Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En pysty huolehtimaan esikoisesta, koska hemoglobiini on niin alhainen!!!!
06.03.2015 |
Olen raskaana rv15. Esikoinen on vajaa vuoden ja todella meneväistä sorttia. Viimeneuvolassa hb oli lähelle 100. Ja sain obsidania (?) syötäväksi aamuin illoin. Nyt oon sitä pariviikkoa vetänyt, ja olo vaan huononee. Kaupassakaan en kykene enää käymään. Kuulen pelkän sydämensykkeeni, meinaan oksennella ja pyörtyillä, mies sairaslomalla töistä koska en mitenkään saa edes suurimmaks osaks ajasta haettua itselleni vettä!! Sairaalasta antaa vissiin aika huonosti nykyään enää noita rauta pistoksia? Mitä mun kannattaisi tässä tilanteessa tehdä. Soittaa neuvolaan, varata aika ja jankata pistosta, auttaako ne?? Aah olen aivan avuton nyt.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:58"]Aah mä voin niin samaistua sun fiiliksiin, ap! Raskausaikana ei ollut mitään ongelmaa, mutta synnytyksessä menetin niin paljon verta, että täysin tokkurassa meni esikoisen ekat 3 kk. Pystyssä en pysynyt, istuminen oli mahdotonta tikkien takia - elikäs sängyssä maaten yritin hoitaa vauvaa. Mies ei pystynyt pitämään päivääkään isyyslomaa, oli 12 h töissä. Ja vielä kehtasivat sukulaiset päivitellä ja KADEHTIA kun mulla oli niin helppoa sen vauvan kanssa, kun se ei huutanut! Niin, jos olisi ollut koliikkivauva, olisin varmaan joutunut muuttamaan kasseineni takaisin osastolle. Vaadi jotain apua tohon nyt neuvolasta, en ole sh mutta kai ne jotain voivat tehdä? Ystävälleni auttoi luontaistuotekaupan rautalisä, kun Obsidanit ym. oli tuloksetta kokeiltu. [/quote]Kiitos kauheasti! Ja voi kamala! Miten ihmeessä sairaanhoitajat eivät silloin tehneet mitään? :o Ja kyllä todella aion maanantain neuvolassa vaatia testejä kun ihan yhtäkkiä olo huononi näin paljon!
[/quote]
No, sain mä synnärillä muutaman kerran pari pussia verta, kun veret oli sen 70. Esikoinen kun oli kyseessä, niin enhän mä tiennyt, ettei synnytyksen jälkeen ihan niin huonolta kuulunut tuntua! Kalpea olin kuin lakana ja hengitys pihisi, mutta höpisin, että kyllä mä pärjään hienosti. Obsidan onneksi auttoi, sitten 3 kk nappailun jälkeen. Ja kävi mulla sisko apuna päivittäin.
Jos joku täällä haukkuu eikä ota tosissaan, niin ei ole varmaan ite koskaan joutunut todella surkeille veriarvoille. Noilla raskausviikoilla nyt toki voi muutenkin huipata ja tuntua kehnolta, mutta kyllä sen ite huomaa kun todella on voimat liian lopussa.
T. 41