Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tylsää vanhana, ikää 36v ja mätänen kotona lauantai iltana :(mitä te muut teette vapaalla? Itsellä tylsyys aja kalsarikänneihin

Vierailija
04.12.2021 |

Onneksi lapset jo koululaisia, niin voi juodakin.
Mitä keski-ikäisellä on enää odotettavaa elämältä? Naimisissa jo, vauva ajat koettu, teini-iässä esikoinen, mitä nyt?
Odotanko kuolemaa?

Rumenen vuosi vuodelta ja arvoni ihmisenä vaan laskee

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luppoaikaa riittää,lapset melko isoja, haaluilen ikäkriisissä ja haaveilen uudesta miehestä.

N37

Vierailija
2/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin miestä, jos luottotiedot olisi kunnossa ja olisin velaton.

Nyt mennään tässä ok avioliittossa, kunnes velkavankeus loppuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 40 mutta onnellinen omassa arjessa eikä mulla ole koskaan tylsää. Viimeistään alkoholin jättäminen vei sen tunteen, että tässä hetkessä olisin jotain vailla. Raittius muuten kääntää kelloa taaksepäin tai ainakin hidastaa rumenemista, jos sellaisesta koet kärsiväsi.

Baareilu loppui jo parikymppisenä, lapsia en ole tehnyt. Saman miehen kanssa rakkautta 15 vuotta. Hän on paras ystäväni, jonka kanssa viihdyn kotona. Viihdyn yksinkin.

Käytän aikani lukemiseen, leffojen katseluun, ruuanlaittoon, löhöilyyn, liikuntaan ja pihatöihin. Opiskelen kiinnostavia asioita ja kerrytän henkistä pääomaani, jolloin koen arvoni ihmisenä säilyvän tai jopa kasvavan.

Onko sulla ap keski-iän kriisi?

Vierailija
4/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tekisi mieli juoda mutta ei jaksa taas sitä monen päivän krapulaa. Näin viiskymppisenä haluaisin päihtyä sillä miedommalla mistä ei tule krapulaa. Nyt on pari viikkoa mennyt selvinpäin ja tämä on aika tylsää olemista. 

Vierailija
5/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ämpärillistä vuolukanaa trollille.

Vierailija
6/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuori ap tietää vanhan elämästä?

Vierailija
7/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Olen 39v ja elämäni parhaassa iässä. Arvoni ei laske mihinkään, se vaan lisääntyy. Ja parhaat ajat ovat elämässä vielä edessä!

Nyt aloittaja ryhdistäydy vähän.

Vierailija
8/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Olen 39v ja elämäni parhaassa iässä. Arvoni ei laske mihinkään, se vaan lisääntyy. Ja parhaat ajat ovat elämässä vielä edessä!

No jos olet mies, niin tottakai sun arvo nousee, toista se on meillä naisilla.

Pientä kriisiä on, varsinkin kun esikoinen vie esim kaupassa kaiken miesten huomion, vaikka ennen minä olin se, jota katseltiin

AP

Vierailija
9/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä kriisiä on, varsinkin kun esikoinen vie esim kaupassa kaiken miesten huomion, vaikka ennen minä olin se, jota katseltiin

AP

Ihan väärä kuvitelma, että miesten arvo jotenkin nousee, kun vanhenevat. Yleisemmin näin kirjoittelevat miehet ja samat miehet sitten kirjoittavat, että naisten arvo jotenkin laskisi. Tai millä tavalla sen kaljuuntuvan kaljamahasen miehen arvo nousee vanhetessa?

Onneksi naisen arvo ei ole sidottu heidän ikään tai ulkonäköön. 

Vierailija
10/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on mukavaa. Ollaan lapsen kanssa laitettu kuusi, paketoin lahjoja. Siivosin keittiön kaapit, pesin uunin, laitoin parvekkeelle talvi sisustuksen. Sellaista keski-ikäisen kivaa. Harmi, että mainitsit kalsarikännit. Minun alkoholini on kaupassa, vielä.

