Mikä näistä vartaloista on kaunein?
niin mikä? kertokaa sukupuoli ja ikä, (haluan tietää eroaako naisten ja miesten mielipiteet+vaikuttaako ikä mielipiteisiin)
Kommentit (137)
Kolmas N46, ja ekakin ok. Keskimmäisellä hinkaa reidet pahasti yhteen...
Kim Kardashianin vartalo on ylivoimaisesti täällä ihmisten mieleen. Muotoja hällä kyllä onkin. Omaa silmää miellyttää nro 1. N23
Toka on kaunein.
Hyvä kroppa, sopivan pehmeä, ei liian isot tissit. Tosin pidän paljon enemmän ekan kalpeasta ihosta, en oikein välitä rusketuksesta.
N22
Toka on kaunein.
Hyvä kroppa, sopivan pehmeä, ei liian isot tissit. Tosin pidän paljon enemmän ekan kalpeasta ihosta, en oikein välitä rusketuksesta.
N22
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:43"]Kaikki ylipainoisia tai sen rajalla olevia löllyköitä. HYI. Vasen on vähiten oksettava, mutta kyllä nuo on liian tuhteja/korkea rasvaprosentti omaan makuun.
Itse tykkään terveen ja normaalin(eli hoikan, ei läskin vaikka ne onkin yleisiä nykyään) näköisistä ja oloisista naisista.
-mies31-
[/quote]
Ykkösestä laihempi ei ole normaali ja terve. Etkä ole. Kyllä sinäkään.
En katsonut muiden vastauksia.
Minun mielestä kaunein nro 3
Nainen 43 v.
Eka. Vaikea tosin arvioida kokonaisuuksia, kun kuvat on rajattu niin ahtaasti etteivät edes hartiat näy kunnolla. N32
Liian läskejä kaikki eli korkea rasvaprosentti. Liikuntakuurille mars
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:43"]Kaikki ylipainoisia tai sen rajalla olevia löllyköitä. HYI. Vasen on vähiten oksettava, mutta kyllä nuo on liian tuhteja/korkea rasvaprosentti omaan makuun.
Itse tykkään terveen ja normaalin(eli hoikan, ei läskin vaikka ne onkin yleisiä nykyään) näköisistä ja oloisista naisista.
-mies31-
[/quote]
Ykkösestä laihempi ei ole normaali ja terve. Etkä ole. Kyllä sinäkään.
[/quote]
Tarkoitin lähinnä lihasten ja rasvan suhdetta. Eli voisi olla hieman lihasta lisää ja vähemmän rasvaa niin ei näytä "laihaläskiltä"
Kolmas eli oikeanpuoleinen, tykkään kurvikkaasta ja naisellisesta vartalosta.
T. 38-vuotias heteronainen
2 tai 3.
3.tulee varmaan läski työhevonen vanhana.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:07"]2 tai 3.
3.tulee varmaan läski työhevonen vanhana.
[/quote]
Mies 39v
1. on paras, mutta kaikki on ihan kauniita. 41v m
Kolmas N20