Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7756)
Onko se Jari homoseksuaali vai ei? Kovasti piippaa tutka sen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten ikinä alkanut tän ohjelman avulla seuraaman jotain ohjelmaa? Ite viime kaudella bongasin V###n puhelinmyyjät tästä ohjelmasta ja aloin seuramaan.
Just eilen katsoin sen Tiina Lymin käsikirjoittaman sarjan Kohtuuttomuuksia. En olisi tiennyt koko sarjasta ilman Sohvaperunoita. Oli muuten hyvä sarja, suosittelen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattooko ihmiset hyvällä omatunnolla tällästä paskaa, siis ihan 100% puhdasta, höyryävää ja kitkerää paskaa?
Kyllä katsoo. Aitoja ihmisiä aitojen reaktioiden kanssa aidoimmassa mahdollisessa ympäristössä.
Jos minä haluan nähdä ''aitoja ihmisiä'' (imbesillejä) minä menen paikalliseen räkälään kuuntelemaan heidän turhan päiväisiä aivopieruja. Missä on sivistävät ohjelmat mistä voi oppia jotain hä? Dokumetteja antiikin historiasta tai luonto-ohjelmia maapallomme rakkaista eläimistä? Kuka täys järkinen jaksaa katsoa kun kaksi perseeseen ruuvaajaa löhöää ja kommentoi jotain ohjelmaa? Ei ihme, että ihmisillä on tymät jutut kun ei muuta katsota kuin sontaa. Jopa nää tv kanava yhtiöt nauravat partaansa mitä paskaa näyttävät ihmisille = pitävät pilkkanaan teitä teidän kustannuksella. Kyllä se on niin, että kun annat ihmis apinalle tekniikkaa niin se alkaa taantumaan torakan tasolle. Pthyih!
No sinä tykkäät räkälän imbesilleistä, minä tykkään taviksista kotonaan. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tulis kertomaan mulle, että on olemassa ohjelma missä ihmiset katsovat telkkaria mitä sitten ihmiset katsovat kysyisin ''oletko hullu''?
Oletko katsonut ohjelmaa, missä ihmiset juoksevat ja potkivat palloa? Oletko katsonut ohjelmaa, jossa ihmiset laulavat? Oletko katsonut ohjelmaa, missä ihmiset ajavat tuntitolkulla autoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattooko ihmiset hyvällä omatunnolla tällästä paskaa, siis ihan 100% puhdasta, höyryävää ja kitkerää paskaa?
Kyllä katsoo. Aitoja ihmisiä aitojen reaktioiden kanssa aidoimmassa mahdollisessa ympäristössä.
Jos minä haluan nähdä ''aitoja ihmisiä'' (imbesillejä) minä menen paikalliseen räkälään kuuntelemaan heidän turhan päiväisiä aivopieruja. Missä on sivistävät ohjelmat mistä voi oppia jotain hä? Dokumetteja antiikin historiasta tai luonto-ohjelmia maapallomme rakkaista eläimistä? Kuka täys järkinen jaksaa katsoa kun kaksi perseeseen ruuvaajaa löhöää ja kommentoi jotain ohjelmaa? Ei ihme, että ihmisillä on tymät jutut kun ei muuta katsota kuin sontaa. Jopa nää tv kanava yhtiöt nauravat partaansa mitä paskaa näyttävät ihmisille = pitävät pilkkanaan teitä teidän kustannuksella. Kyllä se on niin, että kun annat ihmis apinalle tekniikkaa niin se alkaa taantumaan torakan tasolle. Pthyih!
Tuo kommenttisi loppu alkoi olla aika taantunutta tosiaan.
Mutta tuossa ohjelmassahan oppii ihmisistä ja siitä, miten eri tavalla asioihin reagoidaan ja miten niihin suhtaudutaan.
Ootko tosissas vai sarkastinen? Jos sä haluat oppia ihmismielestä niin koulussa voi opiskella psykologiaa tai lukea kirjoja kotona. Mitä psykologiaa voi oppia katsomalla telkkarista, kun ihmiset katsovat telkkaria? Tää ohjelma on yhtä iso vitsi kuin sen katsojatkin ja joku YLE pomo nauraa kuset housussa teille.
Miksi sinä katsot luonto- tai historiadokumentteja? Miksi sinä et lue niistä kirjoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi kuulostaa siltä, että lähipubi on sinulle kyllä juuri sitä aidointa ja autenttisinta elämää, josta löytyy sielunsisaruksia.
Kiitos Yle! Tämä on tosi kiva ohjelma ja tykkään sen ihmisistä.
Vaikea sanoa, että mikä sohvapottuyksikkö on mieluisin. Kaikkia on kiva nähdä. Ranuan tytär on tosi kaunis. Vaalea homo saa joka kerta nauramaan. Vähän jää se pierevä lapsiperhe kylmäksi ja etäiseksi. Mieheni ihmettelee etenkin perheen miehen käyttäytymistä lastensa kanssa - mikä on hyvä, koska meillä on aika vähän tuttavapiirissä muita lapsiperheitä eikä nähdä siis muita isiä arjessa. Tää ohjelma ja se perhe on saanut muutamat hyvät keskustelut nimenomaan isyydestä aikaan.
Voice over ja leikkaus ovat myös hyvät tässä ohjelmassa.
Kakkonen on muutenkin tällä hetkellä se kanava, joka houkuttaa eniten. Villi kortti oli alussa tosi kankea ohjelma, mutta nyt nauran jutuille joka kerta, enkä edes seuraa urheilua.
Linnanjuhlia jo odotellen!
Ne kaksi nuorta naista oli hauskoja. Toinen sanoi, että hänellä oli Ken-nukke, mutta se näytti niin homppelilta, että vaihtoi sen Action Maniin :D. Sille hajosin.
Homoparit ja lesboparit...sitä stereotyyppistä narisijaa ei jaksa eikä myöskään viskipossuäänistä naista.. mikä lie sen nimi nyt olikaan..neuloi jotain siinä. Eikä se yksi 4-päinen perhe jonka äiti vaikutti yli-kireältä ja isä vähän herkkäpäiseltä myös...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kommenttisi loppu alkoi olla aika taantunutta tosiaan.
Mutta tuossa ohjelmassahan oppii ihmisistä ja siitä, miten eri tavalla asioihin reagoidaan ja miten niihin suhtaudutaan.Ootko tosissas vai sarkastinen? Jos sä haluat oppia ihmismielestä niin koulussa voi opiskella psykologiaa tai lukea kirjoja kotona. Mitä psykologiaa voi oppia katsomalla telkkarista, kun ihmiset katsovat telkkaria? Tää ohjelma on yhtä iso vitsi kuin sen katsojatkin ja joku YLE pomo nauraa kuset housussa teille.
Miksi sinä katsot luonto- tai historiadokumentteja? Miksi sinä et lue niistä kirjoista?
Teen molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi kuulostaa siltä, että lähipubi on sinulle kyllä juuri sitä aidointa ja autenttisinta elämää, josta löytyy sielunsisaruksia.
Sori olen absolutisti. Ironinen kommentti sulta, koska katsot tällästä paskaa. Taitaa päässäsi olla niin paljon ripulia ettet ymmärrä mistään mitään. Käyppä laittamassa atrian lihapullat mikroon ja nauti suomalaista ''koti'' ruokaa. Ainiin unohdin pthyih! Osuko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori olen absolutisti. Ironinen kommentti sulta, koska katsot tällästä paskaa. Taitaa päässäsi olla niin paljon ripulia ettet ymmärrä mistään mitään. Käyppä laittamassa atrian lihapullat mikroon ja nauti suomalaista ''koti'' ruokaa. Ainiin unohdin pthyih! Osuko?
Ei, mutta sinuun näköjään osui ;)
No ootteko te nyt niitä fiksuja vahvoja akateemisia naisia ketkä kattoo tätä bullshittiä?
Vierailija kirjoitti:
Se yksi perhe on melko rasistisen oloinen..
Järki-ihmisiä.
Lauttasaaren papat on hauskoja. Ekalta kaudelta myös mummot oli kivoja, harmi etteivät jatkaneet
Voi hyvä luoja, menkää muualle riitelemään.
Sen nelihenkisen perheen mies vaikuttaa aina jotenkin tosi ärtyneeltä. Siis se perhe, jossa on vanhempien lisäksi 2 poikaa. Eipä kyllä äitikään mikään aurinkoisin hahmo ole.
Kaksi keski-ikäistä naista, joiden seurassa on joskus teini-ikäinen poika: tylsiä. Niin ovat useimmiten se äiti ja tytärkin (äidin nimi Marja, tyttären nimeä en muista). Joskus tosin heittävät vähän härskimpää läppää, millaista oman äitini kanssa ei ikipäivänä puhuttaisi (harmi).
Suosikkini on nämä 2 kaverusta Helsingistä, siis blondi mies ja brune nainen. Varsinkin se nainen on hauska!
Blondit nuoret naiskaverukset on ihan hauskoja hölmöydessään, mut häiritsee, et se toinen näyttää koko ajan sitruunan syöneeltä. Siis ihan koko ajan, hymyillessäänkin :D
Olispa hauska nähdä kumpi, Maisa Torppa vai Nelli sohvaperuna pystyisi selvittämään Haluatko miljonääriksi kisan edes ensimmäisen kysymyksen? Epäilen ettei kumpikaan 😁
Pientä jännittämistä ollut nyt alkuun. Ilmeisesti kameroista ollaan vielä liian tietoisia.
Ystävykset Jari ja Sanna Sörnäisistä (hki) irrotteli viimeksi jo entiseen malliin. Kiitos heille sain nauraa niin, että vedet vain roiskui silmistä.
Perhe Turusta: Laura, Ville / Arttu, Akseli ja pikkuinen Aatos. Kissakin tykkää hakeutua sohvalle mukaan. Näin ulkopuolisen silmin katsottuna sanoisin, että välillä tulee vilu heidän seurassaan.
Wilhelmiinan oloneuvoksettaret eivä ole nyt toisella kaudella mukana, harmi. Mutta ihanat Lauttasaaren ukkikset onneksi ovat elämän kokemuksen rintaäänellä mukana. Sohvalla keskellä istuvan ukkiksen silmä oli mustana, ilmenikö ohjelmassa mitä oli sattunut?
Kaikki mukana olevat sohvikset ovat ihania persoonia. Kaverukset Osku ja Juhani Turusta ovat myös mun suosikkeja. Juttelevat keskenään kovastikin, mutta katse on tarkkana tv:n ruutuun.
Raisa on kova kutomaan. Huumori ja heittäytyminen on viihdyttävää katsottavaa.
Potatohead kirjoitti:
Olispa hauska nähdä kumpi, Maisa Torppa vai Nelli sohvaperuna pystyisi selvittämään Haluatko miljonääriksi kisan edes ensimmäisen kysymyksen? Epäilen ettei kumpikaan 😁
Nelli Sohvaperuna :D Ai vitsi, hirvee naurukohtaus tuosta nimestä!
Jos joku tulis kertomaan mulle, että on olemassa ohjelma missä ihmiset katsovat telkkaria mitä sitten ihmiset katsovat kysyisin ''oletko hullu''?