Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä kertoo miehestä?

Vierailija
06.03.2015 |

Olen tapaillut erästä miestä muutaman kuukauden verran ja jutellut tälle wapin kautta. Ongelmana on nyt se, että miehellä kestää vastata yleensä useita tunteja ja vaikka viesti olisi luettu, niin silti ei vastausta ei kuulu, kunnes se tulee 5-20 tunnin kuluttua. Sama ongelma oli samoihin aikoihin syntyneen miehen kanssa, jolla kesti välillä vastata useita päiviä. 

Olen ottanut kummankin kohdalla tavakseni vastata yhtä pitkän ajan välillä kuin he. Syynä se, että vihaan odottamista ja en ala helpoksi tässä asiassa. Ymmärrän puolen tunnin tai kahden tunnin viivästymisen, jos ei ole opiskeluelämässä tai työelämässä, mutta niiden ulkopuolella odottaminen on ärsyttävää. En kyttää puhelinta kaiken aikaa, mutta muiden tuttujen kanssa juttelu sujuu nopeammin.

Miten pitäisi tässä tilanteessa edetä tai toimia? Kuulen mielelläni myös miesten ja av-mammojen kokemuksia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnellinen?

Vierailija
2/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo syyksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään aiot leikkiä noin? "Olen ottanut kummankin kohdalla tavakseni vastata yhtä pitkän ajan välillä kuin he."

Vierailija
4/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kiinnostunut sinusta niinku sinä siitä.

Vierailija
5/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo johdu kiinnostuksen puutteesta. Etsivät parempaa mutta eivät halua lopettaa juttua, siltä varalta että parempaa ei löydykään.

Vierailija
6/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen, en ole ottanut asiaa puheeksi, koska en tykkää olla päälle käyvä. 

Vierailija
7/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverimieheni tekee tuota, ettei "vaikuttaisi liian innokkaalta ja epätoivoiselta". Toinen taas yksinkertaisesti unohtelee. Kolmas vastaa heti, jos vain pystyy. Tästä varmaan jo tajusitkin, että syitä on monia ja me emme sitä pysty tietämään. Älä ylianalysoi vaan luota muuten tuntemuksiisi.

Vierailija
8/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kysyminenkään ei auta. Vastaus voi olla, että kiinnostaa kyllä ja haluan jatkaa, on vain ollut niin hirveästi kiireitä. Muutaman tunnin kuluttua tulee tekstari, että ei sittenkään kiinnosta. True story.

Vierailija
9/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastin sinkkuvaiheessa samaa, koska en halunnut antaa itsestäni epätoivoista kuvaa. Niinhän te naiset aina sanotte, että ei saa vaikuttaa liian innokkaalta. T mies

Vierailija
10/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:07"]

[/quote]Eli et halua selvittää häiritseviä asioita suhteessasi?

Vierailija
11/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:11"]

Itse harrastin sinkkuvaiheessa samaa, koska en halunnut antaa itsestäni epätoivoista kuvaa. Niinhän te naiset aina sanotte, että ei saa vaikuttaa liian innokkaalta. T mies

[/quote]

Mut miksi olla vastaamatta useita tunteja? Pelkäsitkö oikeasti, että lyhyen ajan sisällä vastaaminen olisi haitallista?

Vierailija
12/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:13"]

[/quote]

Ei ole suhdetta vaan tapailua, jossa kummallakin synkkaa.

Vierailija
13/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että ko. tyyppi ei ole kovinkaan kiinnostunut jos tuo on säännöllistä. Joskus joku vastaus saattaa kestää eri syistä, mutta tottahan ihminen vastaa suht' nopeasti jos on halua, miksi ei vastaisi?

Itselläni oli samankaltainen nainen aikanaan ja se söi pohjan suhteelta, ei sellainen ole normaalia.

Vierailija
14/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kannattaa kasvattaa selkäranka ja olla oma itsensä.

Vierailija
15/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No täällä jo kaksi miestä on todistetusti sanonut samaa, joten ei tuo mikään naisten juttu ole.

Vierailija
16/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:13"]

[/quote]

Ei ole suhdetta vaan tapailua, jossa kummallakin synkkaa.

[/quote]Jos ei ole suhdetta, niin miksi sitten olet niin tarkkana sen vastaamisen kanssa. Ota rennommin.

Vierailija
17/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:11"]

[/quote]

Mut miksi olla vastaamatta useita tunteja? Pelkäsitkö oikeasti, että lyhyen ajan sisällä vastaaminen olisi haitallista?
[/quote]Kyllä pelkäsin. Mutta toisaalta viivyttely oli tuskallista, koska olisi huvittanut vastata heti. Nykyisen vaimoni viesteihin vastasin nopeammin (ehkä kymmenien minuuttien sisällä) kuin joidenkin vähemmän kiinnostavien (tuntien). T mies

Vierailija
18/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en etenkään pitkiin viesteihin pysty aina töissä vastaamaan. Tai ylipäätään pitkistä viesteistä tulee olo, että itsekin pitäisi vastata pitkästi ja sitten sen jättää helposti myöhemmäksi. Tykkän lukea viestin, fiilistekllä ja vastata kun on rauhallinen aika. 

Vierailija
19/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:24"]No mä en etenkään pitkiin viesteihin pysty aina töissä vastaamaan. Tai ylipäätään pitkistä viesteistä tulee olo, että itsekin pitäisi vastata pitkästi ja sitten sen jättää helposti myöhemmäksi. Tykkän lukea viestin, fiilistekllä ja vastata kun on rauhallinen aika. 
[/quote]

Tässä puhuttiin työajan ulkopuolella viestittelystä.

Vierailija
20/23 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kiinnosta, move on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi