Mitä tämä kertoo miehestä?
Olen tapaillut erästä miestä muutaman kuukauden verran ja jutellut tälle wapin kautta. Ongelmana on nyt se, että miehellä kestää vastata yleensä useita tunteja ja vaikka viesti olisi luettu, niin silti ei vastausta ei kuulu, kunnes se tulee 5-20 tunnin kuluttua. Sama ongelma oli samoihin aikoihin syntyneen miehen kanssa, jolla kesti välillä vastata useita päiviä.
Olen ottanut kummankin kohdalla tavakseni vastata yhtä pitkän ajan välillä kuin he. Syynä se, että vihaan odottamista ja en ala helpoksi tässä asiassa. Ymmärrän puolen tunnin tai kahden tunnin viivästymisen, jos ei ole opiskeluelämässä tai työelämässä, mutta niiden ulkopuolella odottaminen on ärsyttävää. En kyttää puhelinta kaiken aikaa, mutta muiden tuttujen kanssa juttelu sujuu nopeammin.
Miten pitäisi tässä tilanteessa edetä tai toimia? Kuulen mielelläni myös miesten ja av-mammojen kokemuksia.
Kommentit (23)
Mun mielestä tosi outoa jos pitää pelailla tollai. Jos kiinnostaa niin laittaa itse viestiä, jos ei niin ei laita. Kysy siltä mitä se tarkoittaa. Aikuiset ihmiset :o
Ei muuten ole aina kiinni kiinnostuksesta. Mulla oli kerran sanankaltainen tilanne. Minä en ollut kiinnostunut miehestä, mutta päätin antaa mahdollisuuden ja tutustua, kun toinen oli jo vuosia ollut pihkassa meikään.
No, alettiin tapailee ja viestittelemään. Sillä tyypillä kesti oikeasti vastata välillä päiviä tai tunteja, mutta aina kun yhteys pelasi niin oltiin niin kohteliaita ja vietiin eri paikkoihin ja katsottiin leffoja yms. Välill kun sovittiin yhteistä menoa, niin ei jätkästä kuulunut mitään ja välillä herra katosi kuin pieru Saharaan. Kyse voi olla siis yksinkertaisesti paskasta tavasta ja ihmisen kylmyydestä. Valitettavasti se vain ajaa toisen pois.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:04"]Ei se ole kiinnostunut sinusta niinku sinä siitä.
[/quote]
Tämä juuri. T. Mies