Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalinen kysymys: voisitko pettää puolisoasi, jos kukaan ei saisi koskaan tietää?

Vierailija
04.12.2021 |

Millaisissa tapauksissa voisit niin tehdä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään nimessä, olen yhden naisen mies

Vierailija
2/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun kunnioitus, arvostus ja rakkaus on läsnä, ei petä. Koska miksi haluaisi loukata ja pilkata tätä tärkeää ihmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
4/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
6/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen pettänyt.

Olen paha poika. Nämä ovat mielenkiintoisia juttuja. Osa naisista, kuten puolisoni, kiihottuu pahoista pojista. Kiltit miehet ei nappaa ollenkaan. Kääntöpuolena on, että tuhma mies on... no, tuhma.

Rakastajattareni kiinnostuvat minusta nimenomaan, koska olen tuhma ja myönnän sen heille avoimesti.

Vierailija
7/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni pää niin pyörälle yhdestä ihmisestä että yhden pusun haluaisin antaa eli pettäisin. Vai lasketaanko pusu pettämiseksi pitkässä liitossa?

Vierailija
8/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun kunnioitus, arvostus ja rakkaus on läsnä, ei petä. Koska miksi haluaisi loukata ja pilkata tätä tärkeää ihmistä?

Ei se toista loukkaa jos hän ei tiedä. Enkä muutenkaan usko että kovinkaan monen motiivi pettämiseen on toisen loukkaaminen.

Vierailija
9/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni pää niin pyörälle yhdestä ihmisestä että yhden pusun haluaisin antaa eli pettäisin. Vai lasketaanko pusu pettämiseksi pitkässä liitossa?

Kyllä kaikki aktiiviset teot lasketaan pettämiseksi.

Vierailija
10/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja olen pettänyt.

Olen paha poika. Nämä ovat mielenkiintoisia juttuja. Osa naisista, kuten puolisoni, kiihottuu pahoista pojista. Kiltit miehet ei nappaa ollenkaan. Kääntöpuolena on, että tuhma mies on... no, tuhma.

Rakastajattareni kiinnostuvat minusta nimenomaan, koska olen tuhma ja myönnän sen heille avoimesti.

Tietääkö puoliso, että petät?

Vierailija
11/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin ja olen pettänytkin, useastikin.

Heti kun ponihäntä jossain vilahtaa, niin kiinnostus itsellä herää. Ja suurin osa pikapartnereistani on naimisissa olevia naisia, joiden houkuttelu on tosi helppoa, moraalit ovat heilläkin tosi alhaalla.

Ei tarvitse kuin vähän kehua ikäneitoa, niin jo reidet aukeaa.

Vierailija
12/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, olisinko puutteessa parisuhteesta huolimatta

Vierailija
13/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en kestäisi huonoa omaatuntoa kuitenkaan. 

Vierailija
14/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten välisissä suhteiisa on selllainen jännä juttu että ne ovat erilaisia. Esiim katsoo vaikka jotain naisbändejä niiin ei ne kestä kun taas miesbändit kestäää.

Vierailija
15/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaksi ihmistä silti tietäisi. Eli minä ja pettämiskumppani. Pettäminen rikkoo suhdetta pahasti, ja sen korjaaminen on työlästä joskaan ei mahdotonta. Olen pettänyt ja tullut petetyksi. Pahaa jälkeä tuli. En tekisi enää toiste.

Vierailija
16/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso ei enää sairauden vuoksi ole kiinnostunut intiimistä kanssakäymisestä. On antanut luvan ottaa tätä tarkoitusta varten jonkun toisen, kunhan en huutele siitä maailmalle. Hän itse ei myöskään haluaisi tietää. Olisiko se pettämistä, jos pistäisin toteutukseen?

Vierailija
17/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja olen pettänyt.

Tietääkö puoliso, että petät?

Ei. Silloinhan olisi kyseessä avoin suhde, eikä pettäminen. Minua taas ei kiinnosta avoin suhde, koska se ei ole tuhmaa. En kysy lupaa kenen kanssa teen ja milloin. 

Vierailija
18/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, olisinko puutteessa parisuhteesta huolimatta

Hyvässä suhteessa ei kummankaan tarvi jäädä ilman seksiä. Sellaisissa sihteissa ei petetä.

Vierailija
19/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä silleen, että olisin unissani jonkun naisen kanssa, niin etten tietäisi siitä itsekään. Muutenhan siitä tietäisin vähintään minä ja mahdollisesti se salakumppani, jos olisin kertonut olevani varattu.

AP:n esittelemä skenaario on siis lähinnä teoreettinen ja äärimmäisen hankala toteuttaa käytännössä.

Vierailija
20/50 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten välisissä suhteiisa on selllainen jännä juttu että ne ovat erilaisia. Esiim katsoo vaikka jotain naisbändejä niiin ei ne kestä kun taas miesbändit kestäää.

Yeah, right. Luepa rock’n’roll -historiasi hiukan tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi