Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tylsää vanhana, ikää 36v ja mätänen kotona lauantai iltana :(mitä te muut teette vapaalla? Itsellä tylsyys aja kalsarikänneihin

Vierailija
04.12.2021 |

Onneksi lapset jo koululaisia, niin voi juodakin.
Mitä keski-ikäisellä on enää odotettavaa elämältä? Naimisissa jo, vauva ajat koettu, teini-iässä esikoinen, mitä nyt?
Odotanko kuolemaa?

Rumenen vuosi vuodelta ja arvoni ihmisenä vaan laskee

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuori ap tietää vanhan elämästä?

Niin, miettikää miten kestätte sitä kun olette OIKEASTI vanhoja! Ja tulee monenlaisia vanhuuden vaivoja. Ei pääse enää edes liikkeelle helposti. Sinä voit tehdä ihan mitä vaan, lähde vaikka juoksulenkille tai baariin.

Muistan kuinka mummoni ei viimeisinä vuosinaan pystynyt liikkumaan ja lisäksi hän "katsoi" telkkaria vaikka oli sokeutunut.

Siinä kohtaa ei enää pysty edes vauvapalstalla valittamaan.

Vierailija
42/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei aika meinaa mitenkään riittää kaikkeen, mitä haluaisin tehdä! 

Tänä iltana pidetään kavereitten kanssa levyraatia netissä. Tekisi mieli myös lukea, opiskella, katsoa pari dokumenttia, ratkoa ristikoita, yksi käsityöhommakin tuossa odottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miettikää miten kestätte sitä kun olette OIKEASTI vanhoja! Ja tulee monenlaisia vanhuuden vaivoja. Ei pääse enää edes liikkeelle helposti. Sinä voit tehdä ihan mitä vaan, lähde vaikka juoksulenkille tai baariin.

Muistan kuinka mummoni ei viimeisinä vuosinaan pystynyt liikkumaan ja lisäksi hän "katsoi" telkkaria vaikka oli sokeutunut.

Mitä iloa juoksemisesta saa? Hengästyttää ja tukee huono olo. En pääse baariin, kiitos myrkkypiikki passin puuttuminen

AP

Vierailija
44/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso, kuinka hauskaa on kurkun elämä! Ainakin alku...

Vierailija
45/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja tänään olen yksin kotona. Olen siivonnut, kävin jouluostoksilla, tehnyt ruokaa, tehnyt yhden työjutun loppuun (pakko palauttaa tiistaina) ja vasta nyt lepäilen ja sain syötyä illallisen. Mahdat olla nopea, koska minulla kesti näinkin pitkään noissa puuhissa. Seuraavaksi katson telkkaria ja surfailen netissä. Saatan lukea yhtä kirjaa, jos ehdin. Piti käydä salillakin, mutten jaksa enää.

Vierailija
46/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 38 ja koen että tää on just paras ikä. Lapsi sen ikäinen jo, että aikaa jää itselle paljon enemmän. Olen paremmassa kunnossa kuin koskaan fyysisesti, tyytyväisin ulkonäkööni tällä hetkellä varmasti eniten kuin koskaan. Myös rahaa panostaa itseensä löytyy ihan eri tavalla kuin nuorempana. Itsevarmuutta löytyy, ja esim. seksi on ihan eri tasolla kuin alle kolmekymppisenä.

Kääntöpuolena tietty levottomuus mikä kertoo ehkä jonkinlaisesta ”kriisistä”. Lähinnä kysymys siitä onko nykyinen parisuhde tiensä päässä, haluanko olla ko. ihmisen kanssa loppuelämän vai nauttisinko muista miehistä enemmän. Kulunut vuosi on ollut itselleni todella aktiivinen seksuaalisesti, ja saan huomiota myös muilta miehiltä omani lisäksi. Se voi pistää pään myös iloisesti sekaisin.

Vierailija
47/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson HBOMaxilta Game of thronesia, olen edennyt jo kakkkoskauteen asti ja ikää on 57.

Vierailija
48/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa juoksemisesta saa? Hengästyttää ja tukee huono olo. En pääse baariin, kiitos myrkkypiikki passin puuttuminen

AP

Kalsarikännit voittaa baarit 10-0. Juokseminen on ihan turhaa touhua. Vaarallistakin talvella kun on liukasta.

Vierailija
49/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei teillä ole kavereita? Miksette hanki? Ei vanhana tarvi olla tylsä jos on terve ja ei itse halua.

Vierailija
50/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Ei lapsia eikä vielä ensimmäistäkään parisuhdetta. Toivottavasti kohtapuoliin parisuhde, kunhan laihdun ensin. Kesään mennessä ehtisin kyllä, sillä en onneksi niin pahasti ylipainoinen ole. 

Vierailija
51/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 38 ja koen että tää on just paras ikä. Lapsi sen ikäinen jo, että aikaa jää itselle paljon enemmän. Olen paremmassa kunnossa kuin koskaan fyysisesti, tyytyväisin ulkonäkööni tällä hetkellä varmasti eniten kuin koskaan. Myös rahaa panostaa itseensä löytyy ihan eri tavalla kuin nuorempana. Itsevarmuutta löytyy, ja esim. seksi on ihan eri tasolla kuin alle kolmekymppisenä.

Kääntöpuolena tietty levottomuus mikä kertoo ehkä jonkinlaisesta ”kriisistä”. Lähinnä kysymys siitä onko nykyinen parisuhde tiensä päässä, haluanko olla ko. ihmisen kanssa loppuelämän vai nauttisinko muista miehistä enemmän. Kulunut vuosi on ollut itselleni todella aktiivinen seksuaalisesti, ja saan huomiota myös muilta miehiltä omani lisäksi. Se voi pistää pään myös iloisesti sekaisin.

Jätä miehesi jos ette halua polyamorista tai avointa suhdetta. Tuskin rakastat, jos muut miehet pistää pään niin iloisesti sekaisin.

Vierailija
52/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon terveysongelmia jo nuorena ja pistää kyllä v*tuttaa ihmiset jotka valittaa vanhuudesta ja tylsyydestä vaikka on kroppa on aivan kunnossa. Itse haluaisin ihan hirveesti mennä ja tehdä, jos pystyis vaan niin eläisin mielellään nuoren elämää.

Eri asia tietty jos on introvertti ja viihtyy kotona. mutta jos on tylsää niiden omien valintojen seurauksena niin ei herätä myötätuntoa..

Vierailija
53/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun heittäytyy 36-vuotiaana vanhaksi, niin on edessä jopa yli 50 vuotta, jotka menee ikäänsä surketellessa.

Vierailija
54/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei teillä ole kavereita? Miksette hanki? Ei vanhana tarvi olla tylsä jos on terve ja ei itse halua.

Onneksi ei ole tuollaista kyselijää tuttavissa. Oletko neljä vuotias kysely-iässä?

Vierailija
55/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun heittäytyy 36-vuotiaana vanhaksi, niin on edessä jopa yli 50 vuotta, jotka menee ikäänsä surketellessa.

Mitä iloa elää vanhana naisena? Ilmaa miehille. Ap

Vierailija
56/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Ei lapsia eikä vielä ensimmäistäkään parisuhdetta. Toivottavasti kohtapuoliin parisuhde, kunhan laihdun ensin. Kesään mennessä ehtisin kyllä, sillä en onneksi niin pahasti ylipainoinen ole. 

Niin ja mitä teen lauantai-iltana? Ihan vaan kotona oleskelen, pientä siivoushommaa ja järjestelyä, kirjoitan tällä palstalla, ehkä lähden nyt pienelle kävelylle vaikka onkin pakkasta ja kuuntelen samalla musiikkia kuulokkeilla. 

N37 (edellisen viestin kirjoittaja)

Vierailija
57/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon terveysongelmia jo nuorena ja pistää kyllä v*tuttaa ihmiset jotka valittaa vanhuudesta ja tylsyydestä vaikka on kroppa on aivan kunnossa. Itse haluaisin ihan hirveesti mennä ja tehdä, jos pystyis vaan niin eläisin mielellään nuoren elämää.

Eri asia tietty jos on introvertti ja viihtyy kotona. mutta jos on tylsää niiden omien valintojen seurauksena niin ei herätä myötätuntoa..

Ei mun kroppa ole kunnossa, siinä on 35kg ylipainoa, jota en saa pois, vaikka olen 5 vuotta yrittänyt laihduttaa!

Ollappa vaikka monisairas, mutta laiha.. Ihmiset, jotka saa laihduttavan sairauden, eivät osaa olla kiitollisia helposta osastaan.

N35

Vierailija
58/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin aika monesti pitkät vapaat menee nykyään siinä kun turruttaa itsensä kännillä. Nykyään kaikki vapaa-aika tuntuu niin ahdistavalta, että ei sitä selvinpäin oikein kestä kun ei ole mitään järkevää tekemistä, ja aina ajoittain yksinäisyyskin alkaa ahdistamaan. Tai lähinnä se, että miksi minun pitää olla niin huono ihminen, että seurani ei kelpaa kellekään.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
59/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Olen 39v ja elämäni parhaassa iässä. Arvoni ei laske mihinkään, se vaan lisääntyy. Ja parhaat ajat ovat elämässä vielä edessä!

Nyt aloittaja ryhdistäydy vähän.

No jos olet mies, niin tottakai sun arvo nousee, toista se on meillä naisilla.

Pientä kriisiä on, varsinkin kun esikoinen vie esim kaupassa kaiken miesten huomion, vaikka ennen minä olin se, jota katseltiin

AP

Ihan väärä kuvitelma, että miesten arvo jotenkin nousee, kun vanhenevat. Yleisemmin näin kirjoittelevat miehet ja samat miehet sitten kirjoittavat, että naisten arvo jotenkin laskisi. Tai millä tavalla sen kaljuuntuvan kaljamahasen miehen arvo nousee vanhetessa?

Jos kilohinta on sama, niin kaljamasen miehen arvo vaan nousee, kun vyö alkaa kiristää vyötäröllä ;D

Onneksi naisen arvo ei ole sidottu heidän ikään tai ulkonäköön. 

Vierailija
60/107 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Olen 39v ja elämäni parhaassa iässä. Arvoni ei laske mihinkään, se vaan lisääntyy. Ja parhaat ajat ovat elämässä vielä edessä!

Nyt aloittaja ryhdistäydy vähän.

No jos olet mies, niin tottakai sun arvo nousee, toista se on meillä naisilla.

Pientä kriisiä on, varsinkin kun esikoinen vie esim kaupassa kaiken miesten huomion, vaikka ennen minä olin se, jota katseltiin

AP

Ihan väärä kuvitelma, että miesten arvo jotenkin nousee, kun vanhenevat. Yleisemmin näin kirjoittelevat miehet ja samat miehet sitten kirjoittavat, että naisten arvo jotenkin laskisi. Tai millä tavalla sen kaljuuntuvan kaljamahasen miehen arvo nousee vanhetessa?

Onneksi naisen arvo ei ole sidottu heidän ikään tai ulkonäköön. 

Jos kilohinta on sama, niin kaljamasen miehen arvo vaan nousee, kun vyö alkaa kiristää vyötäröllä ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi