden hamstraaja. Vanhan kampauspöydän voi kuitenkin suosiolla unohtaa, Soile ei hyväksy! xD
Sohvikset on aina perjantai-illan piristys! Kiva päätös työviikolle ja alku viikonlopulle. Ainoa asia mikä Sohviksissa ärsyttää on se, että joka ikisessä jaksossa katsotaan jo Temptation islandia tai Bacheloria. Kommentit niihin on jo niin kuultu. Joka kerta samat kauhistelut jne. Eikö sieltä tv:stä tule muuta näytettävää? Vähän monipuolisemmin ohjelmia Sohviksille katsottavaksi pliis! (Joo ok, katsovathan he muitakin ohjelmia, mutta nuo Tempparit ja Bachelorit on niin niin kaluttu.)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, oli ihana yllätys päästä katsomaan jakso Areenasta jo viime yönä! Tykkäsin myös jaksosta paljon :)
Jorma taitaa olla varsinainen tavaroiden hamstraaja. Vanhan kampauspöydän voi kuitenkin suosiolla unohtaa, Soile ei hyväksy! xD
Olipas kiva nähdä (julkisuutta ja kameroita pakoileva) Ismo-kissa Soilen nostettua hänet syliinsä :) Jorma kiusoittelee joillakin asioilla Soilea kuten nyt se (retro) kampauspöytä. Ilmeet oli Jormalla ilkikuriset kun Soile reakoi juuri siten kun oli tarkoituskin :) Ihana pariskunta. Onneksi ovat edelleen mukana ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen vastannut aika piikikkäästikin tätä "klooniperhettä" koskeviin kommentteihin, koska niitä on Joka Hiton Sivulla. Alkaa mennä jo maku. Samoin kuin jatkuvaan Salli-vihaan.
🌜🌛 Jotenkin mulle tullut sellainen fiilis, että liikkeellä on koulukiusaaja (t) noissa jatkuvissa klooni-jutuissa. Jokainen aikuinen taitaa tietää, ettei ole todellakaan mitenkään ainutlaatuista tai tavatonta, että puolison valintaan saattaa vaikuttaa myös toisessa ne samankaltaiset piirteet kun itsessäänkin. Myös kuulee usein, että puolisot pitkässä suhteessa alkaa muistuttaa toisiaan. Toivottavasti perheen kauniit tytöt eivät ole saaneet kadehtijoita ja siten ketjuun tulee toistamiseen lähes sanasta sanaan perheen ulkonäköön kohdistettuja kommentteja.
Montako jaksoa vielä jäljellä?
Sanna ja Pinja
Riihimäen miehet (Jani ja Simo? )
Jarno ja Perttu
Jorma ja Soile
Teemu ja Salli
Oikeastaan kaikki muut on kivoja paitsi Oulun porukat, Ranuan väki ja sitten se Klooniperhe. He kaikki ovat tylsiä.
”katsotaas miten ilotalon isännällä menee!” 😂
Vierailija kirjoitti:
Montako jaksoa vielä jäljellä?
Jakso 12 su 21.4. klo 19.00 · Yle TV2
Jakso 13 pe 26.4. klo 21.00 · Yle TV2
Jakso 14 pe 3.5. klo 21.00 · Yle TV2
Kausi päättyy kohta. 2 jaksoa jäljellä.
Minä en kyllä muista sohvisten nimiä vaikka sarjaa usein katsonkin.
Suosikkejani ovat Rovaniemen pariskunta, naiskaverukset joista toinen istuu puusohvassa ja takana pingviini, dalmatialaispari, blondit ja ranualaiset. Tylsimpiä ovat perheet ja niitä mieskaveruspareja on niin paljon että eivät kiinnosta.
Vauvanaisella ja blondilla ei ole nylyään mitään kummosempaa sanottavaa. Tykkään Jarnon ja Pertun sanailusta ja Omar ja Mika löytävät tilannekomiikkaa. Naisista Pinja ja kaverinda ja nuoret tytöt myös viihdyttäviä.
Olis kjva tietää millä alalla ovat Sanna ja pinja
Blondi nousiaisista sanoi just sen mitä varmaan moni ajattelee.
"älä puhu paskaa, kaikki lupaukset ja puheet vedetään pois."👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Blondi nousiaisista sanoi just sen mitä varmaan moni ajattelee.
"älä puhu paskaa, kaikki lupaukset ja puheet vedetään pois."👏🏻
No kyllä!!!!! Itse ainakin mietin täysin samoin. Joka vuosi sama homma, puhutaan ja luvataan ja sen jälkeen kaikki perutaan.
Hauskaa, kun Iris ja Monna pohtivat mitä tekee bloggaaja, vloggaaja, tubettaja... Helppo samaistua 😀
En tiedä onko tästä ollut täällä jossain vaiheessa jo keskustelua, mutta itse nyt vasta sain tietää että Ville ei ole niiden poikien isä. On kyllä todella hyvä isäpuoli :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tästä ollut täällä jossain vaiheessa jo keskustelua, mutta itse nyt vasta sain tietää että Ville ei ole niiden poikien isä. On kyllä todella hyvä isäpuoli :)
On ollut. Pojilla vielä keskenään selkeästi eri isä.
su 21.4.2019 19.00 Yle TV2 Korjaan. Tulee TV:stä sunnuntaina kello 19:00 ei 19:10 niinkuin kirjoitin.
Pahoittelut!