Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tylsää vanhana, ikää 36v ja mätänen kotona lauantai iltana :(mitä te muut teette vapaalla? Itsellä tylsyys aja kalsarikänneihin

Vierailija
04.12.2021 |

Onneksi lapset jo koululaisia, niin voi juodakin.
Mitä keski-ikäisellä on enää odotettavaa elämältä? Naimisissa jo, vauva ajat koettu, teini-iässä esikoinen, mitä nyt?
Odotanko kuolemaa?

Rumenen vuosi vuodelta ja arvoni ihmisenä vaan laskee

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ja superkomeilla miehillä voi olla tuollaisia tunteita, koska on saanut niin isoja asioita niin aikaisin ja käytännössä ilman työtä. Itse 36 vuotiaana miehenä seksi, parisuhteet ja perhe-elämä on vielä kokematta. Harrastusten kannalta olen jo elänyt kahden ihmisen elämän ja aion elää vielä monta lisää. 

Mutta voihan AP:kin kehittää mielikuvitustaan ja keksiä itselleen uusia tavoitteita. 

Tavoitteena olisi näyttää 25 vuotiaalta, mutta mulla ei varaa botoxiin ynnä muihin kauneusleikkauksiin.

Niin näe enää syytä elää.

Mietin myös vauvan tekoa. Ap

Voi surkeus AP. Ei mikään kauneusleikkaus tai botox sinusta 25v näköistä saa. Eikä se mahdollinen vauvakaan sun ongelmia ratkaise. Voisit harkita jonkinsortin terapiaa?

Vierailija
62/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotappa toiset 36 vuotta, voit kutsua itseäsi sitten vanhaksi

M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun heittäytyy 36-vuotiaana vanhaksi, niin on edessä jopa yli 50 vuotta, jotka menee ikäänsä surketellessa.

Mitä iloa elää vanhana naisena? Ilmaa miehille. Ap

Ei miehiä kaikkeen tarvita. Jos kaikki elämä on rakentuut miesten kiinnostuksen varaan, niin tietysti on ilotonta, kun miehet eivät enää niin katsele. Yritä kiinnostua jostain, niin elämäkin tuntuu paremmalta. Viinalla se ei parane.

Vierailija
64/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat että pennut muuttavat kotoa ja alat käymään ulkona eri tapahtumissa. Ei meistä kukaan enää kaunistu mutta älä nyt rumenemisesta liikaa stressaa. Joskus voi tissutella mutta jumppaa vaikka välillä.

Itse kävin eilen ystävän luona ja samoin lorvin kotona.

Vierailija
65/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Olen 39v ja elämäni parhaassa iässä. Arvoni ei laske mihinkään, se vaan lisääntyy. Ja parhaat ajat ovat elämässä vielä edessä!

Nyt aloittaja ryhdistäydy vähän.

No jos olet mies, niin tottakai sun arvo nousee, toista se on meillä naisilla.

Pientä kriisiä on, varsinkin kun esikoinen vie esim kaupassa kaiken miesten huomion, vaikka ennen minä olin se, jota katseltiin

AP

Oletko sä kateellinen omalle lapsellesi??

Vierailija
66/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 51v. yksinäinen. Lapsi on aikuinen.

Vierailija
67/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Olen 39v ja elämäni parhaassa iässä. Arvoni ei laske mihinkään, se vaan lisääntyy. Ja parhaat ajat ovat elämässä vielä edessä!

Pientä kriisiä on, varsinkin kun esikoinen vie esim kaupassa kaiken miesten huomion, vaikka ennen minä olin se, jota katseltiin

AP

Oletko sä kateellinen omalle lapsellesi??

Olen

Ap

Vierailija
68/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen naisia, joilla on isot lapset muttei mitään omia harrastuksia eikä mielenkiinnon kohteita.

Mun omassa tuttavapiirissä sun ikäiset naiset treenaavat kuka maratonille, swimrunkisoihin tai vuorijuoksutapahtumaan; kuka pelaa puulaakitennistä tai -lentopalloa, toinen taas käy läimimässä lätkää ja ui tavoitteellisesti. Monella on myös joku nuoruudenharrastus viritetty taas käyntiin - kenellä ratsastus, kenellä huilunsoitto, jollain kuoro ja toisella baletti.

Viikonloppuisin ei viitsi vetää mitään kalsarikännejä, kun seuraavana aamuna kokoontuu treeniporukka ja treenin jälkeen mennään brunssille.

Vierailija
69/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP marisee kun mikään ei huvita. Sille me emme voi mitään. Olen 37, lapset ja mies mummolassa. Kirjoittelen kaverin kanssa, järjestin vihdoinkin työpaperit kuntoon. Kuuntelen musaa, luen hyvää kirjaa viltin alla. Mietiskelen ja jumppaan ja laitoin jouluvalot ikkunaan. Elämä on tässä ja nyt. Ja huomenna taas uusi päivä.

Vierailija
70/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v elämä on muutenkin jo ohi. Baaripörrääminen kuuluu nuorille alta 25:lle.

Vierailija
71/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen naisia, joilla on isot lapset muttei mitään omia harrastuksia eikä mielenkiinnon kohteita.

Mun omassa tuttavapiirissä sun ikäiset naiset treenaavat kuka maratonille, swimrunkisoihin tai vuorijuoksutapahtumaan; kuka pelaa puulaakitennistä tai -lentopalloa, toinen taas käy läimimässä lätkää ja ui tavoitteellisesti. Monella on myös joku nuoruudenharrastus viritetty taas käyntiin - kenellä ratsastus, kenellä huilunsoitto, jollain kuoro ja toisella baletti.

Viikonloppuisin ei viitsi vetää mitään kalsarikännejä, kun seuraavana aamuna kokoontuu treeniporukka ja treenin jälkeen mennään brunssille.

Mun harrastukset:

Käsityöt

Jumppaan kotona

Kävely

Vierailija
72/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ja tämä kommentti paljasti että ap on oikeasti mies

Vierailija
73/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun heittäytyy 36-vuotiaana vanhaksi, niin on edessä jopa yli 50 vuotta, jotka menee ikäänsä surketellessa.

Mitä iloa elää vanhana naisena? Ilmaa miehille. Ap

Lopeta Seppo naisena esiintyminen, tuo on noloa

Vierailija
74/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nuorena harrastanut mitään, lähinnä kirjojen lukemista, kävelylenkkejä ja viikonloppuisin bailaamista. Eli ei ole harrastusta, mihin palata.

Kaikki joukkueharrastukset ei tule kuuloon, koska olen liian lihava ja ujo enkä osaa mitään liikuntaa,koska sellaista en ole harrastanut, paitsi yksin kävelyä.

Kavereita 2,ja kumpikaan ei harrasta liikuntaa.

Eli ei mitään elämää lasten lisäksi.

AP

Vierailija
75/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on niitä elämässä onnistuneita, ei meitä taviksia.

N35 ja 100kg ja 5 vuotta yrittänyt laihduttaa

Vierailija
76/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 vuotias nainen. Just tulin lätkämatsista, viime viikonloppuna kävin Helsingissä, sitä edellisenä olin hoitamassa sukulaistyttö. Huomenna ois tarkoitus laittaa vähän joulua. Ens vkl vois käydä puolison kanssa jossain joululounaalla ja jouluksi mennään mun vanhempien luokse. Arkena opiskellaan ja käydään töissä sekä treenaamaan iltoina, kun ei opiskella. Siinähän se joulukuu joululomaan saakka menikin.

Vierailija
77/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ja tämä kommentti paljasti että ap on oikeasti mies

Olisikin mies, niin olisi joku ihmisarvo tässä iässä

Ap

Vierailija
78/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nuorena harrastanut mitään, lähinnä kirjojen lukemista, kävelylenkkejä ja viikonloppuisin bailaamista. Eli ei ole harrastusta, mihin palata.

Kaikki joukkueharrastukset ei tule kuuloon, koska olen liian lihava ja ujo enkä osaa mitään liikuntaa,koska sellaista en ole harrastanut, paitsi yksin kävelyä.

Kavereita 2,ja kumpikaan ei harrasta liikuntaa.

Eli ei mitään elämää lasten lisäksi.

AP

Juuri tämä viimeinen lause kiteyttää asian: ei mitään elämää lasten lisäksi. Siksi olet tylsistynyt. Uuden vauvan teko ei todellakaan ratkaise ongelmaa. Vaan se, että saat sisältöä omaan elämääsi. Iän puolesta et ole vielä edes vanha, olen itse samanikäinen ja minulta ei yleensä tekeminen lopu.

Vierailija
79/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sulla on kriisi.

Olen nainen 54v ja kuntotavoitteita ja kiinnostusta asioihin on. Voin hyvin.

Tosiaan alkoholin jättäminen toi omaan elämääni paljon hyvää ja paremman olon.

Huolehdi aapee itse itsestäsi. Olet arvokas ja hyvä juuri omana itsenä..

Mitä sinä elämässäsi haluat? Kaikki… kaikki on mahdollista.

Vierailija
80/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä muutaman vuoden nuorempi mutta kotona täälläkin, lapset 6 ja 11. Lapset minulla tämä viikon. Olen laittanut kotia ja illalla soitellut vähän (digi)pianoa. Ei oo tylsää, ihan mukavaa. Kohta vien koiran ja patistan lapsen nukkuu ja menen itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä