Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7756)
Mä en myöskään tykkää siitä turkulaisesta perheestä, niin negatiivisia ja juntteja. Vaikka toisaalta harmittavasti uskon, että ovat aika tavallinen suomalainen perhe, tai ainakin se käsitys mulla on...
Kalliolaisesta naisesta ja homokaverista en tykkää minäkään. Vaikuttavat jotenkin todella tyypillisiltä nurkkakuntaisilta helsinkihipstereiltä, jotka katsovat muita ihmisiä nenänvartta pitkin (ja sanon tämän toisena kalliolaisena).
Turkulaiset kaverukset on mun ehdoton suosikki, tosi mukavaa jutustelua ja sympaattiset tyypit. Ranuan äiti ja tytär sekä Raisa ja Ruka viihdyttäviä myös.
Ranuan tyttö on upea, viileän tyrmäävä..oiih
Minua ahdistaa se, miten homoparin toinen osapuoli kohtelee toista, vaaleatukkaista. Nolaa ja arvostelee. Tänään näytetyssä jaksossa haukkui, että toisen kieli on värjäytynyt kahvista.
Turkulaista perhettäkin on ahdistavaa katsoa.
Miksi te pidätte Soilesta ja Jormasta? Haluaisitteko te sellaista vuorovaikutusta puolisonne kanssa? Ahdistavaa katsoa Soilen ahdinkoa Jorman käytöksen takia.
Blondeista tytöistä se sitruunan syönyt sukii ja asettelee aina tukkaansa. Tuli mieleen http://www.vauva.fi/keskustelu/2525822/monet_nuoret_laittautuneet_naise….
Katsoin :) Oli vähän tylsät ohjelmat valittu viikon tarjonnasta.
En voi käsittää sitä turkulaista perhettä. Ihan hirvittävää, että he lasten kuulen puhuvat sellaista töykeää kieltä. Koko ajan kiroillaan ja tuntuu ettei ne saa mistään mitään positiivista sanottavaa. Tiedän toki, että sohvisten 45min on rajattu hirveen pieni osa heidän sanomisiaan, mutta miks leikkaaja saa aina näyttämään sen perheen niin ikävään valoon.
Jorma on kans yks negatiivinen syöppö. Käy niin sääliksi Soilea. Pitkässä suhteessa paljon ollut kestämistä jos Jorma on aina tuollainen.
Ja hei, tarkoittiko se Raisa, että jos tulisi lesbojen TIS niin siellä olisi puolet hänen eksiään vai lesbojen TIS:ssä puolet olisi toistensa eksiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ja hei, tarkoittiko se Raisa, että jos tulisi lesbojen TIS niin siellä olisi puolet hänen eksiään vai lesbojen TIS:ssä puolet olisi toistensa eksiä. :)
Puolet olisi toistensa eksiä.
Musta niiltä pitäis kieltää puhelinten kanssa räpläily kun katsovat ja kommentoivat ohjelmia. Tuntuu että vaan sivusilmällä katsovat eivätkä jaksa keskittyä.
Jarmo ja Perttu Helsinkiläinen homopari. 256, pidit törkeänä kun kumppani ihmetteli värjääntynyttä kieltä, mutta hyvinhän kaveri siihen heitti, se on pa###a. Näyttäisi, että keskinäinen huumorikin löytyy.
Me katsomme sohvaperunoita jotka on valittu kuvaamaan Suomalaista tv:n katsojaa 😜
Pikkupoika osoitti kuntosali-Juttaa sanoen, että toi on ruma. Katsoi vielä äitiään ja odotti hyväksyntää jonka äiti antoikin, niukasti nyökäten. Poika näytti tyytyväiseltä.
Kun yleisesti tv:n tarjonta on melko surkeaa pe-la johtuen ilmeisesti, että kotisohvilla on vähemmän katsojia. Nuoret ja nuorehkot lähtee ulos/viihteelle, tapaamaan kavereita tai leffaan.
Sohvaperunat ohjelma on sopivan viihteellistä hömppää heidän seurassaan olen toistaiseksi viihtynyt. Joku muu katsoo poliitikkoja jotka leikkivät omissa nimissään tai kutsuttuna jonkun toisen leikkipaikkaan. Voiko toinen olla väärää katsomista ja toinen ei. Omaksi iloksi katsottu on ihan sallittua ja rentouttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa se, miten homoparin toinen osapuoli kohtelee toista, vaaleatukkaista. Nolaa ja arvostelee. Tänään näytetyssä jaksossa haukkui, että toisen kieli on värjäytynyt kahvista.
Minä näen tämän parin välit aivan eri tavalla kuin sinä. Perttu suhtautuu huumorilla, hellyydellä ja rakkaudella Jarnon juttuihin. Perttu usein koskettaa Jarnon kättä, jalkoja tai olkapäätä heidän istuessaan sohvalla ja muutenkin heillä tuntuu olevan oikein lämpimät välit. "Nolaamisen" ja "arvostelun" sijasta näen sarkastista huumoria ja hellyyttä :)
Minun suosikkini ovat Turun kaverukset, Osku ja Juhani. Olin vain ihmeissäni, kun Sohvaperunoissa se Osku tuntuu olevan koko ajan Tinderissä ja naisseuraa vaille.. Miehellä on kuitenkin vasta vuoden ikäinen poika:( Tietenkään ei voi tietää, millainen suhde on lapsen äidin kanssa takana mutta minulle ainakin aika hälyyttävää tuommoinen että on vasta vuoden ikäinen lapsi edellisestä suhteesta.
Oho, jos Oskulla on pieni lapsi. Mistä tiedät, tunnetko? Jos lapsi on vuoden ikäinen, niin sehän on syntynyt kun sohvaperunat oli viimeksi? No olipas pommiuutinen :O
Vierailija kirjoitti:
Minun suosikkini ovat Turun kaverukset, Osku ja Juhani. Olin vain ihmeissäni, kun Sohvaperunoissa se Osku tuntuu olevan koko ajan Tinderissä ja naisseuraa vaille.. Miehellä on kuitenkin vasta vuoden ikäinen poika:( Tietenkään ei voi tietää, millainen suhde on lapsen äidin kanssa takana mutta minulle ainakin aika hälyyttävää tuommoinen että on vasta vuoden ikäinen lapsi edellisestä suhteesta.
Luulin aluksi, että nämä ovat homopari. Eivät kai taida ollakaan :D Pidän kyllä kaverusten huumorintajusta.
Oululaiset siskokset ovat esimerkki siitä, miksi Oulussa on sellaista kuin on.
Noi sohvaperunat löytyy aika hyvin instasta ja twitteristä. Osku on instassa nimellä osku valtonen ja siellä on kuvia lapsen kanssa. Ja ennen kuin joku pätee, että voi olla kaverin lapsi tms., niin on ihan itse laittanut tunnisteta tyyliin isinpoika jne. Juhani löytyy instasta nimellä juhani Koskinen.
Ne Helsingin kaverukset, Jari ja Sanna, löytyy myös instasta. Jari on nimellä japsup ja Sanna on sannapikkarainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin aluksi, että nämä ovat homopari. Eivät kai taida ollakaan :D Pidän kyllä kaverusten huumorintajusta.
Et ole ainoa, joka on erehtynyt luulemaan heitä pariskunnaksi. Olikohan se nyt Juhani, jolle oli mummunsa sanonut jossain sukujuhlissa, että " tosi mukavalta vaikuttaa se sinun poikaystävä, mitä oon sitä ohjelmaa seurannut ".
Ranualaiset äiti ja tytär ovat ihania. Äiti näkee suomalaisen POIKKEUKSELLISESTI hyvää kaikissa, eikä ketään saa tuomita. Positiivinen mummo. Löytäisipä kivan miehen.
*
Turkulaisen ärtyneen perheen voisi ottaa pois kokonaan, koska muuten tämä on hyvän mielen ohjelma. Hävettää ne rasistijuntit. perheen kissakin säikähtää kun äiti tai isä huutaa.
Lasta ei kannusteta koskaan vaan länkytetään, "eipäs kun näin."
*
Homopariskunnasta tämä blondimpi tapaus on aivan ihana. Aina naurattaa ne sen jutut.
Niin hyvää kommentia Jetron ohjelmasta, koska onhan se ihan pa**a ohjelma
*
Soile ja Jorma aivan ihania kans. Samoin teatteriystävykset ja toisen poika.
*
Kalliolainen nainen ja homokaveri, molemmilla liian blondit jutut. Joten aivoton se muija.
*
Tatuoitu kissapariaskunta aivan ihana.
Tää on mun suosikkiohjelma. Katson myös uusinnat :)