OLEN POTTER-FRIIKKI kysymyksiä? :3
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:09"]Ootko mun Hermione jos mä oon sun Ron ;)
[/quote] Sorry, Hermione on jo oman punapäänsä kanssa
-ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:09"]Ootko mun Hermione jos mä oon sun Ron ;)
[/quote] Sorry, Hermione on jo oman punapäänsä kanssa
-ap
[/quote]
:( Joku muu? Mulla on taikasauva.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:11"]Onko sulla oma pöllö?
[/quote] pöllökamaa riittää, mutta elävää en voi harmikseni ottaa lemmikiksi ;)
-ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:01"]
Mäki oon! Mitä kamaa sulta löytyy? Mulla on kaikki kirjat kolmella kielellä, englanniksibhuispays kautta aikojen ja taikaolennot, suomeksi ja englanniksi Beedle the Bard, muuta kirjallisuutta, kaikki leffat, kolme täydellistä koulupukua, kolme sauvaa, ajankääntäjä, hirnyrkki medaljonki, pari huivia, viitta ja muutama Potter aiheinen paita ja Weasleyn kaksosten näyttelijöiden nimmarit sekä pehmo Hedwig. Koulupuvut ja huivit on itse ommeltuja.
[/quote]
Voi jeesus!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:09"]
Ootko mun Hermione jos mä oon sun Ron ;)
[/quote]Äh, ne on ihan karsea pari.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:59"]
Miten se ilmenee, se fanius?
Minäkin tykkään kirjasarjasta, se on hyvää fantasia-kirjallisuutta. Olen lukenut ne itse ja toistamiseen ääneen lapsille. Viime kesänä käytiin Lontoon matkan yhteydessä Warnerin studioilla katsomassa sitä filmauspaikkaa, se olisi sinulle todella hieno kohde käydä, jos saat säästettyä fyffeä.
Tosin jos on lukenut Tarun sormusten herrasta, niin pakko myöntää, että kaikenlaista on Rowling sieltä pöllinyt...
Sen sijaan Rowlingin aikuisten romaanista Paikka Vapaana en juurikaan perustanut. Tietty ohuus ja mustavalkoisuus näkyy aikuisten romaanissa selvemmin. Käen kutsua en ole lukenut.
[/quote]
Kannattaa lukea Käen kutsu ja Silkkiäistoukka, paljon parempia molemmat kuin Paikka vapaana.
Mulla on suojeliusloitsu tatuoituna. Ei tosin siksi että olisin hpfani vaan siksi koska se on ajatuksena todella kaunis.
ap, ei kukaan voi ottaa elävää pöllöä. Villieläiten pito lemmikkeinä on Suomen laissa kielletty... Kukaan ei kiellä ruokkimasta luonnossa sellaista, jos vaikka maaseudulla sellainen asettuu pihapiiriin, mutta sisälle häkkiin sitä ei saa kukaan ottaa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:16"]ap, ei kukaan voi ottaa elävää pöllöä. Villieläiten pito lemmikkeinä on Suomen laissa kielletty... Kukaan ei kiellä ruokkimasta luonnossa sellaista, jos vaikka maaseudulla sellainen asettuu pihapiiriin, mutta sisälle häkkiin sitä ei saa kukaan ottaa.
[/quote] oon erittäin pahoillani, ettet tajunnut mun vitsailevan
-ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:43"]Onks sulla time turner, kaulaliina ja muuta kamaa?
[/quote] ei. :( eipä oo paljon rahaa käydä mitään fanikamaa ostelemassa :( unelmissa tulee harmikseni pysymään
-ap
[/quote]
Ebaysta saa ainakin time turnereita parilla eurolla, ellei halvemmallakin. :D
[/quote] en luota nettikauppoihin
-ap
[/quote]
Ihme foliohattu olet. :D Ebaysta tilaaminen ja paypalilla maksaminen ovat molemmat turvallisia, lisäksi mikäli tuote ei saavu perille saa rahat takaisin. Muutenkin parin euron menetys nyt niin vakavaa ole.
Mutta joo, ettei mene ihan ot:ksi, kuka on susta kuumin mieshahmo pottereissa? :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:43"]Onks sulla time turner, kaulaliina ja muuta kamaa?
[/quote] ei. :( eipä oo paljon rahaa käydä mitään fanikamaa ostelemassa :( unelmissa tulee harmikseni pysymään
-ap
[/quote]
-ap
[/quote]
Ihme foliohattu olet. :D Ebaysta tilaaminen ja paypalilla maksaminen ovat molemmat turvallisia, lisäksi mikäli tuote ei saavu perille saa rahat takaisin. Muutenkin parin euron menetys nyt niin vakavaa ole.
Mutta joo, ettei mene ihan ot:ksi, kuka on susta kuumin mieshahmo pottereissa? :D
[/quote] Kalkaros. Tiedän, todella outoa "
:D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:43"]Onks sulla time turner, kaulaliina ja muuta kamaa?
-ap
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]-ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:43"]Onks sulla time turner, kaulaliina ja muuta kamaa?
-ap
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
Ei ole outoa minusta. Se on tosi kuuma.
Oliko dumbledore homo? Joku tuttu väitti joskus moista..
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:03"]Oliko dumbledore homo? Joku tuttu väitti joskus moista..
[/quote] näin on J.K Rowling kertonut
-ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:03"]Oliko dumbledore homo? Joku tuttu väitti joskus moista..
[/quote] näin on J.K Rowling kertonut
-ap
[/quote] siis on julkaissut tiedon netissä, ei ole kertonut henkikökohtaisesti :D siis ihan siltä varalta että joku käsittää väärin..
-ap
Ootko mun Hermione jos mä oon sun Ron ;)