Auttakaa, mitä mies meinaa?
Asun maalla. Tai suoraan sanottuna täysin skutsissa, siis täältä on kymmenen kilometriä ihmisten ilmoille.
Naapurissa on mökki. Ja se mies ajaa joka päivä kymmeniä kertoja mun talon ohi.
Miksi?
En halua kysyä itse häneltä, koska en kaipaa kontaktia.
Mutta kertokaa hyvät mammat, mikä voi aiheuttaa sen, että joku ajelee edestakaisin joka päivä kymmeniä kertoja. En liioittele paljoa...
t. introvertti metsässään
Jos jollain on ideoita, otan kiitollisena vastaan
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku asuu pöndellä niin se voi vaikka hankkia lisätuloja kuljettelemalla polttopuita suoraan asiakkaalle, toimimalla mökkitalkkarina kaupunkilaisille jotka eivät ehdi/viitsi laittaa itse mökkiä talviteloille tai sitten se on savon mafian palkkamurhaaja ja roudaa hevosenpäitä Joensuun kartellin sänkyihin.
Mene ja kutsu se kahville kuten maalla on tapana ja lopeta tämä kaupunkilaisten loputon somessa vatvominen.
Men der här är just det problemet. En halua puhua hänelle. En vaan halua. Koska sitten hän luulee olevansa minun bff. Haluan olla rauhassa. Siksi kysyn mammoilta.
ap
Ns "suurkaupunkilaisuus" ei ole kadehdittava elämäntapa vaan hoitamaattomana kroonistuva mielenterveysongelma.
Kun tähän pisteeseen on päästy niin potilas on jo avun tavoittmattomissa joten muutto maaseudulle ei enää pelasta ja terminaalihoidoksi suositellaankin muuttoa helsinkiin.
Siellä kukaan ei huomaa oireita kun kenelläkään muullakaan ei ole elämää vaan kaikki ovat eristäytyneet pienen kopin nurkkaan nyhräämään sinertävää ruutua jossa niillä on satoja "ystäviä"
Tai niin ne ainakin itselleen uskottelevat
Men der här är just det problemet. En halua puhua hänelle. En vaan halua. Koska sitten hän luulee olevansa minun bff. Haluan olla rauhassa. Siksi kysyn mammoilta.
ap