Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suomesta enää ostaa edullisia silmälaseja

Vierailija
05.03.2015 |

Onko viimeaikaisia kokemuksia? Miten käy, kun menet liikkeesseen sisälle, pyrkiikö myyjä ohjaamaan sinua kalliimmille hyllyille? Pari kertaa oon mennyt noihin sisälle ja myyjä tulee kun ohjus. Palstalaiset maksaa nykyään karseita hintoja, mitä oon tässä lukenut. Johtuuko vaan ja ainoastaan siitä, että noissa liikkeissä ohjataan oitis katsomaan kalliimpia pokia? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisseniltä on tarjouslasit ostettu koko perheelle. Omani tulivat maksamaan vähän päälle 200 euroa yhteensä, mutta toiset on monitehot ja toiset lukulasit. Todella hyvät lasit sain ja ihan siitä halvimmasta hintaluokasta on kehykset. Poika sai 79 eurolla kahdet lasit ja vielä saman hintaisen lahjakortin, jolla mies sai lasit itselleen. Tyttö taas sai 129 euron lahjakortin papaltaan ja osti sillä itselleen lasit, vain hionnasta joutui maksamaan. Hänellä on paljon plussaa laseissa, joten ihan peruslinssit eivät käy. Nyt keväällä aion käydä ostamassa Nisseniltä yhdelle lapsellemme lasit tai kahdet.

Vierailija
42/46 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:48"]Sanokaa ykskin paikka missä eivät pakkotyrkytä? [/quote]

Olen käyttänyt silmälaseja noin vuodesta 1980 eikä missään ole koskaan pakkotyrkytetty mitään. Tyrkytetty kyllä, mutta se kuuluu kaupankäyntiin jokaisessa kaupassa, missä on palvelua. Ei se, että myyjä ehdottaa jotain, josta kauppa saa paremman katteen, pakota asiakasta ostamaan sitä. Ne myyvät halpalasit, jos sanot että haluat sellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisseniltä ostin silmälasit ja aurinkolasit 79 euroa + näöntarkastus 20 (?) euroa. Sanoin myyjälle kauppaan tullessani, että olen kiinnostunut tuosta tarjouksesta, ja hän vei minut oikealle hyllylle ja ojenteli pokia. Ei ollut lainkaan ongelmaa asiassa, ei yritetty tyrkyttää kalliimpia laseja.

Vierailija
44/46 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:08"]Eli noita tarjouksia ei ole kukaan teistä ostanut? [/quote]

Olen ostanut kaksi kertaa Specsaversilta 19 €:n lasit. Optikot ehdottivat parempia, mutta sanoin, että en maksa niistä yhtään enempää, jos eivät anna takuuta, että lasit eivät väänny tai naarmuunnu, jos jalkapallo osuu naamaani tai kaadun ja lyön pääni hiekkakenttään. Yrittivät kaupata piilolasejakin, mutta en ottanut niitäkään, koska pelini taso oli satunnaista pelailua työporukassa. Olinkohan minä liian hullun näköinen, kun eivät kaivaneet pistoolia kassalatikosta ja sanoneet, että "se on pakko nyt". Vai miten se "pakkotyrkytys" sitten tapahtuukaan.

Vierailija
45/46 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkotyrkytys, ohjataan pois halpishyllystä ja pyritään myymään kalleimmasta päästä olevia ainoastaan. Eikä anneta periksi monenkaan yrityksen jälkeen.   Eikä siinä mitään väärin tapahtunut, ainoastaan en halunnut sen hintaisia ostaa. 

Vierailija
46/46 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:39"]

Nisseniltä ostin silmälasit ja aurinkolasit 79 euroa + näöntarkastus 20 (?) euroa. Sanoin myyjälle kauppaan tullessani, että olen kiinnostunut tuosta tarjouksesta, ja hän vei minut oikealle hyllylle ja ojenteli pokia. Ei ollut lainkaan ongelmaa asiassa, ei yritetty tyrkyttää kalliimpia laseja.

[/quote] 

Noin se pitää tehdä. Heti kynnyksellä sanoa että tulen jos saan ostaa nuo tarjouslasit 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän