Onko ketään muuta joka niin kyllästynyt ylisuuriin häpyhuuliin
Tänään taas hiertäneet niin himskatisti, kun olen kävellyt ja vielä tiukat housut. Hiertäisivät kyllä ilman tiukkoja housujakin.
Vuosia on pyörinyt mielessä, aina välillä, josko hakeutuisin leikkaukseen. Olen jo kypsemmässä iässä, en mikään teini. Tk-lääkäri kerran kommentoi minulle huulten suurta kokoa, joten veikkaan, että varmaan täytän julkisen puolen leikkauskriteerit.
Luulen, että vanhemmiten tuo hiertämisongelma vain pahenee kun kudosten roikkuvuus muutenkin lisääntyy ihmisessä, yläreisien läski kasvaa, limakalvot kuivuvat ja ärtyvät muutenkin herkemmin. Onko kellään muuten kokemuksia vanhenemisen vaikutuksesta tähän ongelmaan?
Kommentit (43)
Tuurin kyläkaupasta saa häpärihenkseleitä, suosittelen lämpimästi!
Nipsut kiinni beaglenkorviin ja toinen pää niskan taakse. Takahihna kulkee persevaosta selkään.
Ei hierrä enää!
N82
Penetraatiossa isot häpärit tuntuvat paremmilla.
m39
Jaa, ilmeisesti on ongelmia joita minulla ei ole. Minulla on kyllä ihan selkeästi näkyvät häppärit, mutta ei ole ikinä tarvinnut miettiä pyöräilyhiertymiä tms. En kyllä ole saunassakaan tms. kyylännyt kenenkään häpyhuulia, joten mitään silmiinpistävän roikkuvaa ei kenenkään naisen alapäästä ole tullut huomattua.
En voi mitään mutta isoista häppäreistä tulee mieleen Predatorin naamavärkki :(
Eikö napakat pikkarit estä hiertämistä?
Estävät tai ainakin vähentävät. Tuo olikin hyvä muistutus, kiitos! Ostan nimenomaan vain napakoita malleja, mutta taitavat olla kaikki jo vanhuuttaan vähän löystyneitä (nekin;) Voisinkin mennä ostamaan uusia!
ap
No mene ihmeessä leikkaamaan ne, vaikka yksityiselle.
Mulla ei oo sisempiä kuin semmoset nypyräiset. Mutta ulommat onkin piiiiiitkät lerpakkeet. Ei järin hehkeetä sekään. Aina näkyy camel toe.
Sama täällä! Ei hierrä (ainakaan en ole huomannut) mutta rumat ku mitkä :( kerran äitini hämmästyi niiden ulkonäköä.. Liian isot sisemmät ja liian pienet uloimmat.. Jes
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:11"]Sama täällä! Ei hierrä (ainakaan en ole huomannut) mutta rumat ku mitkä :( kerran äitini hämmästyi niiden ulkonäköä.. Liian isot sisemmät ja liian pienet uloimmat.. Jes
[/quote]
Miks näytät äidillesi toosaa?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:11"]Sama täällä! Ei hierrä (ainakaan en ole huomannut) mutta rumat ku mitkä :( kerran äitini hämmästyi niiden ulkonäköä.. Liian isot sisemmät ja liian pienet uloimmat.. Jes
[/quote]
[/quote]
En näytä, tein brassin ennen hääyötä ja hän auttoi vähän. Eka ja vika kerta :) ei kuulu mun tapoihin näyttää kellekkään
Onko kellään vinkkejä miten sitä hankausta saisi kotikonstein vähennettyä
Kerran olen laittanut jotain ihan perusvoidetta kunnolla huulten ulkopinnoille, ennen kuin lähdin kävelylenkille. Varmasti jonkin verran auttaa jokin tuollainen voide. Tulee vähemmän kitkaa, kun on rasvaa siinä välissä.
Leikkauksessa pelkään paitsi tunnon menettämistä myös sitä, että tulee jokin kivulias vaurio. Leikkauksessa on aina riskinsä. Minulle on yhdestä leikkauksesta jäänyt hermo(?)vaurio ja sitä ei saa enää pois. Kovia kipulääkkeitä joutuu käyttämään, vaikuttanut työkykyynkin, ajokykyyn, seksielämään jne :-(
ap
ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:11"]Sama täällä! Ei hierrä (ainakaan en ole huomannut) mutta rumat ku mitkä :( kerran äitini hämmästyi niiden ulkonäköä.. Liian isot sisemmät ja liian pienet uloimmat.. Jes
[/quote]
[/quote]
En näytä, tein brassin ennen hääyötä ja hän auttoi vähän. Eka ja vika kerta :) ei kuulu mun tapoihin näyttää kellekkään
[/quote]
Hyih, ällöttävää teidän touhu.
Haluan myös leikkaukseen.. Omistan ylisuuret isot JA pienet häpyhuulet. Vihaan itseäni sen takia. Poikaystäväkin haukkunut aika pahasti, valitettavasti.
Kyllä se vaan niin on että keski-ikäinen suomalainen heteromies on kiinnostunut pillusta ja ihan varmasti osa heistä myös sellaisista, joissa sisemmät häppärit näkyvät. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää. Sitävastoin keski-ikäinen suomalainen heteronainen ei ole lainkaan kiinnostunut häpyhuulista(an).