Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten menevät päivänne töiden jälkeen? Väsyttääkö?

Vierailija
06.03.2015 |

Mietin vain, että aika supernaisia ja -miehiä ovat ne, jotka töiden jälkeen vielä jaksavat tehdä vaikka ja mitä. Itse yritän välttää kaiken maailman menot työpäivien jälkeen, että saa levähtää. Alkuillasta jaksan sitten taas, mutta en suoraan töistä. Voin käydä kuntosalilla tai lasten kanssa jotain harrastaa, kun on parisen tutnia saanut huilata. Miten te muut? Pitääkö tässä alkaa potea huonommuutta kun on väsynyt töiden jälkeen? Olen hoitoalalla, mutta nuori ja fyysisesti hyvässä kunnossa. Vapaapäivinä tai päivinä jolloin työajan lyhennys, jaksaa kyllä ja tehdään monenlaista. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:23"]

Olen töissä psykiatrisella osastolla , työ ei ole fyysistä; mutta useimmiten työpäivän jälkeen kotiin tullessani tuntuu, että takki on täysin tyhjä. En jaksa muuta kuin käydä suihkussa ja hypätä sänkyyn.

[/quote]

Eli samassa veneessä... :) -ap

Vierailija
2/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vie kaikki mehut. Siihen kun lisää sen, että lapsen hoitopaikkaan on pitkä matka, niin aamut alkaa minulla jo klo 5 ja töistä tulen kotiin joskus klo 17 aikaan. Tulipalokiireellä yritän saada kaikki pakolliset hommat tehtyä ennenkuin uni voittaa. Vapaapäivät täyttyy kaupankäynnistä ja viikon ruokien suunnittelusta/tekemisestä. Joskus tehdään lapsen kanssa jotain kivaa, mutta työltä sekin tuntuu, kun koskaan ei saa vain olla. Joku muutos tähän on tultava, mutta en vielä tiedä mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsytä, tykkään tosi paljon tällä hetkellä työstäni. Työ on kuin lepoa kotioloihin verrattuna, saa juoda kahvia ja surffailla rauhassa netissä - toki töitäkin teen :) Työkaverit on mulle kuin omaa perhettä, meitä on noin kymmenen hengen tiimi.

Vierailija
4/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla minäkin ja jos ei illalla ole menoja niin äkkiä väsähdän. Meillä on se sama tilanne kuin niin monessa muussa paikassa, vajaalla tehdään jatkuvadti töitä.

Vierailija
5/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töissä vain välttämättömimmät hommat ja lepäilen loppuajan. Illalla olen sitten täynnä energiaa ja ravaan harrastuksissa ja katson telkkaria yömyöhään.

Vierailija
6/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on henkisesti rasittavaa mutta pidän siitä. Lasten harrastukset ja ruoanlaitto onneksi rytmittävät iltoja joten huilaan kahvikupin kanssa parina iltana ihan kotosalla. Tänään lapset menivät isälleen joten olen huoltanut fillareita koko illan olkkarissa ihan rauhassa. Osaan kyllä lojua koko päivän jos siltä tuntuu.

Vierailija
7/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin päivä vasta alkaa kun pääsee töistä.

Vierailija
8/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa mitään, monesti nukun töiden jälkeen. keväällä ja kesällä vähän enemmän tekee mieli ulos.

Vierailija
9/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan rätti töiden jälkeen! Tänäänkin piti ottaa unoset ennen iltaa.

Vierailija
10/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn töissä ensisijaisesti rahoittaakseni vapaa-ajanviettoni, joten missään tapauksessa en tyytyisi tilanteeseen, jossa en jaksa työpäivän jälkeen tehdä mitään. Usein jään kaupungille kävelemään, lukemaan tai kirjoittamaan, tapaan ystäviäni tai syvennyn harrastuksiini. Vasta omalla ajallani koen olevani todella minä-minä, en työminä. Pelkät viikonloput eivät riitä minulle.

Vierailija
11/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:52"]

Työ vie kaikki mehut. Siihen kun lisää sen, että lapsen hoitopaikkaan on pitkä matka, niin aamut alkaa minulla jo klo 5 ja töistä tulen kotiin joskus klo 17 aikaan. Tulipalokiireellä yritän saada kaikki pakolliset hommat tehtyä ennenkuin uni voittaa. Vapaapäivät täyttyy kaupankäynnistä ja viikon ruokien suunnittelusta/tekemisestä. Joskus tehdään lapsen kanssa jotain kivaa, mutta työltä sekin tuntuu, kun koskaan ei saa vain olla. Joku muutos tähän on tultava, mutta en vielä tiedä mikä.

[/quote]

Kuulostaa helvetiltä.

Vierailija
12/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa yhtään mitään. Makaan vain sohvalla ja surffaan netissä. Mulla ei ole raskas työ muuten kuin työpaikan ilmapiirin vuoksi. Hirveää kyttäämistä ja netissä ei saa olla vaikka miten olisi joutilasta aikaa. Katsele siinä sitten vaikka seiniä odotellessasi, mutta iltapäivälehtiä et lue.

Vierailija
13/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:13"]Minä käyn töissä ensisijaisesti rahoittaakseni vapaa-ajanviettoni, joten missään tapauksessa en tyytyisi tilanteeseen, jossa en jaksa työpäivän jälkeen tehdä mitään. Usein jään kaupungille kävelemään, lukemaan tai kirjoittamaan, tapaan ystäviäni tai syvennyn harrastuksiini. Vasta omalla ajallani koen olevani todella minä-minä, en työminä. Pelkät viikonloput eivät riitä minulle.
[/quote] minä taas en voisi tehdä työtä, jota en voi tehdä persoonallani

Vierailija
14/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:52"]

[/quote]

Mulla ihan sama, paitsi ei ihan viideltä ala aamu.

Vierailija
15/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ala-asteen opettaja ja aivan poikki päivän jälkeen. Usein nukuin työpäivän jälkeen. Vaikka pidänkin työstäni niin jatkuva kiire, työn intensiivisyys ja melu vei täysin voimat. Nyt kotona 8kk kanssa ja nautin, todellakin nautin, joka hetkestä.

Vierailija
16/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:13"]Minä käyn töissä ensisijaisesti rahoittaakseni vapaa-ajanviettoni, joten missään tapauksessa en tyytyisi tilanteeseen, jossa en jaksa työpäivän jälkeen tehdä mitään. Usein jään kaupungille kävelemään, lukemaan tai kirjoittamaan, tapaan ystäviäni tai syvennyn harrastuksiini. Vasta omalla ajallani koen olevani todella minä-minä, en työminä. Pelkät viikonloput eivät riitä minulle. [/quote] minä taas en voisi tehdä työtä, jota en voi tehdä persoonallani

[/quote]

Persoonallani minäkin töitäni teen, mutta työ on kuitenkin aina työtä.

Vierailija
17/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jaksan, käydään uimassa ,leikitään ,juostaan ja touhutaan. Meillä ei lapset kärsi siitä että äiti käy töissä ja on väsynyt. Tietty pn joskus iltoja kun lapsetkaan ei jaksa tehdä mitään, sillon ollaan kotona ja loikoillan:)

Vierailija
18/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, mutta kun töissä menee kaikki arkipäivät ja osa viikonloppuja, niin mitään ei saisi aikaiseksi jos odottais vaan vapaita.

Eli iltaisin käyn yleensä harjoittelemassa, sitten perheen kanssa oleskelua, pelaillaan paljon, lasten harrastuskuskausta viikoittain, ruoanlaittoa, siivousta, pyykkäystä, nettiä, lukemista yms.

Vierailija
19/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:19"]

Minä ala-asteen opettaja ja aivan poikki päivän jälkeen. Usein nukuin työpäivän jälkeen. Vaikka pidänkin työstäni niin jatkuva kiire, työn intensiivisyys ja melu vei täysin voimat. Nyt kotona 8kk kanssa ja nautin, todellakin nautin, joka hetkestä.

[/quote]

mulla sama tilanne, olen siis luokanope. Töissä ollessani nukuin aina vähintään tunnin päikkärit töiden jälkeen. Nyt olen ollut lapsen kanssa kotona vajaan vuoden, ja nauttinut! Elokuussa olisi tarkoitus palata töihin, ja kauhulla odotan miten mun päikkäreitten käy :) Ei taida niille olla mahista enää :(

Vierailija
20/25 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kertoa mitä teette työksenne te, jotka käytte töissä "lepäämässä"? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan