Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla todettiin unipnea enkä voi enää helpottaa stressiä tupakalla. Aloin sitten syödä korvikkeeksi ja nyt olen lihonut 20 kiloa

Vanilja
04.12.2021 |

Maha roikkuu reisissä ja selässä on toiset tissit. Mieheni L kokoiset hupparit ovat minulle kireitä.
Miten helvetissä te muut kestätte stressiä jos ette saa hermosavuja tai hermosuklaata?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeillä on läskien jutut.

Vierailija
2/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnean yksi syy on liikalihavuus... Että stressistäkö se sulla tuli... taidat valehdella taas tässäkin aloituksessa.

Vierailija
4/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on sairauden kannalta ihan yhtä paha juttu kuin tupakointi. Kuten varmaan tiedätkin.

Vierailija
5/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö korvaamaan tupakan esimerkiksi nikotiinisumutteella? Onko kyseessä koko nikotiinin kielto, vai vain tupakan?

Vierailija
6/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, minä puren kynteni pois ja siirryn  järsimään nahkaa kun kynnet loppuu. Nypin myös kulmiani kunnes karvoja ei  enää ole. Pitäisi varmaan alkaa tupakoida,olisi ainakin ehjät nätit sormet :(

Vierailija
7/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtui kun lopetin tupakoinnin. En kylläkään uniapnean takia, kun sellaista ei mulla ole vaan pahentuneen astman vuoksi. Loppuaikoina piti vetää inhalaattorista avaavaa ja toisessa kädessä oli tupakka mistä joka toisella henkäyksellä otti savut. Olen 26 vuotias.

Lihoin silti 20 kg, kun stressiä piti purkaa jotenkin ja mikäs sen parempi kun ottaa vähän pullaa ja namia kun aiemmin "pystyi syömään mitä vain lihomatta". 20 kg alle vuodessa enkä itse edes hahmota tätä vielä kunnolla, mieli ei ole pysynyt perässä ja olen todella kömpelö ja kolhin itseäni kokoajan kun olen niin iso verrattuna vuoden takaiseen.

Vituttaa ja edelleen tekee mieli tupakkaa lähes päivittäin.

Vierailija
8/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniapnean yksi syy on liikalihavuus... Että stressistäkö se sulla tuli... taidat valehdella taas tässäkin aloituksessa.

Lääkärin mukaan ahdas nielu ja kookkaat nielurisat ovat kohdallani syy

Kun sain diagnoosini vuosi sitten, olin 68 kiloinen ja pituutta minulla on 172. 

Ap

Vierailija
9/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiituli80 kirjoitti:

En osaa auttaa, minä puren kynteni pois ja siirryn  järsimään nahkaa kun kynnet loppuu. Nypin myös kulmiani kunnes karvoja ei  enää ole. Pitäisi varmaan alkaa tupakoida,olisi ainakin ehjät nätit sormet :(

Ainakin keltaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan