Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moraalinen kysymys: voisitko pettää puolisoasi, jos kukaan ei saisi koskaan tietää?

Vierailija
04.12.2021 |

Millaisissa tapauksissa voisit niin tehdä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimolla velvollisuus antaa aina kun miestä haluttaa?

Jos ei niin miehillä on oikeus seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen aivan kuten naisillakin.

Tottakai. Mutta parisuhteessa se vaihtoehto on rynkkaaminen. Jos haluat käydä vieraissa, lopeta parisuhde ensin.

Taas yrität rajoittaa mitä mies saa tehdä ja mitä ei. Puhutaan nyt vain siitä seksuaalisesta itsemääräämisoikeudesta. 

Seuraamukset ovat asia erikseen. Naisella on täysi oikeus antaa anteeksi tai ottaa ero.

Vierailija
42/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt mutta 20 vuoden liiton aikana on tullut tasan yksi kerta kun olen sitä harkinnut ja sekin vain siksi että olin itse mustasukkainen.

Tilanne oli se että mieheni naispuolinen työkaveri oli ilmaissut kiinostusta miestäni kohtaan, ja jostain syystä mieheni kertoi tämän minulle ja teki samalla selväksi että hän on kertonut naiselle olevansa naimisissa ja kiinostus ei ole molemminpuolista.

Nainen ei silti lopettanut, vaan koko ajan ilmassa oli sellaista flirttiä, kehui mieheni ulkonäköä yms.

Pikkujouluissa sitten näin että mies puhui baaritiskillä tämön naisen kanssa melko pitkään ja sain hirveän mustasukkaisuus kohtauksen.

Kun joku toinen mies haki minua tanssiin menin vain siksi että mieheni oli tuon naisen seurassa, liityin tanssikaverini seurueeseen ja olin heidän kanssaan niin kauan että mies tajusi tulla etsimään minua.

Asiasta puhuttiin ja mies joten kuten ymmärsi miksi sain mustasukkaisuus kohtauksen, onneksi en pikkujurrissa sortunut mihinkään muuhun kun mieleni ajatteli että mieskin varmaan on kohta mustasukkainen😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä suhde, seksiä ei ole ollut vuosiin. Kyllä, petän puolisoani. Koska minulla on tarpeet - ja miksi kärsiä oman puolison haluttomuuden takia? Mieheni ei tiedä. ---- nainen 52v

Vierailija
44/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin pettää puolisoani jos kukaan ei saisi tietää?

EIkö tajuttoman naisen kanssa iloittelu katsota rangaistavaksi teoksi?

Luulisin näin.

Ehkä hänet olisi hyvä herättää edes ennen loppua mutta silloinhan kysymys vesittyy? Hän tietäisi?

Hankalaa.....

Vierailija
45/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä suhde, seksiä ei ole ollut vuosiin. Kyllä, petän puolisoani. Koska minulla on tarpeet - ja miksi kärsiä oman puolison haluttomuuden takia? Mieheni ei tiedä. ---- nainen 52v

Ota ero jonka jälkeet saa jakaa piirakkaa miten haluat.

Vierailija
46/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
47/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pettäisin. Nykytiedon valossa olisi suorastaan typerää olla nussimatta tilaisuuden tullessa. Vaikka olenkin varattu.

Vierailija
48/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on epärehellisyydestä, salaa toisen selän takana tekemisestä sekä valehtelusta päin naama esittäen, että on ihan toisenlainen kuin oikeasti on.

Itselleni asiassa ei ole kyse seksistä vaan siitä, että kykenisinkö olemaan päin naamaa toiselle epärehellinen ja tahallani harhauttamaan toista ihmistä. Vastaus: en.

Miksi heittäisin pettäjän pihalle? Jos on tässä asiassa epärehellinen, niin voi olla myös muissakin asioissa. Luotto menisi täysin.

Vierailija
49/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole oikein kiinnostusta pettää kumppaniani kenenkään kanssa kun kukaan muu ei kiinnosta minua seksuaalisesti. Tarvitsen henkisen yhteyden ja rakastumisen toiseen harrastaakseni seksiä. Uskoisin, että jos menisin rakastumaan toiseen niin siinä vaiheessa olisin jo jättänyt kumppanini.

Eihän pelkkään seksiin mitään rakastumista tarvita. Rakasteluun kyllä. Mutta monet tuntuvat tässäkin ketjussa sotkevan nämä kaksi asiaa.

Vierailija
50/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole oikein kiinnostusta pettää kumppaniani kenenkään kanssa kun kukaan muu ei kiinnosta minua seksuaalisesti. Tarvitsen henkisen yhteyden ja rakastumisen toiseen harrastaakseni seksiä. Uskoisin, että jos menisin rakastumaan toiseen niin siinä vaiheessa olisin jo jättänyt kumppanini.

Eihän pelkkään seksiin mitään rakastumista tarvita. Rakasteluun kyllä. Mutta monet tuntuvat tässäkin ketjussa sotkevan nämä kaksi asiaa.

Niin, seksiin ei tosiaan tarvita kuin tekemisen meininki, mutta kaikille meistä se ei vaan riitä. Ei kai se sinulta ole pois. Kyllä niitä seksikumppaneita varmasti riittää niissäkin, jotka ei kaipaa rakastelua, vaan pelkkää seksiä.