Elämä tylsää vanhana, ikää 36v ja mätänen kotona lauantai iltana :(mitä te muut teette vapaalla? Itsellä tylsyys aja kalsarikänneihin
Onneksi lapset jo koululaisia, niin voi juodakin.
Mitä keski-ikäisellä on enää odotettavaa elämältä? Naimisissa jo, vauva ajat koettu, teini-iässä esikoinen, mitä nyt?
Odotanko kuolemaa?
Rumenen vuosi vuodelta ja arvoni ihmisenä vaan laskee
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Olen 39v ja elämäni parhaassa iässä. Arvoni ei laske mihinkään, se vaan lisääntyy. Ja parhaat ajat ovat elämässä vielä edessä!
Nyt aloittaja ryhdistäydy vähän.No jos olet mies, niin tottakai sun arvo nousee, toista se on meillä naisilla.
Pientä kriisiä on, varsinkin kun esikoinen vie esim kaupassa kaiken miesten huomion, vaikka ennen minä olin se, jota katseltiin
APNormaalia ihmistä huolestuttais se, että äijät kattelee alaikäistä tytärtä (lasta) eikä joku oletettu oman arvon lasku...
Ihan normaalia, että katselevat. Ihminen on aina ihminen ja ikivanhat vaistot toimivat samalla tavalla. On olemassa 13-vuotiaita poikia, jotka ovat kaksimetrisiä ja näyttävät naamasta kolmekymppiseltä. Ihan samalla tavalla naiset katselevat alaikäisiä chadejä.
Katsominen, tunteet ja ajatukset ovat automaattireaktioita, kuten vaikka nälkä. Alaikäisiin ei toki kannata sekaantua tekojen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ja superkomeilla miehillä voi olla tuollaisia tunteita, koska on saanut niin isoja asioita niin aikaisin ja käytännössä ilman työtä. Itse 36 vuotiaana miehenä seksi, parisuhteet ja perhe-elämä on vielä kokematta. Harrastusten kannalta olen jo elänyt kahden ihmisen elämän ja aion elää vielä monta lisää.
Mutta voihan AP:kin kehittää mielikuvitustaan ja keksiä itselleen uusia tavoitteita.
Tavoitteena olisi näyttää 25 vuotiaalta, mutta mulla ei varaa botoxiin ynnä muihin kauneusleikkauksiin.
Niin näe enää syytä elää.
Mietin myös vauvan tekoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen suomea aloitus oikein on? "Itsellä tylsyys ajaa kalsarikänneihin". Eihän tuo tarkoita mitään järkevää ja kuulostaa tosi oudolta. Voisiko kirjoittaa: "Tylsyys ajaa minut kalsarikänneihin".
Pilkunnu**a.
No en ainakaan juopottele, se tekee ihmisestä ja elämästä tylsän.
Hm. Mä olen 42, lainat maksettu, lapsi maailmalla ja varaa vähentää reilusti työntekoa. Nyt on ihan eri malliin resursseja itselle, puolisolle ja harrastuksille kuin nuorempana, tämähän on parasta aikaa ever, kuten parikymppisemme sanoisi.
Palstallakin olen ollut jo niin kauan, että voin todeta, että ennen olivat trollitkin parempia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on mukavaa. Ollaan lapsen kanssa laitettu kuusi, paketoin lahjoja. Siivosin keittiön kaapit, pesin uunin, laitoin parvekkeelle talvi sisustuksen. Sellaista keski-ikäisen kivaa. Harmi, että mainitsit kalsarikännit. Minun alkoholini on kaupassa, vielä.
Vihaan siivousta.
Ap
Minä taas rakastan siivousta, miehistä en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Olen 39v ja elämäni parhaassa iässä. Arvoni ei laske mihinkään, se vaan lisääntyy. Ja parhaat ajat ovat elämässä vielä edessä!
Nyt aloittaja ryhdistäydy vähän.No jos olet mies, niin tottakai sun arvo nousee, toista se on meillä naisilla.
Pientä kriisiä on, varsinkin kun esikoinen vie esim kaupassa kaiken miesten huomion, vaikka ennen minä olin se, jota katseltiin
APOn kyllä niin typerä viesti, että ap vain heittää huulta.
Ja on mies, naiset ei keksisi noin kuvottavia juttuja
Voisithan sä tehdä miljoonannen miksi en laihdu? -aloituksen. Sähän olet se satakiloinen ikilaihduttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APOn kyllä niin typerä viesti, että ap vain heittää huulta.
Olisikin niin.
Paha olo olla näkymätön. Itkettää oma vanheneminen. Ap
Älä viitsi naurattaa, vanheneminen tossa iässä ei voi olla ongelma, ongelmat muualla.
Sitten kun oikeasti olet vanha, jotain yli 7-8- kybänen, ja elimistön raihnaistuminen alkaa, palataan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ja superkomeilla miehillä voi olla tuollaisia tunteita, koska on saanut niin isoja asioita niin aikaisin ja käytännössä ilman työtä. Itse 36 vuotiaana miehenä seksi, parisuhteet ja perhe-elämä on vielä kokematta. Harrastusten kannalta olen jo elänyt kahden ihmisen elämän ja aion elää vielä monta lisää.
Mutta voihan AP:kin kehittää mielikuvitustaan ja keksiä itselleen uusia tavoitteita.
Tavoitteena olisi näyttää 25 vuotiaalta, mutta mulla ei varaa botoxiin ynnä muihin kauneusleikkauksiin.
Mietin myös vauvan tekoa. Ap
Miten sä luulet et joku botox tai kauneusleikkaus sua nuorentais, johonkin halpaan olet nyt mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen 41, ja asun yksin. Maailmassa on niin paljon mielenkiintoisia asioita, että vaikea valita mihin keskittyisi. Puuhailen erilaisia juttuja kotona, luen, opiskelen erilaisia aiheita, lenkkeilen ja pyöräilen. Käyn harrastuksissa. Minulla ei ole telkkariakaan, en jaksa töllöttää joutavia ohjelmia. Joskus saatan katsoa leffan koneelta. Tykkään käsillä tekemisestä, siinä riittää puuhaa nyt korona-aikanakin kotosalla.
Kuulostaa siltä ettet käy töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös vauvan tekoa. ApMiten sä luulet et joku botox tai kauneusleikkaus sua nuorentais, johonkin halpaan olet nyt mennyt.
Osa kauneusleikkauksista saa naaman sellaiseen kauhuelokuva irvistykseen mitä leikattu luulee hymyksi.
M
Vierailija kirjoitti:
Hm. Mä olen 42, lainat maksettu, lapsi maailmalla ja varaa vähentää reilusti työntekoa. Nyt on ihan eri malliin resursseja itselle, puolisolle ja harrastuksille kuin nuorempana, tämähän on parasta aikaa ever, kuten parikymppisemme sanoisi.
Palstallakin olen ollut jo niin kauan, että voin todeta, että ennen olivat trollitkin parempia. :)
Olen kateellinen sulle. Itse olen yhtä köyhä kuin 20 vuotiaana. Silloin oli sentään ulkonäköä, toisin kuin nyt. Tekee mieli kuolla, en halua täyttää 40v
:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen sulle. Itse olen yhtä köyhä kuin 20 vuotiaana. Silloin oli sentään ulkonäköä, toisin kuin nyt. Tekee mieli kuolla, en halua täyttää 40v
:(
Ap
No mutta sehän on täysin ratkaistavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olen nainen. Ja minun arvoni ei kyllä laske. Ongelmasi on huono itsetunto ilmeisesti.
Voi mee tinderiin ja sieltä vartti munaa joka profiilista joka eteen tuppaa. Näin mulle on naisena kerrottu usein että nainen saa Tinderissä aina jos vain haluaa.. ihan sama kuinka ruma oisi niin munaa tulee jos vaan pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Voisithan sä tehdä miljoonannen miksi en laihdu? -aloituksen. Sähän olet se satakiloinen ikilaihduttaja.
Aah. Ollapa vain satakiloinen.
M-146kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APOlen nainen. Ja minun arvoni ei kyllä laske. Ongelmasi on huono itsetunto ilmeisesti.
Suomalaisessa kulttuurissa yli 35v nainen on turha.
Toista se on esim Afrikassa.
Tuo on kyllä vain sinun mielipiteesi. Enpä ole tuollaiseen törmännyt.
Olisikin niin.
Paha olo olla näkymätön. Itkettää oma vanheneminen. Ap