Vierailija
11/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41, ja asun yksin. Maailmassa on niin paljon mielenkiintoisia asioita, että vaikea valita mihin keskittyisi. Puuhailen erilaisia juttuja kotona, luen, opiskelen erilaisia aiheita, lenkkeilen ja pyöräilen. Käyn harrastuksissa. Minulla ei ole telkkariakaan, en jaksa töllöttää joutavia ohjelmia. Joskus saatan katsoa leffan koneelta. Tykkään käsillä tekemisestä, siinä riittää puuhaa nyt korona-aikanakin kotosalla.

Vierailija
12/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa tekisi mieli vaikka edes olutta mutta useamman haimatulehduksen jälkeen

jouduin laittamaan korkin kiinni.

Huumeita en uskalla kokeilla koska jäisin koukkuun heti ja jostain

hassiksesta saisin psykoosin kun muutenkin täällä keskellä korpea

itsemurhayksiössä alkaa ajatukset kiertämään kehää.

Pelaan Pleikkaria ja syön jotain hyvää ja siinä ne nautinnot ovatkin kun ikää

alkaa jo olla 65vuotta joten kaikki mukavat asiat ovat jo takanapäin

ja edessä ruumiin rappeutuminen, sairaudet, kivut ja kuolema.

Aloittaja, sinulla on asiat vielä hyvin jos sinulla on vielä

mahdollisuus kalsarikänneihin.

Tiedät sen viimeistään silloin kun tulet minun ikääni.

Ota huikka minunkin puolestani.

Vierailija
13/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Normaalia ihmistä huolestuttais se, että äijät kattelee alaikäistä tytärtä (lasta) eikä joku oletettu oman arvon lasku...

Vierailija
14/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, saunon, vien itseni ravintolaan syömään, teen ristikoita, käyn drinksulla, katson leffaa, lepään, näytän upealta ja voin hyvin.

Vierailija
15/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

On kyllä niin typerä viesti, että ap vain heittää huulta.

Vierailija
16/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ja superkomeilla miehillä voi olla tuollaisia tunteita, koska on saanut niin isoja asioita niin aikaisin ja käytännössä ilman työtä. Itse 36 vuotiaana miehenä seksi, parisuhteet ja perhe-elämä on vielä kokematta. Harrastusten kannalta olen jo elänyt kahden ihmisen elämän ja aion elää vielä monta lisää. 

Mutta voihan AP:kin kehittää mielikuvitustaan ja keksiä itselleen uusia tavoitteita. 

Vierailija
17/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on mukavaa. Ollaan lapsen kanssa laitettu kuusi, paketoin lahjoja. Siivosin keittiön kaapit, pesin uunin, laitoin parvekkeelle talvi sisustuksen. Sellaista keski-ikäisen kivaa. Harmi, että mainitsit kalsarikännit. Minun alkoholini on kaupassa, vielä.

Vihaan siivousta.

Ap

Vierailija
18/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen suomea aloitus oikein on? "Itsellä tylsyys ajaa kalsarikänneihin". Eihän tuo tarkoita mitään järkevää ja kuulostaa tosi oudolta. Voisiko kirjoittaa: "Tylsyys ajaa minut kalsarikänneihin".

Vierailija
19/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ihan väärä kuvitelma, että miesten arvo jotenkin nousee, kun vanhenevat. Yleisemmin näin kirjoittelevat miehet ja samat miehet sitten kirjoittavat, että naisten arvo jotenkin laskisi. Tai millä tavalla sen kaljuuntuvan kaljamahasen miehen arvo nousee vanhetessa?

Onneksi naisen arvo ei ole sidottu heidän ikään tai ulkonäköön. 

Naisista sanotaan, että ovat kuin viini joka paranee vanhetessaan, mutta suomalaisten naisten kohdalla on joku poikkeus, kun muuttuvat vain etikaksi.

Vierailija
20/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin miestä, jos luottotiedot olisi kunnossa ja olisin velaton.

Nyt mennään tässä ok avioliittossa, kunnes velkavankeus loppuu...

Myyt siis toosaasi rahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän