Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä kuuntelee lapseni ja minun puheluita

Vierailija
11.05.2015 |

Exä pistää usein puhelimen kaiuttimelle kun soitan lapselleni. Hän myös saattaa kommentoida väliin mitä laspen pitäisi vastata. Tuntuu, että hän pyrkii kontrolloimaan lapsen suhdetta toiseen vanhempaan. Lapsi on jo melkein kouluikäinen. En haluaisi kommentoida tätä ettei välit tulehdu, mutta en myöskään halua hänen kontrolloivan minun ja lapseni välistä suhdetta. Mitä tekisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko, että hän haluaa vahtia, ettei lapsi lipsauta jotain kielteistä heidän päivästään, jota voisi sitten käyttää häntä vastaan?

Vierailija
2/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 9v puhuu lähes kaikki puhelunsa kaiuttimella. Kauheeta, jos ex ajattelee mun pakottavan siihen. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaan tottunut laittamaan aina kaiuttimen kun lapsi puhuu puhelimeen. Meillä ainakin käytetään kaiutinta kun lapsella on tapana kadottaa keskittyminen puhelun aikana ja niin minä voin sitten auttaa säilyttämään sen vastailemalla välillä kysymyksiin. Sano ihmeessä asiasta exällesi, hän tuskin vaan ei ole tullut ajatelleeksi asian häiritsevän sinua!

Vierailija
4/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsella on ikää?!

Vierailija
5/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos lapsi on vielä alle kouluikäinen niin totta hitossa hän vielä tarvitsee opastusta ja rohkaisua vuorovaikutussuhteissa!

Vierailija
6/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin meillä, joskus kaiutin on päällä kun lapsi puhuu äitinsä kanssa, joskus taas ei. Mitä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän