Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet nuoret, laittautuneet naiset alkavat sukia/heilauttaa hiuksiaan kohdatessaan toisen nuoren ja laittautuneen naisen. Oletteko huomanneet tämän?

Vierailija
25.03.2016 |

Itse olen. Se on aina yhtä koomisen näköistä! Eivätkö he itse tiedosta tuota elettään?

Kysehän on ns. kilpakumppanin kohtaamisesta ja tällä eleellä pyritään kohentamaan omaa ulkonäköään että näyttäisi tämän "kilpakumppanin" rinnalla/silmissä paremmalta. Se on jotenkin säälittävää ja kertoo henkilön pinnallisuudesta ja epävarmuudesta. Se ei ole mitenkään viehättävää, päinvastoin, vaikka kyseisellä eleellä juuri sitä tavoitellaan.

Pitkäperjantain kunniaksi tällaista filosofista pohdintaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut...

Vierailija
2/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, kuten monia muitakin "huomaamattomia" eleitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina mielenkiintoista seurata näitä tilanteita. Itsekontrollointia ei tällaisilla henkilöillä juurikaan ole.

Vierailija
4/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, tapahtuu usein ja on melko huvittavaa, muka niin huomaamatonta.

Vierailija
5/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina kilpailevat siitä kuka näyttää kauneimmalta?

Vierailija
6/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suin hiuksiani usein etteivät mene takkuun koska ovat pitkät ja paksut. Muihin naisiin en juuri kiinnitä huomiota enkä tee sitä heidän takiaan :D

Vierailija
7/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko filosofi huomannut, että nainen sukii hiuksiaan heti kun kiinnostava(mpi) MIES ilmestyy paikalle?

Vierailija
8/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllä olen huomannut. Näyttävät joka kerta yhtä idiooteilta sukimisensa ja muun pörhöttämisensä kanssa.

Vierailija
9/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä aina porukan rumin joten ei tarvetta

Vierailija
10/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa oo huomannut tai ainakaan sen tarkemmin kiinnittänyt huomiota. Ens kerralla ihmisten ilmoilla ollessa pitää kyllä tarkkailla tätä juttua. Voihan siinä omakin itsetunto nousta jos näkee naisten heiluttelevan tukkaansa kun kohdalle sattuvat. :D

Vierailija
11/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan usein kaivavani nenääni ennen ja jälkeen kättelyn. Varmaan joku bakteerien lisääntymisstrategia.

Vierailija
12/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, teen itsekin joskus samaa. Toisen hyvännäköinen tukka saa kiinnittämään huomiota omaan tukkaani, joka on varmaan jo ehtinyt lyttääntyä. Johtuu siis epävarmuudesta. Olen toki avoin muillekin teorioille, joten antaa tulla vaan.

Vierailija
13/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko filosofi huomannut, että nainen sukii hiuksiaan heti kun kiinnostava(mpi) MIES ilmestyy paikalle?

Kaiken lisäksi myös miehet sukivat hiuksiaan, kun kiinnostava nainen ilmestyy paikalle. Jos mies sattuu tällaisessa tapauksessa istumaan, hän sukimisensa jälkeen nojaa tuolissaan taaksepäin ja nostaa kätensä niskan taakse. Nuorempana törmäsin työasioissa jatkuvasti tähän ilmiöön. Huvittavaa, melkein kuin sammakkolammella kutuaikaan. :)

Vierailija
14/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiinnittää huomiota toisen laitettuihin hiuksiin, niin tulee itsetietoiseksi omista hiuksistaan, kun sitä ennen ei ole niitä ajatellut. Ei ole kyse kilpailusta.

Vierailija
15/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kilpaile vaan ovat kiinnostuneita toisistaan. Ainakin sen perusteella mitä homomiehet alkavat keimailemaan kun kiinnostava homomies tulee juttelemaan ja keimailevat myös jos kiinnostava mutta hetero tulee. Veikkaan että monen homotutka perustuu tähän. Ne nuoret naiset voivat olla vähintään kiinnostuneita kokeilemaan omaa sukupuoltaan joten aloittavat keimailun siinä missä kiinnostavan miehenkin edessä.

Vierailija
16/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin käynyt niinpäin et itse omassa itsevarmuudessa (normaalipainoinen ja nätti pärstä) saa aikaan hoikemmissa isostississä hyväperseisissä naisissa kilpailuvietin päälle koska en jaksa panostaa kauheasti Tikkurilan maalilinjalle, niin tuun hyvin jätkien kaa toimeen ja ai että se kismittää kilpakumppaneita ;)

Vierailija
17/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas niin kauhean syvällistä. Huvittavaa, että luulette olevanne jotenkin erityisen tarkkanäköisiä ja filosofisia kun ihan tavallisia ilmiöitä tajuatte.

Seuraavaksi varmaan kerrotte suurena paljastuksena että vesi on märkää.

Vierailija
18/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa kun liikku, niin niillä näkee monenlaisia käyttäytymiskotkotuksia, varsinkin juoksuaikaan. Niitä on hauska siirtää ihmismaailmaan ja todeta että me ollaan kaikki niin eläimiä.

Vierailija
19/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas niin kauhean syvällistä. Huvittavaa, että luulette olevanne jotenkin erityisen tarkkanäköisiä ja filosofisia kun ihan tavallisia ilmiöitä tajuatte.

Seuraavaksi varmaan kerrotte suurena paljastuksena että vesi on märkää.

Tarkoitukseni ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä. Filosofia-kohdan kirjoitin pilke silmäkulmassa. Ap

Vierailija
20/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, ja jos tekevätkin niin mitä väliä. Antaa heilutella hiuksiaan jos haluavat.