Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ihme että Stockmannilla menee huonosti..

Vierailija
05.03.2015 |

Kävin tänään pitkästä aikaa pyörähtämässä ja watthefak; ihan perus muumimukit maksoivat hieman alle 20€, kun missä tahansa muualla ne maksavat sen 12€ molemmin puolin. Kyse ei siis ollut edes mistään kausituotteista.. Ei varmaan oo hullu joka pyytää vaan se joka maksaa, mutta vähän kaverin kanssa kyllä ihmeteltiin. Onko muut tuotteet hintoinensa yhtä 'ilmavia'?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet on ryöstöä. Nordicfeel.fi Perfume.fi glossme.fi ja shopping4net.fi saa huomattavasti halvemmalla. Ja on aitoa!
Dolce & gabbana the one for men stokkalla 50ml 75e ostin Nordicfeelistä 100ml 52e.
YSL l'homme 60ml kans 75e ostin 40e perfumesta.
Dior homme 50ml 88e!!! Perfumesta 55e.
Onneksi ihmiset luulee vielä että netistä saa väärennettyjä. Muuten ei olisi paikkaa missä käydä testaamassa mitä seuraavaksi ostaa.

Vierailija
42/48 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 06:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:30"]

Itse olen aina saanut hieman huonoa palvelua Stockalla. Näytän todennäköisesti liian köyhältä kun en pukeudu merkkivaatteisiin :D

[/quote]

Aika erikoista. Minä pukeudun reuman vuoksi aina rentoihin vaatteisiin ja entodellakaan jaksa meikata tai tehdä kampauksia. Kuljen hieman vaivalloisesti. Siitä huolimatta minua on palveltu aina ystävällisesti Stockalla.

[/quote]

Sama kokemus mulla. Asioin mielelläni Stockalla ja sieltä saan kaiken, mitä haluan ja tarvitsen. En jaksa juosta monessa kaupassa vain sen vuoksi, että jostain muualta saisi halvemmalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:59"]Stokka on muuten kyllä hyvä kauppa  [/quote] Juu olen kyllä periaatteessa samaa mieltä. Vähän jäi vaan mietityttämään että paljonko tuotteissa oikeasti on sitä ilmaa. Tuo muumimuki hyvänä esimerkkinä, koska missä tahansa muualla olen törmännyt ehkä kahden euron heittelyihin, mutta huhhuh tuota 8 euron äkillistä hinnannousua.. Luulisi että se ovh olisi sellainen ohjennuora josta olisi hyvä pitää kiinni.

[/quote] 

Olen myöskin havainnut stokkalla edullisia hintoja. glut free leivät 45 % edullisempia kuin muualla. 

Esim vilan tuotteet on edullisempia kuin itse vilassa. Stokkan ovh on sama kuin vilan alennetut hinnat. Tsekatkaa seuraavan kerran ja hämmästelkää 

Vierailija
44/48 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:06"]

Sitä ilmaa on vähän joka kivijalkamyymälässä. Katsoin netistä Madventuresin uusi kansainvälisen seikkailijan kirjan, akateemisen kirjakaupan nettimyymälä 19,90 jotain... Kävin sitten suomalaisessa kirjakaupassa katsomassa samaa kirjaa: 34€ !!!! Miten voi olla tuollainen ero?

[/quote]

Ja eräästä toisesta nettikaupasta sen saa hintaan 17,80, ilmainen toimitus.

Vierailija
45/48 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:08"]

Hajuvedet on ryöstöä. Nordicfeel.fi Perfume.fi glossme.fi ja shopping4net.fi saa huomattavasti halvemmalla. Ja on aitoa! Dolce & gabbana the one for men stokkalla 50ml 75e ostin Nordicfeelistä 100ml 52e. YSL l'homme 60ml kans 75e ostin 40e perfumesta. Dior homme 50ml 88e!!! Perfumesta 55e. Onneksi ihmiset luulee vielä että netistä saa väärennettyjä. Muuten ei olisi paikkaa missä käydä testaamassa mitä seuraavaksi ostaa.

[/quote]

Ymmärrät varmaan kuinka vaikea sinunlaistasi henkilöä on kunnioittaa?
[/quote]Valita mielummin musulmaaneista, jotka perjantai- ja lauantai-iltoina ruiskuttaa One Million testerit tyhjiksi.
Ihanasti mainoksia täynnä keskustelu.

Vierailija
46/48 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa sieltä puuvilla aluslakanoita ja muualta ei. Ei ainakaan. Tampereella. On ne kalliita mutta sellaisen voisin ostaa sieltä. Tuota muumi mukia saa kaikkialta.

Vierailija
47/48 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei puuvilla vaan pellava aluslakanoita.

Vierailija
48/48 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi-mukien hinnoista, Iittalan outleteissa vasta kovat hinnat ovatkin. Mitään ei saa halvemmalla kuin muualta, ehkä jotain II-laatua minkä myös näkee. Ja mä olen siinä käsityksessä, että outleteissa myydään halvemmalla kuin normihintaan, ei korotettuun ylihintaan.
Mä en ole kaunis enkä rikas ja aina saanut hyvää palvelua Stockalla, pääasiassa käyn Turussa.
Mä olen ostanut vuosikausia ison kasan leluja joululahjaksi Stockalta, koska siellä on ollut halvimmat hinnat ja etuseteleiden kanssa tulee vielä halvemmaksi.
Joka kaupassa on joku tuote kalliimpi kuin jossain muualla. Stockalla on ihan kilpailukykyiset hinnat.
Kaikki kivijalkakaupat pienentävät valikoimiaan tai lopettavat, kun me tilataan niin paljon nettikaupoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi