Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLEN POTTER-FRIIKKI kysymyksiä? :3

Vierailija
06.03.2015 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla time turner, kaulaliina ja muuta kamaa?

Vierailija
2/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:43"]Onks sulla time turner, kaulaliina ja muuta kamaa?
[/quote] ei. :( eipä oo paljon rahaa käydä mitään fanikamaa ostelemassa :( unelmissa tulee harmikseni pysymään
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon! Pidetäänkö Potter maratooni? Voimme samalla harrastaa seksiä.

Vierailija
4/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä friikkiys ilmenee? huomaako sitä kukaan jos et kerro?

Vierailija
5/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisitko Rohkelikkoon? Miten jäynäisit Luihuisia?

Vierailija
7/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ilmenee, se fanius?

Minäkin tykkään kirjasarjasta, se on hyvää fantasia-kirjallisuutta. Olen lukenut ne itse ja toistamiseen ääneen lapsille. Viime kesänä käytiin Lontoon matkan yhteydessä Warnerin studioilla katsomassa sitä filmauspaikkaa, se olisi sinulle todella hieno kohde käydä, jos saat säästettyä fyffeä.

Tosin jos on lukenut Tarun sormusten herrasta, niin pakko myöntää, että kaikenlaista on Rowling sieltä pöllinyt...

Sen sijaan Rowlingin aikuisten romaanista Paikka Vapaana en juurikaan perustanut. Tietty ohuus ja mustavalkoisuus näkyy aikuisten romaanissa selvemmin. Käen kutsua en ole lukenut.

Vierailija
8/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:43"]Onks sulla time turner, kaulaliina ja muuta kamaa?
[/quote] ei. :( eipä oo paljon rahaa käydä mitään fanikamaa ostelemassa :( unelmissa tulee harmikseni pysymään
-ap
[/quote]

Ebaysta saa ainakin time turnereita parilla eurolla, ellei halvemmallakin. :D

Vierailija
9/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans! Mä tahtoisin joko rohkelikkoon tai korpinkynteen!! T.N21

Vierailija
10/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon! Mitä kamaa sulta löytyy? Mulla on kaikki kirjat kolmella kielellä, englanniksibhuispays kautta aikojen ja taikaolennot, suomeksi ja englanniksi Beedle the Bard, muuta kirjallisuutta, kaikki leffat, kolme täydellistä koulupukua, kolme sauvaa, ajankääntäjä, hirnyrkki medaljonki, pari huivia, viitta ja muutama Potter aiheinen paita ja Weasleyn kaksosten näyttelijöiden nimmarit sekä pehmo Hedwig. Koulupuvut ja huivit on itse ommeltuja.

Vierailija
11/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:57"]miten tämä friikkiys ilmenee? huomaako sitä kukaan jos et kerro?
[/quote] on kyllä sanottu montakin kertaa, ja arvaapa mitä? Onko susta normia, jos mä luen lähes kaiken vapaa-aikani Pottereita? Tässäpä ollaan vuosia luettu :3 leffatkin katottu. Kaverit joskus sanoo, et voisin puhuu vähä muustaki. :)

Vierailija
12/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon fani! Koko lapsuuteni ja nuoruuteni ajan tuli joko uusi kirja tai leffa. Viimeinen leffa tuli sinä vuonna kun täytin 18 :')
Oon lukenut kaikki kirjat vähintään 5 kertaa! Mikä on sun mielestä paras kirja?

Vierailija
13/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:01"]Mäki oon! Mitä kamaa sulta löytyy? Mulla on kaikki kirjat kolmella kielellä, englanniksibhuispays kautta aikojen ja taikaolennot, suomeksi ja englanniksi Beedle the Bard, muuta kirjallisuutta, kaikki leffat, kolme täydellistä koulupukua, kolme sauvaa, ajankääntäjä, hirnyrkki medaljonki, pari huivia, viitta ja muutama Potter aiheinen paita ja Weasleyn kaksosten näyttelijöiden nimmarit sekä pehmo Hedwig. Koulupuvut ja huivit on itse ommeltuja.
[/quote]
Tai siis huivit tietysti neulottuja. :D
-11

Vierailija
14/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.buyincoins.com/?r=search/index&cid=0&keyword=time+turner
Tuolla kans, pitää varmaan tytölle tilata.
6

Vierailija
15/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:58"]Kuuluisitko Rohkelikkoon? Miten jäynäisit Luihuisia?
[/quote] olisin enemmänkin korpinkynsi
-ap

Vierailija
16/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:03"]Mäkin oon fani! Koko lapsuuteni ja nuoruuteni ajan tuli joko uusi kirja tai leffa. Viimeinen leffa tuli sinä vuonna kun täytin 18 :')
[/quote]
Siis tuli joka vuosi uusi kirja tai leffa.

Vierailija
17/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:01"]Mäki oon! Mitä kamaa sulta löytyy? Mulla on kaikki kirjat kolmella kielellä, englanniksibhuispays kautta aikojen ja taikaolennot, suomeksi ja englanniksi Beedle the Bard, muuta kirjallisuutta, kaikki leffat, kolme täydellistä koulupukua, kolme sauvaa, ajankääntäjä, hirnyrkki medaljonki, pari huivia, viitta ja muutama Potter aiheinen paita ja Weasleyn kaksosten näyttelijöiden nimmarit sekä pehmo Hedwig. Koulupuvut ja huivit on itse ommeltuja.
[/quote]
Tai siis huivit tietysti neulottuja. :D
-11
[/quote] sama täällä :)
-ap

Vierailija
18/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:43"]Onks sulla time turner, kaulaliina ja muuta kamaa?
-ap
[/quote]

Ebaysta saa ainakin time turnereita parilla eurolla, ellei halvemmallakin. :D
[/quote] en luota nettikauppoihin
-ap

Vierailija
19/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:59"]

Miten se ilmenee, se fanius?

Minäkin tykkään kirjasarjasta, se on hyvää fantasia-kirjallisuutta. Olen lukenut ne itse ja toistamiseen ääneen lapsille. Viime kesänä käytiin Lontoon matkan yhteydessä Warnerin studioilla katsomassa sitä filmauspaikkaa, se olisi sinulle todella hieno kohde käydä, jos saat säästettyä fyffeä.

Tosin jos on lukenut Tarun sormusten herrasta, niin pakko myöntää, että kaikenlaista on Rowling sieltä pöllinyt...

Sen sijaan Rowlingin aikuisten romaanista Paikka Vapaana en juurikaan perustanut. Tietty ohuus ja mustavalkoisuus näkyy aikuisten romaanissa selvemmin. Käen kutsua en ole lukenut.

[/quote]

Paikka vapaana olikin huono - Käen kutsu on parempi. Ja Silkkiäistoukka on vielä sitäkin parempi

Vierailija
20/42 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:03"]Mäkin oon fani! Koko lapsuuteni ja nuoruuteni ajan tuli joko uusi kirja tai leffa. Viimeinen leffa tuli sinä vuonna kun täytin 18 :')
[/quote] Paras kirja on ihan ehdottomasti kuoleman varjelukset :)
-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi