Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö jos saisit joululahjaksi kasillisen ruokia?

Vierailija
03.12.2021 |

Esim. Hilloa, kahvia, suklaata, glögiä, keksiä, säilykkeitä, lemmikille ruokaa jne.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista ainoastaan minttuviina on sellainen, että sille en käyttöä keksi enkä vastaanottajaa.

Tähän oli ehdotus:Minttuviinaa voisi käyttää ehkä kotijäätelön tekoon, suklaajäätelöön se voisi antaa hyvän säväyksen.

Johon vastasin:Kiitos, tuo olikin hyvä idea! Itse en minttusuklaasta niin piittaa, mutta nyt ainakin tiedän, miten sellaisen voi antaa eteenpäin käyttöideoiden kanssa. On jo jonkin aikaa tuolla hyllyssä pyörinyt... Ongelma ratkaistu!

Minttusuklaa-sanalla viittasin kaikkiin tuotteisiin, joissa on yhdistetty minttua ja suklaata. Myös mintulla maustettua suklaajäätelöä. Sellaisella taas viittasin minttuviinapulloon, joka tälläkin hetkellä nököttää keittiönkaapissa päämäärää vaikka.

Ja juu, minulla todellakin olisi parempaakin tekemistä, mutta ei mitään kiirettä.

Vierailija
82/84 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kuin suklaata tai hilloa ottaisin ihan tyyliin mausteita, mysliä, täysjyvämakaronia... eli nopeasti käyttökelpoista päivittäistä ruokatavaraa. Mutta oi kyllä, vitsi että tykkäisin! En tykkää materialismista tai joulun kulutusjuhlasta, ja paras lahja minkä oonkaan saanut on ollut lahjakortti ruokakauppaan, ja oon tehnyt selväksi tutuille että jos en oo erikseen ilmaissut tarvitsevani jotakin niin ei kannata hommata mitään. Mut ruokaa tarvii aina, ja erityisen ihana lahja se olis jos se olis kunnolla ajateltu just lahjansaajan makuun, esim. mielekkäitä mausteita tai oikeanmerkkistä koiranruokaa❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan herkkukori lahjaksi ihmiselle, jolla on kyllä varaa ostaa kaupasta mitä itse haluaa. Korissa itse tehtyä ja kaupasta ostettua. Halutaan muistaa jouluna ja uskon, että arvostaa tätä enemmän kuin jotain tavaraa.

Vierailija
84/84 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä ollessa kyllä, mutta ei nykyisin koska on kaapissa ruokaa.

Jokin erikoisherkku kyllä voisi toimia, sellainen mitä ei itse raaski ostaa normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi