Ihmiset ovat vihaisia menestyksestäni
Koska minulla oli huonot kotiolot ja kamalat vanhemmat niin minun pitäisi olla ojan pohjalla. Katkaisin kuitenkin välit noihin syöpäläisiin ja lähdin heti 18-vuotiaana. Nyt rakennan omaa elämääni ja se, jos mikä, kismittää tiettyjä ihmisiä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ostan ja ostan ja elän hyvää elämää.
AP
Onnellisuutta ei voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan ja ostan ja elän hyvää elämää.
AP
Osta ihmeessä, kaikki muutkin ostelee, ja elää elämäänsä.
Ei ne sinua vihaa, projisoit vain omaa vihaasi.
Oletko rikastunut ihan rehellisellä työllä vai rikoksilla? Useat pohjalta ponnistaneet ovat oikeasti pelkkiä sosiopaatteja.
Sitä paitsi se kultalusikka suussa kasvaminen ja siitä ponnistaminen vasta ärsyttääkin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Asun, syön ja juon ilmaseksi ja sekös ihmisiä vituttaa kun joutuvat käymään töissä ja mä vaan oon
Ei ketään kiinnosta millä kukin elää, meillä on oma elämä. Sinä elät niinkuin parhaaksesi näät.
Ap on pelkkä tyhmä rikollinen h--ra. Miestäkään ei saa ja itkee siitä. Tunnen ehkä tämän visvav-t-n.
Vierailija kirjoitti:
Ap on pelkkä tyhmä rikollinen h--ra. Miestäkään ei saa ja itkee siitä. Tunnen ehkä tämän visvav-t-n.
Anna tulla nimiä sitten. Kyllä kai toinen h-ralta näyttäkin, jos sinuun vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös paljon rahaa ja tienaan hyvin enkä peitä sitä. Tämäkin suututtaa heitä, jotka ovat kultalusikkaperheestä ja tienaavat vähemmän.
Ap
Haluan tarkentaa. Varakkaan perheen tervepäinen ihminen ei pröystäile, vaan pitää hyvinkin matalaa profiilia meidän kommarivaltiossa. Jostain kumman syystä aina vasemman siiven vetäjinä toimivat juurikin kultalusikka suussa/perseessä syntyneitä kakaroita, jotka kehtaavat väittää tietävänsä köyhyydestä jotain, kun ovat matkustelleet ympäri maailman ja luoneet "uransa" vaikka räppäämällä valkoihoisena pahimmilla alueilla, joilla yleensä valkonaama saa kuulan kalloonsa hyvin helposti.
Miksi sinulla on pakkomielli rikkaisiin perheisiin syntyneistä ihmisistä, jos sinulla menee hyvin? Et ole mitään ilman sitä yhtä sellaista. Surullista, todella surullista.
Ap, kun sinulla on elämä noin hyvin, niin nauti siitä äläkä meuhkaa. Ketään ei kiinnosta kenenkään toimeentulo. Kellä menee joskus heikommin niin sossu luukulle hakemaan elantoa. Näin tämä homma menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös paljon rahaa ja tienaan hyvin enkä peitä sitä. Tämäkin suututtaa heitä, jotka ovat kultalusikkaperheestä ja tienaavat vähemmän.
Ap
Haluan tarkentaa. Varakkaan perheen tervepäinen ihminen ei pröystäile, vaan pitää hyvinkin matalaa profiilia meidän kommarivaltiossa. Jostain kumman syystä aina vasemman siiven vetäjinä toimivat juurikin kultalusikka suussa/perseessä syntyneitä kakaroita, jotka kehtaavat väittää tietävänsä köyhyydestä jotain, kun ovat matkustelleet ympäri maailman ja luoneet "uransa" vaikka räppäämällä valkoihoisena pahimmilla alueilla, joilla yleensä valkonaama saa kuulan kalloonsa hyvin helposti.
Minä nukuin talvella teltassa ja peittelin alkoholistiäitini uneen. Kävelin kengillä, mistä rautalangat tulivat pohjista läpi ja jättivät jälkensä jalanpohjiini. Ne arvet muistuttavat minua tuosta matkasta, etten edes koskaan pääse unohtamaan. Lukiossa minulla ei ollut varaa satoihin vaatteisiin, joten "hauskassa" nimileikissä minua pilkattiin siitä.
Ikinä ei ole hyvinpäin, jos muilta ihmisiltä kysytään. Jos olet työtön ja vähävarainen, kaikki paskoo päälle. Saat huonompaa palvelua joka paikassa. Sitten taas jos menee hyvin ja auta armias, jos se näkyy ulospäin että menee hyvin ja rahaa on, saat sietää kuittailua ja ivaamista siitäkin. Silloin kun ei ruinata rahaa ja yritetä kärttää palveluksia. Jos taas olet ylipainoinen, niin olet läski ja vapaata riistaa ikävälle käytökselle. Jos laidutat ja alat laittautua, niin olet tylsä tyyppi kun et voi syödä sitä, tätä ja tuota etkä ota lisää kakkua kyläpaikassa ja mikä oikein kuvittelet olevasi, kun meikkaat ja laitat hiuksiasi? Ikinä ei ole hyvinpäin.
Ketkä ovat vihaisia menestyksestäsi. Uskon ettei kukaan. Kaikille on Yx hailee. Jokainen elää oman näköistä elämää.
Minä olen kultalusikka p*ssä syntynyt. Minulla oli onnellinen lapsuus. Oli vaatteita. Sisaruksen kanssa olimme onnellisia. Vanhemmat lukivat iltasadun ja peittelivät uneen.
Vituttaako?
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole hyvinpäin, jos muilta ihmisiltä kysytään. Jos olet työtön ja vähävarainen, kaikki paskoo päälle. Saat huonompaa palvelua joka paikassa. Sitten taas jos menee hyvin ja auta armias, jos se näkyy ulospäin että menee hyvin ja rahaa on, saat sietää kuittailua ja ivaamista siitäkin. Silloin kun ei ruinata rahaa ja yritetä kärttää palveluksia. Jos taas olet ylipainoinen, niin olet läski ja vapaata riistaa ikävälle käytökselle. Jos laidutat ja alat laittautua, niin olet tylsä tyyppi kun et voi syödä sitä, tätä ja tuota etkä ota lisää kakkua kyläpaikassa ja mikä oikein kuvittelet olevasi, kun meikkaat ja laitat hiuksiasi? Ikinä ei ole hyvinpäin.
Valitse seurasi jolle riität. Elät itsellesi etkä yleisölle. Meitä kaikkia arvostellaan. Pyyhin ne tussilla yli.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kultalusikka p*ssä syntynyt. Minulla oli onnellinen lapsuus. Oli vaatteita. Sisaruksen kanssa olimme onnellisia. Vanhemmat lukivat iltasadun ja peittelivät uneen.
Vituttaako?
Ei. Olen onnellinen kaikesta vihasta, katkeruudesta ja kaunasta, joita kannan mukanani. Ilman niitä en olisi koskaan päässyt tähän. Kosto on elämäni ja kaikkeni. Sanotaanhan sitä: "Kosto elää".
Ap
En usko, että ovat vihaisia menestyksestäsi, mutta ylimielinen asenne voi ärsyttää. Itse en jaksa ihmisiä, joilla menestys on noussut hattuun ja luulevat olevansa parempia tai arvokkaampia ihmisiä. Olkoon parempi ihminen keskenään.